חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתחילים לעצב את הבית

משפצים את הבית? כולנו חולמים על בית משל עצמנו, חזון מושלם לדרך בה הבית שלנו ייראה, מבחינה חיצונית ופנימית. אבל אין זה משנה אילו סכומי כסף נהיה מעוניינים להשקיע, לחלקנו הגדול אין את הידע המקצועי, הניסיון, הרצון או הזמן להסתמך רק על עצמנו - לכן אנחנו מעדיפים לשכור ארכיטקטים לעזור לנו במשימה.

צריכים למצוא מקלחונים? לא בטוחים כיצד למצוא מקלחון פינתי? לפניכם מידע ועצות שיעזרו להכיר את התחום קצת טוב יותר.

אדריכלות היא תחום רחב מאד שמתחלק ל-3 קטגוריות כלליות: אדריכלות בניין, אדריכלות ועיצוב פנים, ואדריכלות נוף. תחילה, ניגשים לאדריכל הבניין, שמעצב את המבנה על חלקיו, תוך התחשבות בשיקולים שמשלבים בין האסתטי לשימושי, ובנוסף עורך את התכנונים שדרושים לכל מבנה, כמערכות מים, חשמל ותאורה.

מעצבי פנים הם המופקדים על הפיכת החללים הפנימיים של הבניין לנוחים ויפים, ע"י התאמת הרהיטים, האלמנטים הקישוטיים והמבניים ע"פי התכלית של כל אחד מהחללים השונים - חדר אירוח, חדר שינה איזור מסחרי וכו'.

אדריכלי הנוף הם אלה המופקדים על התאמת האזור הסובב את המבנה לתנאים בשטח - החל מבחירה של סוגי קרקע וצמחיה נכונים, ועד להתאמת אפשרויות הצללה, יצירת פיצ'רים עם מים, אדמה וצומח, בשילוב של יופי ופרקטיות.

מתעניינים בנושא מקלחונים לאמבטיה?

עדיין לא מכירים מקצוען מתחום הארכיטקטורה? שווה לכם לברר עם חבריכם אם יש להם אפשרות לתת לכם המלצה אודות מישהו מסוים או סטודיו שהם שכרו בעצמם בעבר.

בחיפוש אחר בעל מקצוע מהתחום, אופן ההתרשמות הטוב ביותר הוא ע"י עיון בתיק העבודות. אולם אל תסתפקו בזה, בקשו גם לראות כמה עבודות במבנים שעוצבו ע"י האדריכלים שבהם אתם מעוניינים.

הגיעו כשבידכם רעיונות מגובשים ככל האפשר, אל נסו שלא להתקבע ואפשרו לאדריכל להציע הצעות מקוריות משל עצמו.

 



תגיות המאמר: מקלחונים לאמבטיה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל אינדקס עסקים

מאת: פורטל אינדקס עסקיםבגרויות07/02/121269 צפיות
איך עוברים את הפסיכומטרי? מבחן הפסיכומטרי הוא מכשול בדרך לתואר הראשון אבל אתם יכולים!, הציון שלכם יחד עם ממוצע הבגרויות יחושבו לקרת לימודי התואר. ממוצע גבוהה ואתם על הסוס, אם לא הצלחתם זה קורה, אתם יכולים לנסות שוב בפעם השנייה זה קל יותר.

מאת: פורטל אינדקס עסקיםשיפוצים07/02/121032 צפיות
במשך שנים רוב הדירות הישראליות נראו זהה: מרצפות טרצו רגילות, ומשטחי מטבח העשויים מאבן חברון. במהלך שנות השמונים החלו להיכנס מגוון חומרים נוספים הביתה, חומרים בעלי תכונות, גוונים וכמובן גם מחירים

מאת: פורטל אינדקס עסקיםבניין ואחזקה - כללי06/02/121046 צפיות
כדאי לדעת- כל אדם העובד בתחום מוכרח לקבל אישור מהמשטרה, אישור כזה הוא חובה בקשו מהמנעולן שיביאו עמם את האישור, שתהיו בטוחים שאת לא נופלים על נוכלים.

מאת: פורטל אינדקס עסקיםשיפוצים06/02/121005 צפיות
לשם שמירה על פעולה טובה של המקרר שלכם, השתדלו למקם את המכשיר באזור קריר ומוצל בבית, במרחק קטן מהקיר, ואל תפתחו את הדלתות יתר על המידה. בנוסף, הקפידו יותר מכל להשאיר את פתחי האויר פתוחים לזרימת אוויר ואל תשנו את עוצמתו בלי הצורך.

מאת: פורטל אינדקס עסקיםבית חכם06/02/121140 צפיות
כמה זה יעלה אזעקה אלחוטית? המחירים רבים ונקבעים לפי איכות המוצר, המותג ומורכבות ההתקנה. כדאי לבדוק את המחירים בין ספקים שונים ולשאול לגבי ההתקנה ולא פחות חשוב בדקו כמה זמן יהיה לכם אחריות על המוצר, לאחר הקנייה שמרו את החשבונית.

מאת: פורטל אינדקס עסקיםשיפוצים06/02/121125 צפיות
מעצבי נוף הם אלה המופקדים על התאמת הסביבה שבו מוצב המבנה המתוכנן לתנאי השטח ולהעדפות הלקוחות - החל משלב בחירת סוג קרקע וצמחיה נכונים, ועד לבחירה של אפשרויות ליצירת צל, יצירת אלמנטים במים, אדמה וצומח, לכדי שילוב מושלם בין אסתטיקה ופרקטיות.

מאת: פורטל אינדקס עסקיםמדעי המדינה06/02/128731 צפיות
ומה עם פסיכומטרי? בחינת הפסיכומטרי היא מדרגה גדולה בדרך לתואר הראשון אבל זה לא בלתי אפשרי, הציון בבחינה יחד עם ציוני הבגרות יחושבו לקרת לימודי התואר. ממוצע ציונים טוב ואתם על הגל, אם לא הלך לכם כל כך טוב זה קורה, רבים מנסים שוב בפעם הבאה תהיו מוכנים יותר.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232627 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223292 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212872 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211346 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211224 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201131 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica