חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שצריך לדעת על עיצוב חדר תינוקות

מאת: שוקיהריון ולידה31/01/20121352 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גיליתם שאתם עומדים להפוך להורים בקרוב? מזל טוב! בין שאר ההכנות (בעיקר אלה הנפשיות) יש עוד הכנה שחשוב לעשות;עיצוב חדר תינוקות. בקרוב – עניין של מספר חודשים – התינוק הקטן שמתבשל בבטן של אמא, הולך להפוך למרכז חייכם;גם אם הרך הנולד יחליט להעניק לכם כמה שעות חסד במהלכן הוא ילך סוף סוף לישון, סביר להניח שהראש שלכם לא יהיה שקט והמחשבות ינדדו אל עבר העריסה שבה מנמנם לו (או מנמנמת לה) מלך העולם (או מלכת העולם). 

חדר התינוקות הוא אחד המקומות שבהם תבלו הכי הרבה זמן, בין אם בהאכלה, בהחתלה, או סתם כך – בזמן איכות עם תינוקכם הטרי, כשהוא ישן על הידיים שלכם, או שולח אליכם את חיוכו הראשון. 
מהסיבה הזו בדיוק, חשוב להשקיע מחשבה וזמן בעיצוב חדר התינוקות;לא רק שתבלו שם את מרבית זמנכם, גם תינוקכם יבלה שם חלק ניכר מזמנו ואותו חדר תינוקות מוכרח לכלול מספר פונקציות שחלקן קריטיות עבור התפתחותו התקינה.

גירויים בתוך חדר תינוקות

אחד האלמנטים הכי חשובים ב-חדר תינוקות, הוא שילוב של חפצים שונים שיעניקו לתינוקכם את הגירויים להם הוא זקוק. חדר תינוקות צריך להכיל אלמנטים ויזואליים, כמו מדבקות קיר צבעוניות, מובייל התלוי מעל מיטתו ושמיכת אוניברסיטה על הרצפה – מוצרים אלו קריטיים על מנת לתמוך בתינוק ולספק לו סביבה שתגרה את חושיו ותתרום להתפתחותו. מומלץ, כמובן, לשלב גם צעצועים רכים בתוך חדר תינוקות, כאלה שיוסיפו לאווירה אבל גם יהוו מוקד משיכה ועניין עבור התינוק – ככל שהוא ילך ויגדל.

טמפרטורה של חדר תינוקות

דבר נוסף וחשוב מאין כמותו בכל הקשור אל חדר תינוקות, הוא שמירה על טמפרטורה נוחה ונעימה בחדר (כ-25 מעלות). חדר קר מדי עלול לגרום לתינוק להצטנן, בעוד שחדר חם מדי יגרום לו לבכות מתוך אי נוחות. זכרו: תינוקכם נמצא בשלב בו הוא לא יכול לדבר עבור עצמו. תפקידכם כהורים הוא לוודא שהוא זוכה לנוחות המקסימאלית שאתם יכולים לספק לו. אם תינוקכם נוטה לזרוק מעליו את השמיכה בלילות החורף הקרים, תוכלו לקנות לו שמיכת חורף ייחודית שתעטוף את כל גופו ותחמם אותו לאורך הלילה מבלי שהוא יוכל לזרוק אותה מעליו (השמיכה נקשרת על גוף התינוק כמעין בגד). כך תוודאו שגם במהלך הלילה, התינוק שלכם לא מתקרר וזוכה לשינה חמימה ונעימה.

ריהוט של חדר תינוקות

כאמור, חדר התינוקות הוא אחד החדרים בהם תבלו את מרבית זמנכם בזמן הקרוב. חלק חשוב שיש לקחת בחשבון בעת עיצוב חדר תינוקות – הוא גם הנוחות שלכם, כהורים. הקפידו לשלב בחדר ספה או כורסא נעימה, בה ניתן יהיה לשבת ולהיניק את התינוק (או להאכיל אותו מבקבוק). אל תשכחו לדאוג למנורת לילה שתפיץ אור רך במהלך הלילות הארוכים שתבלו יחד – ותיצור אווירה נעימה יותר בחדר. חשוב לשלב בחדר גם מספיק מקומות אפסון וכמובן – פינת החתלה נוחה ומרווחת. 

עיצוב חדר תינוקות הוא הזדמנות נהדרת לתת דרור לדמיון ולעצב חדר נעים, מתוק ונוח עבור תינוקכם, אבל לא רק;אל תשכחו שגם אתם תבלו בחדרו זמן רב, ולכן עליכם ליצור סביבה שתהיה נעימה ומזמינה גם עבורכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איליל קניה חכמה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שוקי

מאת: שוקיהריון ולידה31/01/121183 צפיות
לידה היא ללא ספק אחד מאירועי השיא בחייהם של הורים צעירים – אבל גם של הורים צעירים פחות. כל לידה היא אירוע מרגש בפני עצמו, שמביא עמו תהיות, הכנות, תכנון ומחשבה, אבל לא חשוב כמה זמן ישקיעו ההורים לעתיד בתכנון, תמיד יהיה עוד משהו קטן שהם שכחו לקנות...

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: ניר חוכיימההריון ולידה12/08/204658 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה נהדרת ,עוצמתית ומשמחת עבור כל אישה,יחד עם זאת תקופת ההיריון מלווה בצורך לטפל בגוף ולסייע בהורדת כאבים ולחץ מגב תחתון וריפוי בצקות שמקשות על ההליכה .

מאת: vodplaceהריון ולידה15/08/1610928 צפיות
אפשר ללכת לבד לצילומי הריון, ואפשר ללכת עם אלו שאנחנו אוהבים.

מאת: רוני הכהןהריון ולידה03/08/1611110 צפיות
העולם מורכב מבחירות שונות ומגוונות שאותן נשים רשאיות לבצע עבור עצמן בתור נשים חופשיות ועצמאיות, אז למה רק היום אנו שומעים יותר בחופשיות על הפלה בכדורים שקיימת כבר תקופה ארוכה?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/1611489 צפיות
זהו זה- ההיריון הארוך ומורט העצבים הגיע לסיומו הטוב ותינוק או תינוקת חמודים הגיחו לאוויר העולם. מכאן, מתחילות אינספור שאלות: איך מאכילים אותם? מתי צריך להחליף להם? איך מטפלים להם בבעיות של גזים בבטן?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167495 צפיות
היום בו מגיח לאוויר העולם תינוק או תינוקת חדשים הם מהימים המרגשים ביותר- לא רק עבור המשפחה הקרובה שלו, אלא גם עבור שאר קרובי המשפחה וכן עבור חברי המשפחה. זהו יום מרגש, אשר כולל בתוכו את תחילתה של דרך מיוחדת במינה.

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167478 צפיות
הכניסה של ילד או ילדה חדשים למשפחה מהווה סיבה למסיבה (שלעיתים אף יכולה להיות כפולה או משולשת). כמו בכל מאורע משמח, כמו יום הולדת או יום נישואין, אנחנו נרצה להעניק מתנות מיוחדות ליולדת ולמשפחתה. למרות הרצון הטוב,

מאת: אבי דוידיהריון ולידה28/12/155946 צפיות
מידע שימושי על תרופה להפלה לנשים המתלבטות כיצד לבצע את ההליך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica