חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיסויים לבריכת שחייה כדי להאריך את עונת הרחצה

מאת: טל בן דודגינון10/11/20141055 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמו שלא תצא מהבית לכמה שעות בלי לנעול את הדלת, תמיד תנעל את הבית, תאחסן כלי עבודה במחסן ותכסה ריהוט גן בחורף - חשבת מה לגבי הבריכה? בנית בריכת שחייה פרטית והיא אחת ההשקעות היותר יקרות שלך בבית. הבריכה צריכה להיות בטיחותית ומוגנת מפני אנשים זרים, בעלי חיים ולכלוך, ועוד כל מיני אלמנטים חיצוניים. בוודאי תסכים שזה לא אחראי לעזוב מים ככה ללא כל אמצעי ביטחון. בדיוק כמו נעילת דלת, כיסוי לבריכה יאפשר לך לשמור על הרכוש שלך בטוח, בזמן שאתה לא נמצא שם.

כיסויים לבריכות שחייה פרטיות באים בכמה צורות שונות, אבל לכולם יש מטרה אחת: לאטום את המים שבבריכה מפני פולשים חיצוניים. בין אם מדובר בעלים, חול, לכלוך, שכנים לא רצויים ואנשים אלמונים, הבריכה תהיה מוגנת. בנוסף, אם יש לך ילדים קטנים, כלב או חיות מחמד אחרות בחצר, כבר לא תהיה כל סכנה, רוב הכיסויים לבריכה יכולים להחזיק כמה מבוגרים ביחד, בלי להמתח או להקרע.

כיסויים לבריכה חוסכים לך כסף: עם פחות פסולת בבריכה, יהיה פחות צורך לנקות, פחות כימיקלים, והמסנן בבריכה לא יעבוד בתדירות גבוהה, זהו חיסכון בעלויות תחזוקה מיותרת.

כיסויי בריכה שחייה זמינים בכל מני סגנונות, צורות וגדלים שונים. הם מעוצבים ומתוכננים להתאים גם לאלמנטים נוספים שיכולים להיות בסביבת הבריכה כגון: פסלים, מפלי מים, מזרקות, ג'קוזי או ספא. הם יכולים להיות עשויים מוויינל, פלסטיק או רשת, תלויים או שוכבים לבחירתך. הם יכולים להיות שקופים או אטומים, בהתאם לסגנון שאתה רוצה. כאשר אתה רוצה להסיר את הכיסוי ולשחות בבריכה, יש אפשרות להסיר באופן ידני את הכיסוי או להשקיע ביחידת מנוע, עמידה למים, המורכבת בקצה הבריכה ובלחיצת כפתור תסיר את הכיסוי בשבילך. או שאפשר לקבל את שניהם: מנוע חצי אוטומטי שהוא פחות יקר וחוסך לך זמן ואנרגיה. כאשר הוא מתגלגל בחזרה וחוזר למקומו, יש עטיפת מגן שמסתירה אותו, גם כאשר הוא פתוח ונמצא בשימוש, יש לו מראה משתלב ואלגנטי.

יש דגמים עם ניקוי עצמי למצבים שיש הצטברות גשם. הם בדרך כלל, עם משאבות או מערכות ניקוז, כדי להסיר את שלוליות המים העודפות. כמעט לא נדרשת תחזוקה ורבים מגיעים עם מערכות נעילה.

על ידי כיסוי המים, אפשר לחסוך כסף בעלויות אנרגיה לחימום הבריכה. כאשר הבריכה אינה בשימוש, היא מאבדת את החום באמצעות חשיפה לרוח המקררת אותה, לשמש המאדה הרבה מים והאוויר בלילה שמוריד את טמפרטורת המים. בכל המקרים האלה, המים מאבדים את החום די במהירות, מה שאומר שצריך חשמל או אנרגיה אחרת כדי לחמם את המים. זה כמו לא לסגור חלון בחורף.

כל כיסוי מסוגל לשמור את חום המים, יש סוג מסוים של כיסויים המיועדים לחימום מים. כיסויים אלה טובים לבריכות שחייה הנמצאת מתחת לשמש, בחצר, הם מחממים ומעלים את טמפרטורת המים. הם בדרך כלל שקופים ומגיעים עם מערכת פלסטיק "בועה" אשר אוגרת אנרגיה סולארית מהשמש בשעות היום, תפקידם לא רק בשמירת החום של הבריכה אלה גם עוזרים בחימומה.

כיסוי לבריכת שחיה לא רק לחיסכון בעלויות אנרגיה, לבטיחות ולעזרה על הגנת המשפחה וההשקעה שלך, אלה הם גם כדי להאריך את עונת הרחצה עם מים יותר חמים בבריכה, ללא צורך בהוצאה כספית על חימום המים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ש.ע. שרותי אינסטלציה שירות אינסטלטור 24 שעות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל בן דוד

מאת: טל בן דודבניין ואחזקה - כללי17/04/18941 צפיות
כאשר נתקלים בהצפה בבית, אם יש ברז דולף או כאשר ישנה ירידה בלחץ המים, אין יותר מדי זמן לבזבז. חייבים להזמין איש מקצוע – ומהר. החיפוש אחר שירותי אינסטלציה בראשון לציון צריך להביא בחשבון שזקוקים לתיקון מהיר אבל יחד עם זאת גם ברמה גבוהה

מאת: טל בן דודטיולים בארץ16/04/181442 צפיות
למצוא מקום שאפשר לשכור אופניים לקבוצות, ולרכוב על רקע נופים קדומים, מוריקים, בשילוב שחיה בבריכה טבעית אינו עניין של מה בכך. אם תוסיפו ארוחה ומדריך מעולה שייתן הסבר ככה על הדרך, זו אחת החוויות החזקות שלכם בקיץ הקרוב.

מאת: טל בן דודרכב21/08/131117 צפיות
אורך זמן שימושו של מצבר ברכב תלוי בטיפול הניתן לו. מצברים לרכב שלא נטענים באופן מלא, הנתונים תכופות לפריקת הזרם ואינם נטענים די הצורך, הם מתבלים מהר ואורך חייהם מקצר משמעותית

מאת: טל בן דודעיצוב גינות01/08/13916 צפיות
כמה עצות בסיסיות לאלו מבינינו העומדים לפני רכישת פרגולת עץ, או החלפה וחידוש פרגולה קיימת. לפני שכתבתי מאמר זה התייעצתי עם אדריכל

מאת: טל בן דודגני ילדים31/01/121376 צפיות
כל אחד יכול לשחק לבד עם סביבון. כל אחד יכול גם לעשות לעצמו סביבון רק עם עיגול של קרטון ולתקוע עפרון קצר במרכז הקרטון, הסביבון יסתובב יפה להפליא. חתוך קרטון כשאתה הופך כוס כשפיה כלפי מטה על גבי פיסת קרטון, העבר את העיפרון מסביב לשפת הכוס.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191970 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191768 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182243 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811155 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181667 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183830 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174182 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica