חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ערבי קונספט – הטירה האפלה

ערבי קונספט – הטירה האפלה

ערב קונספט הוא בעל יכולת רבה להשפיע על היחסים בין העובדים לבין עצמם ועם ההנהלה או בין עובדי החברה ללקוחות. ערב מוצלח אשר משאיר אחריו טעם של עוד ומותיר אחריו שובל של תגובות, דעות וסיפורים מחזק את הקשרים בין אלה שעברו יחד את החוויה ונהנים לדבר עליה גם למשך זמן רב אחרי הערב עצמו.

אחד מאירועי הקונספט המדוברים ביותר של חברת הלהבות הוא – הטירה האפלה, זוהי אטרקציה ייחודית אשר עבורה נבנתה במיוחד תפאורה לאירוע זה על ידי צוות הלהבות באופן אשר נותן את התחושה האמיתית כי אתה נמצא בעולם אחר לגמרי ממה שאי פעם ראית במציאות, והכי קרוב שניתן היה לראות דברים כאלו היה בסרטים.

קצת מהערב המצפה לכם:

בכניסה לאירוע מחכה שומר הסף, ייצור אפל עם מסכה על פניו אשר מאחוריו הכניסה לטירה האפלה, השומר גורם למגיעים לחששות לקראת הבאות ובמקביל נשמעות מעבר לדלת דפיקות חזקות וצעקות. המגיעים מתבקשים להסתדר ברביעיות על מנת להיכנס לטירה האפלה.

הדלת נפתחת... הרביעייה הראשונה נכנסת למעבר צר ופוגשת את הגיבן המאיים, הוא מזמין את הנוכחים להיכנס כשחיוך שטני על פניו והוא חוכך בידיו בהנאה למראה הנכנסים. הדלת מאחורי הרביעייה נטרקת בחוזקה. הגיבן מברך את הנכנסים ושואל אותם למצב בריאותם ומזמין אותם לשתות ממבחנות הדם ומציע לאכול משהו קל ופותח לפניהם את המכסה כשמתחתיו מתגלה ראש כרות צועק ונוטף דם... לפתע, דלת סתרים נפתחת, ערפדית מפחידה מופיעה בשאגה וחוטפת את אחד מהרביעייה, הדלת נסגרת במהרה מאחריהם. שלושת הנותרים ההמומים ממשיכים במעבר הצר, בקצה המעבר מתגלה דמות של ילדה קטנה וחיוורת שחוזרת על אותו המשפט שוב ושוב... אסור להרוג, אסור להרוג, אסור להרוג...

אירוע הקונספט ממשיך ביציאה מהמעבר, האורחים מגיעים למרחב גדול ואפל, משמאלם בית קברות מסתורי מואר חלקית כשמדי פעם צצים אחדים מחבורת זומבי פצועה ומפחידה. ברחבת האירוע האורחים פוגשים את המכשפה הנוראית של הטירה האפלה, היא עומדת מעל קלחת גדולה המעלה עשן כשלתוכה היא זורקת חלקי אברים ואבקות מוזרות מתוך צנצנות המסודרות על עמדת השיקויים. המכשפה משוחחת עם האורחים ושואלת לשיקוי בו הם מעוניינים ומבטיחה כי אם רק ישתו מהשיקוי שרקחה הם יחיו לנצח...

בכניסה לרחבת הריקודים של אירוע הקונספט מחכה בר עם שיקויים אלכוהוליים וכיבוד קל לצידם. האורחים מתקבלים על ידי צוות מאפרות הדואגות להפוך כל אחד לנתין הטירה האפלה בלי יכולת לזהות אחד את השני בערב זה.

האולם של ערב הקונספט בעל מעטה אפלולי המתאים לתפאורת האירוע המורכבת משלדים בצורות וגדלים שונים שזזים ומאירים מדי פעם, עטלפי ענק ורשתות קורי עכביש הפרושות ועליהן עכביש ענק בגודל של מטר וחצי שלכד מומיה בגודל אנושי אשר זזה ומשמיעה קולות רפאים, על הרשת איברים קטועים המשלימים את האווירה הייחודית של הערב.

תחילת הערב מלווה במוזיקה אפלה ומסתורית ומתחלפת בשלבים למוזיקה לריקודים, הדמויות השונות של הטירה מצטרפות לרחבת האירוע ומשלהבות את האורחים לרקוד וליהנות ומעליהן מרחפות רוח רפאים ומכשפה רכובה על מטאטא.

הייחודיות של ערב הקונספט הזה היא היכולת הגבוהה של הגיבוש, בזכות החוויות החד פעמיות אשר עוברים המשתתפים והרצון לספר על כך מספר פעמים רב בגאווה כי היו באירוע מסוג זה.

חברת הלהבות תשמח לעמוד לרשותכם בהתאמת הקונספט הזה או רבים אחרים לאירוע שלא יישכח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאורה צביקלר- Halehavot

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאורה צביקלר

מאת: ליאורה צביקלראירועים עסקיים07/02/12878 צפיות
חברת הלהבות מציעה בנוסף ליצירת הקונספט והפקת אירועים עסקיים, אפשרויות להנעת העובדים או הלקוחות לפני האירוע המדובר על ידי הפתעות או הפעלות במקום העבודה או בבית הלקוח, כקדימון לאירוע אשר תפקידו ליצור את האווירה והציפייה לקראת ההגעה, מה שיבטיח נוכחות מרשימה עם אנרגיות ומורל גבוה לאירוע המדובר. תשומת הלב לפרטים הגדולים והקטנים החל משלב התכנון ועד ליום האירוע חשובים באותה המידה. הציפייה של המגיעים לאירוע וחשיבות הצלחתו היא רבה. אירועים עסקיים מוצלחים יוצרים שיווק חיובי, פנימי וחיצוני, התורם למיצוב הח

מאת: ליאורה צביקלרבר ובת מצווה07/02/12917 צפיות
האטרקציות לבר מצווה שנבחרו על ידי המשפחה לאירוע. נוכחנו לראות שקיימת התפתחות ורצון של המשפחה להוסיף אספקט נוסף לאירוע אשר בזכותו ייזכר וידובר האירוע לשנים רבות קדימה.חברת "הלהבות" מביאה רוח חדשה עם אטרקציות לבר מצווה במגוון אפשרויות ורעיונות אשר מותאמות לרצון המשפחה

מאמרים נוספים בנושא אירועים עסקיים

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/05/213840 צפיות
מדי שנה חברות ובעלי עסקים מפרסמים את העסק שלהם על מנת להישאר תמיד בתודעת הצרכן, מהם מוצרי הפרסום שנותנים יותר, תקבלו יתרון גדול משמעותית מול המתחרים שלכם בכנסים ואירועים עסקיים? עציצים ממותגים יבטיחו לכם יתרון. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים03/10/195999 צפיות
מתנות ממותגות לכנסים הן הפתרון האולטימטיבי, לרוצים להעמיק את זהות המותג בתודעת הצרכנים הלקוחות והעובדים שלכם עם מתנה מקורית ובעלת ערך. ממבחר מסרים ממותגים בעציצים נסו לחשוב אילו הייתם מקבלים עציץ ממותג עם ברכה אישית או עסקית בטוח שהמתנה הממותגת תוצג אצלכם על השולחן במשרדכם זמן רב לאחר הכנס

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171840 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: דרור אטריאירועים עסקיים27/06/162000 צפיות
כאשר אתם מגיעים למצב שבו אתם רוצים מישהו לידכם שידע לתת לכם את העצות הטובות ביותר שצריך לצורך ניהול קריירה מצליחה בעולם הבידור, אתם מגיעים למצב שאתם צריכים מנהל אישי. וזה בדיוק מה שאנחנו נעשה בשבילכם. זאת ההתמחות שלנו ואנחנו עושים את זה בצורה מדהימה במשך כל הזמן.

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/162096 צפיות
מתכננים אירוע חברה? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים? אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/02/162423 צפיות
מתנות ממותגות לאירועים, מיתוג הוא דבר חשוב מאוד בימינו, תוספת חיובית מאוד לכל אירוע, ארגון דינאמי וחכם של אירוע מלא חיים ובזכות תוספות חשובות כמו מתנות ממותגות לאירועים האירוע יהיה כזה שיהיו בו לא מעט נקודות מיוחדות ורגשי שיא שישדרו לכולם עד כמה היה מדובר בהתכנסות מושלמת.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים12/02/162371 צפיות
מתנות לאירועים, מימוש הרצון לחלק מתנה איכותית, מבחר שמשלב גם מראה מעניין, תמורה מלאה לכל השקעה כספית, עומדת תוצאה מרשימה שמהווה תמורה מלאה לכל שקל שהוצא. כך נהנים הן החוגגים והן בעלי השמחה מחלוקה מוצלחת של מתנות בלתי נשכחות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica