חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד בוחרים מתנות ללידה?

מאת: שוקיהריון ולידה31/01/20121183 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לידה היא ללא ספק אחד מאירועי השיא בחייהם של הורים צעירים – אבל גם של הורים צעירים פחות. כל לידה היא אירוע מרגש בפני עצמו, שמביא עמו תהיות, הכנות, תכנון ומחשבה, אבל לא חשוב כמה זמן ישקיעו ההורים לעתיד בתכנון, תמיד יהיה עוד משהו קטן שהם שכחו לקנות, עוד פריט שיכול לשפר את החיים לצד הרך הנולד ועוד מוצר מקסים שיכול לשמש אותם והם בכלל לא חשבו עליו. 
אם אתם קרובי משפחה או חברים של הזוג – ולא חשוב מהי דרגת הקרבה שלכם אליהם, סביר להניח שמצאתם עצמכם שוברים את הראש לא פעם לגבי מתנות ללידה יפות וראויות, במחירים סבירים, שידברו בשמכם ויאחלו להם מזל טוב מכל הלב. 
כיום קיימים אתרים ייעודיים במיוחד עבור מתנות ללידה וכך, לא תתקשו למצוא מגוון רחב של מוצרים יפהפיים ושובי לב שישמשו מתנות ללידהעבור הרך הנולד ו/או היולדת ו/או האב הטרי. היתרון הגדול של אתרים המשווקים מוצרים לתינוקות וילדים, הוא שחלקם מאפשרים לבצע משלוח היישר אל בית המשפחה המתרחבת, וכך תוכלו להפגין את שמחתכם גם מרחוק בעזרת מתנות ללידה משמחות. בדרך זו, לא חשוב היכן אתם נמצאים בעולם, עדיין תוכלו ליטול חלק בשמחה ולבחור מתנות ללידה שיפנקו את ההורים הטריים והרך הנולד, וישמשו אותם היטב.

בחירת מתנות ללידה: במה חשוב להתחשב?

המגוון הקטלוגי של מתנות ללידה דוגמת מוצרים לאמהות, אבות ותינוקות, עלול לבלבל מאד ולהקשות על תהליך הרכישה. באמצעות הנקודות הבאות, תוכלו למקד את הקנייה ולהבין מהו המוצר אותו אתם מחפשים על מנת לשלוח אותו במתנה להורים של התינוק החדש. 
* הנקודה הראשונה שחשוב לחשוב עליה בעניין מתנות ללידה , היא למי מיועדת המתנה. האם אתם מעוניינים לקנות מתנה שתשמש רק את האב? אולי אתם דווקא מחפשים מתנה שתשמש בעיקר את האם? אם אתם לא מעוניינים "לבחור צד", עדיף להתמקד במתנה שתהיה שימושית עבור התינוק – כמו שמיכת לילה ייחודית ונעימה מבד פליס, המיועדת במיוחד עבור תינוקות שנוטים לזרוק מעליהם את השמיכה בלילה. 
* הנקודה השנייה שיש לקחת בחשבון בעת חשיבה על מתנות ללידה היא התקציב;במרבית האתרים, תוכלו למצוא מתנות שוות לכל כיס. אם אתם לא קרובים במיוחד להורים, אתם בהחלט לא חייבים לשלוח ערכת לידה יוקרתית ומפנקת ותוכלו להסתפק בשליחת מתנות ללידה שלא יקרעו לכם את הכיס. אתרים טובים, יאפשרו לכם לחפש מתנות ללידה על פי תקציב ובכך לחסוך מכם את כאב הראש של סריקת הקטלוג כולו בעצמכם. 
* הנקודה השלישית והאחרונה שחשוב לקחת בחשבון לגבי מתנות ללידה – היא מידת השימושיות של המתנה. הקפידו להימנע מאותן מתנות ללידה, שאינן שימושיות ויזרקו בבית כאבן שאין לה הופכין;לידה היא הזדמנות לרכוש מתנות ללידה שימושיות שיקלו על חיי ההורים והתינוק. 

בסופו של דבר, מטרתן של מתנות ללידה לשמח ולשמש היטב את ההורים שזה עתה עברו חוויה מרגשת, וכעת מסתגלים לאורח חיים חדש לגמרי. אתרים שמספקים מגוון מתנות ללידה יאפשרו לכם לבחור מתנות ללידה שימושיות שתבטחנה שכספכם לא יבוזבז לשווא ותשמחנה את בני המשפחה הטרייה או המתרחבת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איליל קניה חכמה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שוקי

מאת: שוקיהריון ולידה31/01/121354 צפיות
גיליתם שאתם עומדים להפוך להורים בקרוב? מזל טוב! בין שאר ההכנות (בעיקר אלה הנפשיות) יש עוד הכנה שחשוב לעשות;עיצוב חדר תינוקות. בקרוב – עניין של מספר חודשים – התינוק הקטן שמתבשל בבטן של אמא, הולך להפוך למרכז חייכם;גם אם הרך הנולד יחליט להעניק לכם כמה שעות חסד במהלכן הוא ילך סוף סוף לישון, סביר להניח שהראש שלכם לא יהיה שקט והמחשבות ינדדו אל עבר העריסה שבה מנמנם לו (או מנמנמת לה) מלך העולם (או מלכת העולם).

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: ניר חוכיימההריון ולידה12/08/204675 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה נהדרת ,עוצמתית ומשמחת עבור כל אישה,יחד עם זאת תקופת ההיריון מלווה בצורך לטפל בגוף ולסייע בהורדת כאבים ולחץ מגב תחתון וריפוי בצקות שמקשות על ההליכה .

מאת: vodplaceהריון ולידה15/08/1610945 צפיות
אפשר ללכת לבד לצילומי הריון, ואפשר ללכת עם אלו שאנחנו אוהבים.

מאת: רוני הכהןהריון ולידה03/08/1611128 צפיות
העולם מורכב מבחירות שונות ומגוונות שאותן נשים רשאיות לבצע עבור עצמן בתור נשים חופשיות ועצמאיות, אז למה רק היום אנו שומעים יותר בחופשיות על הפלה בכדורים שקיימת כבר תקופה ארוכה?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/1611505 צפיות
זהו זה- ההיריון הארוך ומורט העצבים הגיע לסיומו הטוב ותינוק או תינוקת חמודים הגיחו לאוויר העולם. מכאן, מתחילות אינספור שאלות: איך מאכילים אותם? מתי צריך להחליף להם? איך מטפלים להם בבעיות של גזים בבטן?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167496 צפיות
היום בו מגיח לאוויר העולם תינוק או תינוקת חדשים הם מהימים המרגשים ביותר- לא רק עבור המשפחה הקרובה שלו, אלא גם עבור שאר קרובי המשפחה וכן עבור חברי המשפחה. זהו יום מרגש, אשר כולל בתוכו את תחילתה של דרך מיוחדת במינה.

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167479 צפיות
הכניסה של ילד או ילדה חדשים למשפחה מהווה סיבה למסיבה (שלעיתים אף יכולה להיות כפולה או משולשת). כמו בכל מאורע משמח, כמו יום הולדת או יום נישואין, אנחנו נרצה להעניק מתנות מיוחדות ליולדת ולמשפחתה. למרות הרצון הטוב,

מאת: אבי דוידיהריון ולידה28/12/155947 צפיות
מידע שימושי על תרופה להפלה לנשים המתלבטות כיצד לבצע את ההליך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica