חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לעיצוב וסידור חדרי ילדים

מאת: מיכלריהוט 09/02/2012815 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתור הורים לילדים, אתם בוודאי יודעים שהילדים עושים כמעט הכל בחדרים שלהם- אוכלים ושותים (אם אתם מרשים ואם הם מגניבים אוכל ושתייה מבעד לעיניכם), מארחים חברים, רואים טלוויזיה, משתמשים במחשב, ישנים ומכינים שיעורי בית. לאור כל הצרכים שלהם, ראוי לעצב ולסדר חדרי ילדים כאילו היו אלו בתים נפרדים לכל דבר.

אפשר לסדר חדרי ילדים בשיטות עיצוב שונות, ביניהן פנג שוואי, אך יותר חשוב להתחיל בעיצוב שלהם. העיצוב אומר הכל על החדרים וגם על הילדים- מי הילדים, מה הטעם שלהם, מה הם אוהבים ומה התחביבים שלהם?

היות והילדים הם היחידים שישתמשו בחדרים, והם יהיו בו ברוב המוחלט של הזמן, ראוי לעצב חדרי ילדים לפי הצרכים והרצונות שלהם. לשם כך, תצטרכו לשתף אותם ברכישות ובהחלטות העיצוב לכל אורך הדרך וכמובן לתת להם להשפיע על ההחלטות.

איכות רהיטי ילדים היא הבסיס לעיצוב נכון, הרי האיכות משפיעה על טיב השהות בחדר. משום שהילדים לא יודעים מה איכותי ומה לא, עליכם לבחור את הרהיטים הכי איכותיים עוד לפני שאתם מתייעצים איתם ורק אחר כך תתנו להם לבחור את הרהיטים שמוצאים חן בעיניהם יותר.

יש רהיטי ילדים במגוון עיצובים, אך אם רוצים להשאיר דלתות פתוחות לעיצוב אחר ביום מן הימים, כדאי לרכוש רהיטים שניתן לשנות ולעצב אותם מחדש בקלות.

כפי שכבר נרמז באופן די ברור, רכישת רהיטי ילדים צריכה להיות עם שימת דגש על האיכות, ורק אחר כך על העיצוב שלהם. בין שני אלו נכנס קריטריון נוסף, האם הרהיטים נוחים לשימוש לילדים. יש לשים לב לפרטים הקטנים, למשל מסילות המגירות, הידיות, הפינות וכדומה.

מיטות ילדים הן הרהיט החשוב מכל והבחירה צריכה להיות מוקפדת מאוד. כשבוחרים מיטות לילדים צריך להתייחס לאיכות הבסיס שלהן ולאיכות המזרון, לאורך ולתוספות שלהן.

יש לקנות מיטות ילדים ארוכות בעשרה סנטימטרים לפחות מגובה הילדים, למקרה שהילדים יגבהו במהירות וכדי שהמיטות תוכלנה לשמש אותם לזמן רב יותר.

מיטות משפיעות על השינה של הילדים, וכתוצאה מכך על ההתפתחות שלהם. על כן, חשוב לבחור מיטות ילדים באופן אישי ויחד עם הילדים כדי שהם יוכלו להישכב עליהן ולבדוק את מידת הנוחות.

סידור חדרי ילדים משפיע רבות על ההנאה מהחדר והוא צריך להיות פרקטי ובטיחותי. מלבד בחירת השיטה לעיצוב (כמו הפנג שוואי שצוינה), צריך לחשוב על מיקום נכון של הרהיטים, בלי קשר לאנרגיות למיניהן. למשל, אם יש ארון דלתות שאינן מסילה, אל תמקמו אותו ליד דלת הכניסה לחדר, שכן הדלתות יכולות להתנגש זו בזו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161209 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151956 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151871 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151728 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151130 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152589 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151344 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201593 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201193 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201741 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201816 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191622 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191601 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191606 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica