חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחקי ילדים

מאת: טל בן דודגני ילדים31/01/20121404 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"בואו ונשחק" הן מילות קסמים העשויות להנחיל לנו שעות רבות של שעשועים ועונג, כולנו אוהבים לשחק, מבוגרים וילדים קטנים, לפעמים אתה סבור, כי שום דבר אינו עשוי לבדר אותך אלא אחד המשחקים. ?אם רק היה לי את המשחק הזה? אתה אומר, אבל בהרבה מקרים אתה יכול להכין בעצמך את המשחק, או משחק דומה לו, תוך דקות אחדות.

כל אחד יכול לשחק לבד עם סביבון. כל אחד יכול גם לעשות לעצמו סביבון רק עם עיגול של קרטון ולתקוע עפרון קצר במרכז הקרטון, הסביבון יסתובב יפה להפליא. חתוך קרטון כשאתה הופך כוס כשפיה כלפי מטה על גבי פיסת קרטון, העבר את העיפרון מסביב לשפת הכוס. אחר?כך חתוך לאורך הקו ששרטטת בעפרון. שים לב שהחור שלתוכו תנעץ את העיפרון יהיה במרכז העיגול שגזרת. יש הרבה משחקים אחרים, שאתה יכול להכין לעצמך ולחבריך בקלות כזאת, אתה יכול לעשות משחקים מצוינים מאטבים, שעועים, קופסאות, קיסמים לשנים, נייר, בוטנים, וכל מני עצמים פשוטים, שקל להשיגם. ולאחר שתדע לשחק משחקי ילדים אלה, תוכל להמציא ולעשות משחקי ילדים חדשים. משחקים השונים רק במעט מן המשחקים הישנים ופעמים אף יותר טובים מהם.

חלק מן המשחקים הכי אהובים דורשים ציוד לפעמים ציוד גדול או כבד, אולם את רוב הציוד למשחקים תוכל להשיג בעצמך ולהסתדר לבד.

משחקי ילדים לך ולחברים שלך

כשאתה משחק את המשחקים האלה בפעם הראשונה, עליך לשים לב ולהקשיב היטב, במוקדם או במאוחר תעשה שגיאה, אולם השגיאה שלך תעשה את המשחק עוד יותר מצחיק ומהנה.

אפילו אם הבית שלך קטן מאוד, תמיד תמצא בו מקום שאפשר לשחק בו לבד או עם חברים. ואם יש אצלכם חצר, תמיד תוכל להתקין בה כל מיני שעשועים ומשחקים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ש.ע. שרותי אינסטלציה שירות אינסטלטור 24 שעות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל בן דוד

מאת: טל בן דודבניין ואחזקה - כללי17/04/18974 צפיות
כאשר נתקלים בהצפה בבית, אם יש ברז דולף או כאשר ישנה ירידה בלחץ המים, אין יותר מדי זמן לבזבז. חייבים להזמין איש מקצוע – ומהר. החיפוש אחר שירותי אינסטלציה בראשון לציון צריך להביא בחשבון שזקוקים לתיקון מהיר אבל יחד עם זאת גם ברמה גבוהה

מאת: טל בן דודטיולים בארץ16/04/181485 צפיות
למצוא מקום שאפשר לשכור אופניים לקבוצות, ולרכוב על רקע נופים קדומים, מוריקים, בשילוב שחיה בבריכה טבעית אינו עניין של מה בכך. אם תוסיפו ארוחה ומדריך מעולה שייתן הסבר ככה על הדרך, זו אחת החוויות החזקות שלכם בקיץ הקרוב.

מאת: טל בן דודגינון10/11/141087 צפיות
כמו שלא תצא מהבית לכמה שעות בלי לנעול את הדלת, תמיד תנעל את הבית, תאחסן כלי עבודה במחסן ותכסה ריהוט גן בחורף - חשבת מה לגבי הבריכה? בנית בריכת שחייה פרטית והיא אחת ההשקעות היותר יקרות שלך בבית

מאת: טל בן דודרכב21/08/131168 צפיות
אורך זמן שימושו של מצבר ברכב תלוי בטיפול הניתן לו. מצברים לרכב שלא נטענים באופן מלא, הנתונים תכופות לפריקת הזרם ואינם נטענים די הצורך, הם מתבלים מהר ואורך חייהם מקצר משמעותית

מאת: טל בן דודעיצוב גינות01/08/13944 צפיות
כמה עצות בסיסיות לאלו מבינינו העומדים לפני רכישת פרגולת עץ, או החלפה וחידוש פרגולה קיימת. לפני שכתבתי מאמר זה התייעצתי עם אדריכל

מאמרים נוספים בנושא גני ילדים

מאת: נאוה סלורגני ילדים16/02/152797 צפיות
מעברים ושינויים הם תהליכים לא קלים, לא לנו המבוגרים ובטח שלא לילדים שלנו. אם אתם חוששים לקראת עלייתו של הילד לכיתה א', אם יש לך התכווצויות בבטן כשאת רק מדמיינת אותו נדרש לקרוא, ואם אתה לא לגמרי משוכנע שהוא מוכן לחוויה שכזו- יש לכם עוד מספיק זמן (כחצי שנה זה בהחלט מספיק...) עד שנת הלימודים הבאה, כדי להכין אותו כראוי לקראת הצפוי לו. לפניכם כמה דרכים שיעזרו לכם לעזור לילד להיות מוכן ובשל יותר.

מאת: נאוה סלורגני ילדים16/02/151967 צפיות
מעברים ושינויים הם תהליכים לא קלים, לא לנו המבוגרים ובטח שלא לילדים שלנו. אם אתם חוששים לקראת עלייתו של הילד לכיתה א', אם יש לך התכווצויות בבטן כשאת רק מדמיינת אותו נדרש לקרוא, ואם אתה לא לגמרי משוכנע שהוא מוכן לחוויה שכזו- יש לכם עוד מספיק זמן (כחצי שנה זה בהחלט מספיק...) עד שנת הלימודים הבאה, כדי להכין אותו כראוי לקראת הצפוי לו. לפניכם כמה דרכים שיעזרו לכם לעזור לילד להיות מוכן ובשל יותר.

מאת: רפי רזניקגני ילדים02/11/142794 צפיות
רוב שנות הילדות שלנו אנו לומדים. זה מתחיל כבר בפעוטון בו מלמדים אותנו להבדיל בין טוב לרע, בין מסוכן לחיובי, צבעים בסיסיים, קצת חיות ועוד אלמנטים חשובים הקשורים לבניית השפה.

מאת: ציוד לגני ילדים רעיון בקרטוןגני ילדים07/04/132203 צפיות
פעילויות לגני ילדים חשובים מאין כמוהם הם על המולדת. גני הילדים עושים עבודה מצויינת לאורך השנה אך ניכר כי יש נתק רגשי בין נושאיי הפעילויות לגני ילדים לרגש שהם אמורות לעורר. הפעילויות לגני ילדים ליום העצמאות למשל מתהדרות בדקורציה של הגן ביום החגיגי ולא במידע הרב שהילדים הקטנים צריכים לספוג ועל התחושות שיתעוררו מתוך הציוד לגני ילדים החגיגי והפעלות לגני ילדים הנערכות.

מאת: ציוד לגני ילדים רעיון בקרטוןגני ילדים31/03/132016 צפיות
פעילויות לגני ילדים שהם כמו תקליט שבור מסייעים לילדים בהבנה וקליטה. זה קורה לכל הילדים בגן בשעת המשחק בציוד לגני ילדים, הם לא מפסיקים לזמזם שיר מסוים,שכאילו נתקע להם בראש ולא עוזב.ערכתם פעילויות לגני ילדים במהלך השבוע ולעתים מדובר רק בשורה אחת שהם זוכרים מהשיר שלמדו ומרגישים צורך לא מובן לזמזם אותו שוב ושוב. בחברות המייצרות ציוד לגני ילדים בעולם כולו וכן מפעילי חוגים לילדים והפעלות לגיל הרך מנסים לבדוק מה פשר התופעה

מאת: ציוד לגני ילדים רעיון בקרטוןגני ילדים21/01/138530 צפיות
ציוד לגני ילדים להפעלת פעילויות בגני ילדים הינם משפחה אחת גדולה ששמות הפריטים מתחדש שם מדי יום. בגן הילדים עלינו ללמד,לתרגל ולהביא את הילדים להישגים לימודיים ולא רק חוויתים. האם ניתן לערוך פעילות לימודית מעניינת סת'ם עם הציוד לגן ילדים שקיים ובלי להשתגע עם כלים דידקטיים דרמתיים ?

מאת: ציוד לגני ילדים רעיון בקרטוןגני ילדים16/01/138721 צפיות
לאחרונה הציוד לגני ילדים הפך לחלליות מוארות וצבעוניות שכבר אי אפשר להבין האם רק מתגלשים או גם קופצים עליהם. ציוד לגני ילדים בסיסי זה כדור,חבל או רק עמוד גבוה, סביבו הילדים והגננת צריכים להקים פעילות ראויה שהיא גם לימודית,גם מלאה הומור וגם חוויתית. במאמר זה נביא הוראות ברורות כיצד להפעיל את ילדי הגן עם ציוד לגני ילדים בסיסי כמו בפעילות: "מעגל הצפרדעים" או "מרבד הקסמים".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica