חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אירועים עסקיים – נוכחות והמיצוב

אירועים עסקיים – נוכחות והמיצוב

במאמר זה נשים דגש על תכנון האירוע העסקי ואילו פרמטרים יש לקחת בחשבון בהזמנת המשתתפים ליצירת נוכחות טובה ומרשימה. הצלחת האירוע מתחילה במספר המשתתפים וככל שירבו להגיע המוזמנים התהודה של האירוע תגיע רחוק יותר. הגורמים עליהם נדון בהמשך הם בעלי חשיבות גבוהה ויש להקדיש להם מחשבה במקביל לבחירת הספקים והקונספט. ההשקעה הרבה, הכספית כמו גם הזמן המוקדש לעניין באים במטרה אחת, והיא ליצור אירוע מכובד ומוצלח הנותן לאורחים את ההרגשה כי הושקעו מאמץ וחשיבה להשביע את רצונם.

ישנם שני סוגים עיקריים של אירועים עסקיים אשר אליהם נתייחס:
אירוע המוקדש לעובדי החברה – המטרה היא הבעת הוקרה והכרת תודה לעובדים, תמריץ והנעה לפעולה. כמו כן, מיצוב החברה כמצליחה ומשיכה לעובדים פוטנציאלים, כאשר יראו את ההשקעה בעובדי החברה תעלה ההתעניינות לעבוד בחברה ויתרום לשמה הטוב.

אירוע המוקדש ללקוחות – המטרה באירוע מסוג זה הוא הבעת התודה עבור הנאמנות של הלקוחות, שימור לקוחות להמשך שיתוף פעולה ועבודה משותפת. ניתן גם לרתום את האירוע למען הצגת מוצרים חדשים של החברה ופרסומם ללקוחות הקיימים המשתתפים. כמו גם מיתוג החברה כמצליחה אשר משקיעה בלקוחות שלה.

השלב הראשוני והחשוב בתכנון הוא השיווק לקראת האירוע - גם כאשר מדובר בעובדי החברה יש להקפיד על הזמנה מושקעת ומושכת. הזמנה שתהיה מוצלחת במיוחד ייתכן ותועבר הלאה על ידי העובדים או הלקוחות, ולכן רצוי להשקיע מחשבה ויצירתיות. המידע צריך להיות קצר ומושך ויש להדגיש את הפרטים הטכניים שיהיו ברורים ונגישים לכל מי שמקבל את ההזמנה לידיו.

השלב השני בעל משמעות לנוכחות בערב – אשרור הגעה – אחת השאלות הנשאלת לאחר כל אירוע היא – כמה אנשים נכחו באירוע ומי הגיע, לכן יש לעשות את מירב המאמצים לעודד את המוזמנים להגיע ולגרום להם להרגיש חלק מהאירוע גם בזמן ההכנות.

יש לקחת בחשבון כי לכל אחד מהמוזמנים יש הרבה מטלות והתחייבויות, ולכן מומלץ לאזכר את המוזמנים לקראת האירוע פעמים בודדות, ובכל פעם לעשות זאת בצורה שונה ומעניינת לתת את ההרגשה כי יש חשיבות רבה להגעת האורח וכן, לתת תזכורות קטנות ומרמזות כי יהיו אטרקציות מיוחדות ולא כדאי לפספס .

חברת הלהבות מציעה בנוסף ליצירת הקונספט והפקת אירועים עסקיים, אפשרויות להנעת העובדים או הלקוחות לפני האירוע המדובר על ידי הפתעות או הפעלות במקום העבודה או בבית הלקוח, כקדימון לאירוע אשר תפקידו ליצור את האווירה והציפייה לקראת ההגעה, מה שיבטיח נוכחות מרשימה עם אנרגיות ומורל גבוה לאירוע המדובר.

תשומת הלב לפרטים הגדולים והקטנים החל משלב התכנון ועד ליום האירוע חשובים באותה המידה. הציפייה של המגיעים לאירוע וחשיבות הצלחתו היא רבה. אירועים עסקיים מוצלחים יוצרים שיווק חיובי, פנימי וחיצוני, התורם למיצוב החברה כמשגשגת ומושכת אליה עובדים מבוקשים ולקוחות נוספים.

לרשותכם ולשירותכם לאירועים מצליחים, צוות חברת הלהבות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ליאורה צביקלר- Halehavot

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאורה צביקלר

מאת: ליאורה צביקלרבר ובת מצווה07/02/12917 צפיות
האטרקציות לבר מצווה שנבחרו על ידי המשפחה לאירוע. נוכחנו לראות שקיימת התפתחות ורצון של המשפחה להוסיף אספקט נוסף לאירוע אשר בזכותו ייזכר וידובר האירוע לשנים רבות קדימה.חברת "הלהבות" מביאה רוח חדשה עם אטרקציות לבר מצווה במגוון אפשרויות ורעיונות אשר מותאמות לרצון המשפחה

מאת: ליאורה צביקלראירועים עסקיים07/02/121110 צפיות
הטירה האפלה, היא עומדת מעל קלחת גדולה המעלה עשן כשלתוכה היא זורקת חלקי אברים ואבקות מוזרות מתוך צנצנות המסודרות על עמדת השיקויים. המכשפה משוחחת עם האורחים ושואלת לשיקוי בו הם מעוניינים ומבטיחה כי אם רק ישתו מהשיקוי שרקחה הם יחיו לנצח...בכניסה לרחבת הריקודים של אירוע הקונספט מחכה בר עם שיקויים אלכוהוליים וכיבוד קל לצידם. האורחים מתקבלים על ידי צוות מאפרות הדואגות להפוך כל אחד לנתין הטירה האפלה בלי יכולת לזהות אחד את השני בערב זה.

מאמרים נוספים בנושא אירועים עסקיים

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/05/213815 צפיות
מדי שנה חברות ובעלי עסקים מפרסמים את העסק שלהם על מנת להישאר תמיד בתודעת הצרכן, מהם מוצרי הפרסום שנותנים יותר, תקבלו יתרון גדול משמעותית מול המתחרים שלכם בכנסים ואירועים עסקיים? עציצים ממותגים יבטיחו לכם יתרון. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים03/10/195975 צפיות
מתנות ממותגות לכנסים הן הפתרון האולטימטיבי, לרוצים להעמיק את זהות המותג בתודעת הצרכנים הלקוחות והעובדים שלכם עם מתנה מקורית ובעלת ערך. ממבחר מסרים ממותגים בעציצים נסו לחשוב אילו הייתם מקבלים עציץ ממותג עם ברכה אישית או עסקית בטוח שהמתנה הממותגת תוצג אצלכם על השולחן במשרדכם זמן רב לאחר הכנס

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171832 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: דרור אטריאירועים עסקיים27/06/161997 צפיות
כאשר אתם מגיעים למצב שבו אתם רוצים מישהו לידכם שידע לתת לכם את העצות הטובות ביותר שצריך לצורך ניהול קריירה מצליחה בעולם הבידור, אתם מגיעים למצב שאתם צריכים מנהל אישי. וזה בדיוק מה שאנחנו נעשה בשבילכם. זאת ההתמחות שלנו ואנחנו עושים את זה בצורה מדהימה במשך כל הזמן.

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/162094 צפיות
מתכננים אירוע חברה? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים? אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/02/162419 צפיות
מתנות ממותגות לאירועים, מיתוג הוא דבר חשוב מאוד בימינו, תוספת חיובית מאוד לכל אירוע, ארגון דינאמי וחכם של אירוע מלא חיים ובזכות תוספות חשובות כמו מתנות ממותגות לאירועים האירוע יהיה כזה שיהיו בו לא מעט נקודות מיוחדות ורגשי שיא שישדרו לכולם עד כמה היה מדובר בהתכנסות מושלמת.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים12/02/162368 צפיות
מתנות לאירועים, מימוש הרצון לחלק מתנה איכותית, מבחר שמשלב גם מראה מעניין, תמורה מלאה לכל השקעה כספית, עומדת תוצאה מרשימה שמהווה תמורה מלאה לכל שקל שהוצא. כך נהנים הן החוגגים והן בעלי השמחה מחלוקה מוצלחת של מתנות בלתי נשכחות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica