חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת עורך דין גירושין

מאת: עמית ורדדיני משפחה31/01/2012997 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גירושין הינו תחום משפטי הדורש התמחות ספציפית, ומהווה ענף בדיני המשפחה.

גירושין הינו תחום מורכב ודינמאי, הדורש מעורך דין העוסק בו לפעול לא רק לפסק שירות משפטי ברמה מקצועית גבוהה ביותר ולהיות בעל ניסיון, פרקטי עשיר ביגורישן אלא גם לפעול ברגישות ובתבונה, מול הלקוח הנמצא במשבר אשר אינו פשוט כלל, כמם גם לייצגו נאמנה מול הצד שכנגד ומסגרת הערכאות המשפטיות.

התחום של גירושין מתעדכן באופן שוטף בפסיקות שונות של בתי המשפט לענייני משפחה ובתי הדין הרבניים, ולכן חשוב שעורך דין גירושין יתעדכן כל הזמן ויהיה עם היד על הדופק.

לבחירת עורך דין גירושין מקצוען חשיבות מכרעת בניהול תיק הגירושין שלך ומבחינת תוצאותיו, ולכן חשוב להקדיש לנושא זמן ומחשבה.

המאמר נכתב על ידי עורך דין גירושין עמית ורד.

כאשר עולה בנושא של גירושין, ההחלטה החשובה ביותר שלך תהיה בחירת עורך דין גירושין המתאים ביותר עבורך לטיפול בנושא. טעות בבחירת עורך דין גירושין עשוייה לגרום לך נזקים חמורים ולעתים בלתי הפיכים, במקרה שתבחר בעורך דין שאינו מנוסה דיו בתחום גירושין.

בישראל יש עורכי דין רבים והמקצוע מוצף, ולכן חשוב לבצע ההחלטה של בחירת עורך דין גירושין באופן מסודר, אגב שקילת מספר אפשרויות העומדות בפניך ולא להתפתות לסגור דווקא עם עורך הדין לגירושין הראשון שתפגוש, או עורך דין גירושין הזול ביותר, או היקר ביותר, אלא לבצע מספר בדיקות מקדימות.

המלצות ממכרים וחברים יכולות לסייע לך, אולם חשוב לזכור, כי עורך דין שטיפל לחבר בעסקת מקרקעין על הצד הטוב ביותר, לאו דווקא יתאים לטיפול בנושא של גירושין עבורך.

בעידן האינטרנט ניתן למצוא על עורך דין גירושין מידע רב, לרבות פורומים באינטרנט, פסיקות בהם היה מעורב, התרשמות מהמלצות בתארי תגובות, התרשמות מאתר האינטרנט של כל עורך דין גירושין, וכהנה וכהנה.

הותק והניסיון חשוב מאוד, אולם לאו דווקא עורך דין גירושין מבוגר יתאים לך. יתכן והוא כבר התעייף ממלחמות גירושין ואף אינו טורח להיות מעודכן בפסיקות. מאידך, עורך דין צעיר הינו נמרץ, אך מה לעשות שיש הבדל בין ניסיון פרקטי של 2-3 שנים כעורך דין גירושין, לבין, למשל, עורך דין העוסק בתחום גירושין מדי יום ביומו מזה למעלה מעשור.

דבר חשוב נוסף, עליך לוודא מי עורך הדין הספציפי שיטפל באופן אישי בתיקך. משרד גדול יכול להוות יתרון, אך גם חסרון משמעותי, בהיות משרדים גדולים מעסיקים צוות של עורכי דין צעירים, או מתמחים, ואתה עלול למצוא עצמך נפגש עם השותף הבכיר או הבעלים ובהמשך תיקך יטופל ע"י עורך דין או מתמחה חסרי ניסיון. שאלות אלו ואחרות עליך לברר מראש מול עורך דין גירושין עמו תיפגש.

עורך דין גירושין שהינו גם בעל הכשרה מקצועית של מגשר גירושין וניסיון פרקטי בגישור גירושין יכול להוות יתרון.

תחום הגירושין דורש נגישות וזמינות של מאת עורך דין גירושין, כמו גם יכולת להקדיש לך זמן אותו תצטרך, ולכן חשוב שעורך דין גירושין בו תבחר אכן יהיה נגיש עבורך, גם בקרבת מקום מגוריך וגם בטלפון, לרבות למקרה הצורך בשעות גמישות.

הכימיה שלך מול עורך הדין אף היא מהווה שיקול מרכזי. עליך לוודא, כי עורך דין גירושין שעומד מולך מתקשר איתך באופן מצוין וכי אתם מצליחים להתחבר האחד עם השני. אל תשכח, כי אותו עורך דין גירושין ילווה אותך לעתים במשך תקופה ארוכה, עד לסיום הליכי הגירושין.

בדוק מול עורך דין גירושין מהי האסטרטגיה שלו לניהול תיקך, האם מדובר בעורך דין גירושין לוחמני, או בעל גישה רופסת ופשרנית מדי, כדי להתאים את גישתו לרצונך ולאינטרסים שלך במסגרת תיק גירושין.

מאחר ועורך דין גירושין יהיה "השופר" שלך בניהול משא ומתן והתנהלותך בערכאות, חשוב מאוד להתרשם האם מדובר באדם כריזמטי, מרשים, בעל יכולת התבטאות ברמה גבוהה ביותר, וכו'.

לא בושה, ואף מומלץ, לקבוע פגישות היכרות עם מספר עורכי דין גירושין, לפני הבחירה בעורך דין גירושין עבורך. יש גישות שונות ולאו דווקא גישתו של עורך דין מסוים תתאים למקרה ולאופי שלך.

לעתים, עשויה להיות רלבנטיות למין של עורך דין גירושין, כלומר, האם לדעתך אתה תסדר עם עורכת דין גירושין, או עורך דין גירושין.

 



תגיות המאמר: עורך דין גירושין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הכותב הוא בעלים של עמית ורד - משרד עורכי דין נוטריון וגישור בראשון לציון. נוסד בשנת 1998. המשרד עוסק בתחום אזרחי-מסחרי, התמחויות בגירושין ומעמד אישי, מקרקעין ונדל"ן, דיני חוזים, ייצוג בבתי משפט. המשרד מספק שירותים נוטריונים בראשון לציון והמרכז.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמית ורד

מאת: עמית ורדנדל"ן ומקרקעין19/01/13877 צפיות
מכירת דירה אינה פעולה יומיומית, אלא מהווה עסקה גדולה עבור מרבית אנשים, המבוצעת אחת למספר שנים. מאחר ועסקינן בעסקה בסכום גבוה, יש להקפיד על התנהלות נכונה, על-מנת שהעסקה תעבור באופן חלק וללא מכשולים. בסקירה זו נביא בפניכם מספר טיפים חיוניים בנושא של מכירת הדירה, לקראת חתימת חוזה המכר.

מאת: עמית ורדנדל"ן ומקרקעין18/01/131648 צפיות
המאמר כולל הסבר על מדרגות מס הרכישה ומפרט עדכון המדרגות לשנת 2013.

מאת: עמית ורדדיני משפחה18/01/131133 צפיות
לפי הפסיקה של בית המשפט העליון, ככל שאחד מבני זוג קנה דירת מגורים לפני הנישואין (גם ללא משכנתא) ורשם אותה על-שמו, אולם לאחר החתונה התגורר בה עם הצד השני במשך שנים ארוכות, עם ילדים וכו', בעלותו בדירה בסכנה... והצד השני יוכל לתבוע מחצית מהדירה, אלא אם כן ערכו הצדדים הסכם ממון.

מאת: עמית ורדנדל"ן ומקרקעין26/09/121064 צפיות
מכירת דירה הינה עסקה מורכבת. מדובר בנכס בעל שווי יקר מאוד, המהווה את הנכס העיקרי בדרך כלל עבור המשפחה. לכן, טרם מכירת דירה יש לנקוט באמצעי זהירות ולבצע את הדברים עם תכנון מוקדם ובאופן מקצועי. במאמר זה תוכלו לקרוא דגשים על עסקאות מכירת דירה וטיפים חיוניים, אשר ישפכו לכם בוודאי אור על הנושא הזה. בהצלחה ושיהיה בשעה טובה!

מאת: עמית ורדדיני משפחה01/06/121184 צפיות
הסכמי ממון בישראל הפכו בשנים האחרונות לדבר מקובל. לאור היקף גירושין גבוה במדינת ישראל, גיל הנישואין שעלה, יחסים זוגיים פרק ב', ועוד סיבות, כיום יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות הרבה שיש לחוזה הייחודי הקרוי הסכם ממון. במאמר זה נסקור שבע סוגיות מרכזיות, אשר חובה לדעת לגבי הסכמי ממון בישראל.

מאת: עמית ורדחוק ומשפט - כללי31/01/121099 צפיות
בישראל 2013 מקצוע עריכת הדין מוצף כאשר מדי שנה יותר ויותר עורכי דין מצטרפים ללשכת עורכי הדין בישראל. למרבה הצער, הצפת המקצוע גרמה לירידה ברמה המקצועית של עורכי דין, בהיות עורכי דין צעירים רבים משוועים לעבודה ומורידים מחירים. מצב זה הוא מאוד בעייתי. התחרות הגוברת מקשה על אדם בבחירת עורך הדין המתאים והמקצועי עבורו לטיפול בתיק או בסוגיה משפטיים. המאמר שלפניכם כולל טיפים שימושיים לבחירת עורך דין.

מאת: עמית ורדחוק ומשפט - כללי31/01/1211474 צפיות
תעריפי נוטריונים בישראל הם אחידים ונקבעים ע"י משרד המשפטים. כל הנוטריונים מחויבים לאותם תעריפי נוטריון, כלומר, לאף נוטריון אסור לגבות שכר שירותי נוטריון שונה, בין אם גבוה, ובין אם נמוך. התעריפים של נוטריון צמודים למדד המחירים ומתעדכנים אחת לשנה. בחודש ינואר 2012 התעדכנו התעריפים. הפוסט מביא מספר דוגמאות לתעריפי נוטריון נכון לשנת 2012 לאחר העדכון במחירי נוטריון.

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211510 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211305 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201620 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182016 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181582 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181697 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171803 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica