חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה הוא חומר המילוי הטוב ביותר?

מאת: דוד נשטיפול בעור08/02/20121672 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום מילוי קמטים נהיה מאד אופנתי. עם הטכנולוגיה הרפואית הקיימת כעת, באמת אין צורך להשלים עם שינויי הגיל. ניתן לקבל טיפול מוצלח ללא כירורגיה, המסיר מספר שנים מהמראה. אם התחלתם להתעניין בוודאי שמעתם על חומרים וטיפולים למילוי קמטים. בכתבה זו נסקור את האפשרויות למילוי קמטים כיום.

סיליקון נוזלי

סיליקון נוזלי נמצא בשימוש מספר שנים. היתרון של סיליקון הוא שהחומר מקנה תוצאה קבועה. עם זאת, יש חלוקת דעות חריפה לגבי הבטיחות של סיליקון במילוי קמטים . בחו"ל רופאים נמנעים להזריק סיליקון, אבל בארץ השימוש הינו יותר מקובל. מילוי קמטים עם סיליקון הינו בלי ספק הטיפול הזול ביותר במחינת עלות, אבל כאשר מדובר בבריאות לא כדאי לבחור טיפולים רק מבחינת תקציב. השימוש בסיליקון למילוי קמטים נחשב למפוקפק עקב מספר סיבות. בספרות ישנם תיאורים של יצירת גושים דלקתיים בעור כתוצאה מהטיפול ונדידה של הסיליקון מחוץ לאזור המתוכנן. תוצאות אלו יכולות להיות קבועות ובמקרים מסויימים מצריכות טיפול כירורגי.

סיליקון יכול להיות טיפול בטוח, אבל רק כאשר הוזרק על ידי רופאים עם שנים רבות של ניסיון. מילוי קמטים עם סיליקון מצירך מספר הזרקות עם רוח של לפחות חודש בין הטיפולים.

מילוי קמטים עם ארטיפיל

ארטיפיל הינו חומר מילוי מלאכותי אשר קבל אישור FDA לפני 5 שנים. כמו סיליקון, הוא גם חומר קבוע ומשמש בעיקר למילוי קמטים בצידי האף. החומר מורכב על ידי PMMA ונמצא בתוך ג'ל. מילוי קמטים עם ארטיפיל נבדק על ידי מספר מחקרים גדולים ונמצא יחסית בטוח. מחקר נוסף אשר עקב אחר תוצאות ההזרקה לאחר חמש שנים הראה שתוצאת מילוי הקמטים נשמרו ועם מעט מקרים של תופעות לוואי. יש סיכון ליצירת גבשושיות בדומה לסיליקון, אבל לרוב ניתן לטפל בהם ללא כריתה כירורגית.

רדיאס למילוי קמטים

מילוי קמטים עם רדיאס הינו די מקובל בישראל. רדיאס מורכב מחומר סינטטי הנמצא בעצמות והוא חומר המביא לתוצאה זמנית. רדיאס נוטה לגרום לתוצאה ליותר זמן מאשר חומצה היאלורונית, עם תקופת השפעה ממוצעת של שנה. עם זאת, קיימת סיכון של יצירת גושי סידן לאחר הזרקת רדיאס, במיוחד לאחר טיפול בקמטים רדודים ובמילוי שפתיים. רדיאס מתאים במיוחד למילוי קמטים בינוניים ומעלה באנשים שמודעים לסיכונים האפשריים ובכל זאת רוצים תוצאה יחסית ארוכת תווך. רוב הרופאים מסכימים שרצוי לא להשתמש ברדיאס לעיצוב שפתיים או לטיפול בקמטים שטחיים.

חומצה היאלורונית למילוי קמטים

חומצה היאלורונית הינו החומר הנפוץ ביותר כיום למילוי קמטים. הסיבה לזאת עקב פרופיל הבטיחות המעולה של החומצה. חומצה היאלורונית גורמת לתוצאה זמנית של כ6-9 חודשים בממוצע. ההשפעה יכולה להימשך עד שנה וחצי. מילוי קמטים עם חומצה היאלורונית מצריך טיפול במועד אחד ומומלץ לחזור על הטיפול לאחר שהקמטים חוזרים.

יש מספר סמיכויות שונות של חומצה היאלורונית אשר משמשות לטיפול בקמטים שונים. יש כמה חברות המייצרות את הג'ל והחומר מופץ תחת שמות ידועות, כמו לדוגמה, ג'ובידרם.

ביו-אלקמיד

BIOALCAMID הינו חומר מילוי קבוע אשר עדיין לא אושר לשימוש בארצות הברית. עוד לא בוצעו הרבה מחקרים שעסקו בסוגיית בטיחות החומר. כיום ביואלקמיד נמצא בשימוש מעוט למילוי קמטים. תוארו לא מעט מקרים בהם בחומר גרם לגושים אשר מאד בעייתיים לטיפול ולרוב מצריכים טיפול כירורגי. יש גם דעות שביו-אלקמיד יכול להיות מסרטן, אבל חשוב לדעת שעובדה זו מאד שנויה במחלוקת.

סקירת בחומרים נועדה ליידע צרכנים לגבי האפשרויות לגבי מילוי קמטים. אם רוצים לבחור את הטיפול בטוח ביותר, מומלץ מילוי קמטים באמצעות חומצה היאלורונית. במידה ובטיחות החומר פחות קריטית לכם אז ניתן לדון בטיפול בארטיפול, רדיאס וסיליקון אשר מביאים לשיפור לתקופה ממושכת.

אפשר לעיין בעוד כתבי עט בנושא של רפואה אסתטית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דוד כותב בנושאי בוטוקס ומילוי קמטים.  דוד הינו רופא לאסתטיקה.  עיקר תחומי העיניין שלו הם טיפולים אסתטיים לא כירורגים כגון הזרקות בוטוקס לקמטים בין הגבות, קמטי צחוק לצדי העיניים וקמטים במצח.

כמו כן הוא מתעסק עם הזרקת חומצה היאלורונית לעיבוי שפתיים, פיסול ועיצוב שפתיים וגם כן חומצה היאלורונית למילוי קמטים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד נש

מאת: דוד נשניתוחים פלסטיים02/02/121559 צפיות
יש הרבה מראפות המשתמשות בחומר בשם דיספורט. מראפות אלו דרך כלל טוענים שדיספורט הוא אפילו טוב יותר מאשר בוטוקס. מאמר זה בודק האם ההכרזות האלו נכונות.

מאת: דוד נשניתוחים פלסטיים12/01/129711 צפיות
יש 5 הנחיות קריטיות לאחר הזרקת בוטוקס שחשוב למלא כדי למנוע תופעות לוואי ולשמר חוויה בטוחה ונעימה.

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187528 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172295 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162025 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162061 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152327 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151828 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151626 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica