חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג לאירועים טובים במיוחד

מהם הדברים החשובים בעת הזמנת קיטרינג לאירוע?

לא יעזור כמה כסף ומאמץ תשקיעו באירוע שלכם - בגן האירועים הכי יוקרתי, תביאו מופע מצוין, תדאגו לעיצוב נקי ויקר ותעשו את החופה הכי מרגשת - עדיין המדד הכי משמעותי בעיני המוזמנים זו איכות האוכל. זה שצועד על קיבתו הוא לא רק הצבא, כי אם גם המוזמנים באירוע, ולכן כשבוחרים קייטרינג לאירועים, לא רק טעם האוכל הוא חשוב - יש עוד כמה דברים שעליהם פשוט אסור לוותר.

מגוון: לפי שיטת הפלאפל נטען שלא על החומוס-צ''יפס-סלט לבדם תיבנה המנה, אלא הדבר הכי משפיע הם הסלטים והרטבים. האורח הישראלי הממוצע אוהב ערב רב של מנות עיקריות ותוספות אשר מהן ניתן לבחור ולהעמיס את הצלחת בכל טוב, לכן, למען שביעות רצונם של כולם, משתלם לשכור קייטרינג לאירועים פרטיים עם מספר רב של מנות ותוספות.

הגשה לשולחן או בופה: זוהי שאלה משמעותית, האם לבחור בהגשה עצמית בבופה אשר חוסך בהוצאות ונותן לאורחים מבחר עצום של מנות מהן ניתן לטעום, או הגשה לכל שולחן, שאורחים רבים מעדיפים. בדרך כלל, קהל מבוגר מעדיף את השיטה המסורתית, אבל במידה ורוב האנשים בקהל הם צעירים, הגשה בבופה היא הבחירה עדיפה.

הקינוח: אנשים אוהבים קינוחים. כאן עדיף לבחור דווקא קינוחים פשוטים אשר כולם אוהבים, שוקולדים, גלידה ופירות.

דבר נוסף שחשוב לקבוע הוא האם לספק קייטרינג כשר, וגן במקרה הזה הגורם שהכי משפיע זה קהל האורחים. במקרה שמרבית המוזמנים מקפידים על כשרות כדאי להתחשב בהם, אמונותיהם ורגשותיהם - הרי הם אלה שאמורים להנות מהארוחה.

ככל הנראה בחירת חברת קיטרינג והרכבת התפריטים יתבררו כהחלטות הכי חשובות באירוע המיוחד שלכם, לכן חשוב להפעיל שיקול דעת - וגם אם רוצים להשקיע באטרקציות כמו קייטרינג חלבי טוב ואיכותי ההשקעה הכי חשובה באירוע היא הקייטרינג.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל אינדקס עסקים

מאת: פורטל אינדקס עסקיםבגרויות07/02/121274 צפיות
איך עוברים את הפסיכומטרי? מבחן הפסיכומטרי הוא מכשול בדרך לתואר הראשון אבל אתם יכולים!, הציון שלכם יחד עם ממוצע הבגרויות יחושבו לקרת לימודי התואר. ממוצע גבוהה ואתם על הסוס, אם לא הצלחתם זה קורה, אתם יכולים לנסות שוב בפעם השנייה זה קל יותר.

מאת: פורטל אינדקס עסקיםשיפוצים07/02/121036 צפיות
במשך שנים רוב הדירות הישראליות נראו זהה: מרצפות טרצו רגילות, ומשטחי מטבח העשויים מאבן חברון. במהלך שנות השמונים החלו להיכנס מגוון חומרים נוספים הביתה, חומרים בעלי תכונות, גוונים וכמובן גם מחירים

מאת: פורטל אינדקס עסקיםבניין ואחזקה - כללי06/02/121051 צפיות
כדאי לדעת- כל אדם העובד בתחום מוכרח לקבל אישור מהמשטרה, אישור כזה הוא חובה בקשו מהמנעולן שיביאו עמם את האישור, שתהיו בטוחים שאת לא נופלים על נוכלים.

מאת: פורטל אינדקס עסקיםשיפוצים06/02/121010 צפיות
לשם שמירה על פעולה טובה של המקרר שלכם, השתדלו למקם את המכשיר באזור קריר ומוצל בבית, במרחק קטן מהקיר, ואל תפתחו את הדלתות יתר על המידה. בנוסף, הקפידו יותר מכל להשאיר את פתחי האויר פתוחים לזרימת אוויר ואל תשנו את עוצמתו בלי הצורך.

מאת: פורטל אינדקס עסקיםבית חכם06/02/121144 צפיות
כמה זה יעלה אזעקה אלחוטית? המחירים רבים ונקבעים לפי איכות המוצר, המותג ומורכבות ההתקנה. כדאי לבדוק את המחירים בין ספקים שונים ולשאול לגבי ההתקנה ולא פחות חשוב בדקו כמה זמן יהיה לכם אחריות על המוצר, לאחר הקנייה שמרו את החשבונית.

מאת: פורטל אינדקס עסקיםשיפוצים06/02/121130 צפיות
מעצבי נוף הם אלה המופקדים על התאמת הסביבה שבו מוצב המבנה המתוכנן לתנאי השטח ולהעדפות הלקוחות - החל משלב בחירת סוג קרקע וצמחיה נכונים, ועד לבחירה של אפשרויות ליצירת צל, יצירת אלמנטים במים, אדמה וצומח, לכדי שילוב מושלם בין אסתטיקה ופרקטיות.

מאת: פורטל אינדקס עסקיםמדעי המדינה06/02/128735 צפיות
ומה עם פסיכומטרי? בחינת הפסיכומטרי היא מדרגה גדולה בדרך לתואר הראשון אבל זה לא בלתי אפשרי, הציון בבחינה יחד עם ציוני הבגרות יחושבו לקרת לימודי התואר. ממוצע ציונים טוב ואתם על הגל, אם לא הלך לכם כל כך טוב זה קורה, רבים מנסים שוב בפעם הבאה תהיו מוכנים יותר.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192889 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183095 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182302 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181710 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181633 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181455 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181514 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica