חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתיחת סתימות

מאת: רוני רונאלשיפוצים07/02/2012669 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רציתי לשתף אתכם במאמר זה בחוויה אישית שעברה עליי ועל אשתי בביתנו.

לא, לא מדובר בחוויה נעימה והסיבה שבגללה המאמר נכתב עבורכם היא כדי שתדעו אתם לא לעשות את הטעות שאני ואשתי עשינו וללמוד מהמקרה לקח.

לפני כמה חודשים החלה אצלנו בבית סתימה בכיור החלבי. כאמור, ברגע שישנה בעיה טכנית בבית – שולף ההאנדי-מן את שרווליו ומתחיל לפעול על-מנת לתקן את הבעיה. הרי אין דבר שאני, גבר-גבר אינו מסוגל לעשות. אם אינסטלטור יכול לבצע פתיחות סתימות – מדוע שאני לא אוכל? אמרתי לאשתי היקרה והמעריצה שהיא אינה צריכה לדאוג לרגע ושסופר-מן מוכן לפעולה ופתיחת סתימות נראית כמו משימה פשוטה ביותר ביחס לכוחות העל שבבעלותי.

כמה ימים לאחר מכן התברר שפתיחת הסתימות שביצעתי לא בדיוק עלתה באופן היפה ביותר והסתבר שלא רק שלא פתחתי את הסתימה אלא דחקתי עמוק יותר את כל הלכלוך שהצטבר בצד החיצוני. בעצם, באמצעות הניסיון שבצעתי על-מנת לפתוח את הסתימה – רק החמרתי את הנזק. אבל שוב, אני הרי סופר-מן – אז ניסיתי מחדש שוב לאחר שהסתימה הופיעה וצצה שוב כעבור כמה ימים. לאחר עוד ביצוע מרשים של סופר-מן בתחום פתיחת סתימות התגשם לו לאיטו – לא האמנתי שלאחר כמה ימים תצוץ לה מחדש בעיה נוספת בכיור – הפעם כשנגשתי לנסות לטפל בבעיה מתוך אמונה שלמה שאין כל קשר בין הבעיה הזו לטיפול הנהדר שהענקתי לכיור – בכל זאת היססתי מעט ולאחר שראיתי מה קרה בפנים, חשכו עיניי. איך שהוא ביכולת נשגבת מן הבינה – הצלחתי לפוצץ את הצנרת בעזרת הפומפה איתה השתמשתי.

מייד החלטנו לקרוא לאינסטלטור שיטפל בעיה ויסדר את הצנרת, אך הוא אמר שהטיפול כרוך בהחלפת הצנרת – פעולה שתמשך מעט זמן ותהיה די יקרה.

המסר מכל הסיפור רבותיי וגם גבירותיי הוא שלדחות דברים בשל החשש לתשלום עליהם יכול לעלות לנו אחר-כך כפליים ואפילו כפל-כפליים. אם נשקיע עכשיו בפתרון הבעיה ובפתיחת סתימות איכותית על-ידי איש מקצוע, לפחות אחר-כך לא נצטרך להתמודד עם צנרת מפוצצת לחלוטין. פנו לאינסטלטור מומחה בפתיחת סתימות ולא תאלצו לדאוג הרבה מאוד זמן לסתימה שתצוץ עוד הפעם...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני רונאל

מאת: רוני רונאלשיפוצים10/12/12799 צפיות
כאשר פונים לשירות המסופק באמצעות שיפוצניקים בירושלים ישנם כמה דברים חשובים שצריכים לדעת כך שנקבל את השירות על הצד הטוב ביותר - המאמר מקיף את כל הנושא ונותן כמה טיפים חשובים.

מאת: רוני רונאלשיפוצים10/12/12733 צפיות
כאשר פונים לשירות המסופק באמצעות שיפוצניק במודיעין ישנם כמה דברים חשובים שצריכים לדעת כך שנקבל את השירות על הצד הטוב ביותר - המאמר מקיף את כל הנושא ונותן כמה טיפים חשובים.

מאת: רוני רונאלבניין ואחזקה - כללי10/12/12929 צפיות
כאשר פונים להזמנת שירותי שאיבת בור ביוב ישנם כמה דברים חשובים שצריכים לדעת כך שנקבל את השירות על הצד הטוב ביותר - המאמר מקיף את כל הנושא ונותן כמה טיפים חשובים.

מאת: רוני רונאלבניין ואחזקה - כללי10/12/12984 צפיות
כאשר פונים להזמנת שירותי ביובית ישנם כמה דברים חשובים שצריכים לדעת כך שנקבל את השירות על הצד הטוב ביותר - המאמר מקיף את כל הנושא ונותן כמה טיפים חשובים.

מאת: רוני רונאלבניין ואחזקה - כללי10/12/12761 צפיות
כאשר פונים להזמנת שירותי אינסטלציה ישנם כמה דברים חשובים שצריכים לדעת כך שנקבל את השירות על הצד הטוב ביותר - המאמר מקיף את כל הנושא ונותן כמה טיפים חשובים.

מאת: רוני רונאלבניין ואחזקה - כללי10/12/12758 צפיות
כאשר פונים להזמנת אינסטלטור ישנם כמה דברים חשובים שצריכים לדעת כך שנקבל את השירות על הצד הטוב ביותר - המאמר מקיף את כל הנושא ונותן כמה טיפים חשובים.

מאת: רוני רונאלשיפוצים28/11/12726 צפיות
גרים בירושלים? אם אתם שוקלים האם לפנות לחברת שיפוצים בירושלים הרי שבמאמר זה נסקור את כל השיקולים ותוכנית העבודה שאיתה צריך להתארגן לקראת העניין.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232605 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223276 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica