חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לעשות שאיבת שומן

מאת: נתי לויניתוחים פלסטיים09/02/2012638 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו רוצים לחוש סקסים, הרי אין תחושה יותר מרגשת לדוגמא מתספורת מטופחת או בגדים יפים וחדשים שנראים יפה על גופנו ומבליט את החלקים הטובים שלנו (או אולי מסתיר את האזורים שאנחנו פחות מרוצים מהם), אבל ברובם של המקרים הגיל והגנים משנים אותנו, בדיוק בנקודה הזו נכנסת הרפואה האסתטית שמציעה לנו המון פתרונות לשיפור את כל גופנו ועמו הביטחון העצמי וכל זאת מבלי לגרום ל חור ענק בכיס שלנו.

אז מה צריך לבדוק שחושבים על שמעוניינים לעשות שאיבת שומן? וממה יש להיזהר להלן כמה טיפים שימושיים שיאפשרו לכם לקבל את כל המידע.

דירשו שיציגו לכם ניתוחים קודמים של המנתח שאתם רוצים שינתח אתכם, באופן כזה תהיו מסוגלים להתרשם טוב יותר מ מהניסיון ואף לראות שאיבת שומן בלייזר שבוצעו על ידו.

נסו להשתדל שלט לבקר את התוצאות ניתוח האף ממש מיד אחרי שמסירים את התחבושות, יש לשמור על סבלנות אחרי כמה שבועות הנפיחות תחלוף והאף יתעצב ויקבל את צורתו הסופית.

עושים ניתוח אף- בכמה הימים הראשונים לאחר הניתוח הפלסטי מומלץ ביותר להגביה מעט את הראש כאשר הולכים לישון זה בשביל לצמצם מעט כל הנפיחות ובשביל שלא תסבלו מ צדקות וגודש באזור של האף.

בלי משקפיים- אם גם אתם מרכיבים משקפי ראיה מומלץ מאד לקנות עדשות שכן בסיומו של ביצוע הניתוח לא תוכלו להסתייע במשקפיים לתקופת זמן של 4-5 שבועות.

מתקנים את החזה- מאד לא מומלץ לבצע ניתוחי הקטנת חזה לפני התחלה של דיאטת הרזיה מפני ש השדיים שלנו משתנים במהלך ירידה במשקל והצורה שלו משתנה ללא הכר לפיכך מומלץ לפני הכל להסיר משקל ורק אחרי כן לעבור את הטיפול .

מכונים טובים יראו לכם הדמייה באמצעות מחשב כדאי לבקש מהרופא להראות לך כיצד תראי בסיום הטיפול ואחרי חודשים ספורים, באופן זה תרגישי יותר בטוח שבחרת את המידות והצורה הראויות.

מוכרחים למצוא שאיבת שומן ללא ניתוח? כנסו למדריך שלנו ותוכלו לקבל את כל הדברים החשובים.

 



תגיות המאמר: שאיבת שומן בלייזר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נתי לוי

מאת: נתי לויעסקים - כללי25/02/121034 צפיות
רבים הם בעלי העסקים שאומרים נואש בשל עומס ניהול הניירת הכספית, מה שעלול לבוא על חשבון ההתנהלות השוטפת של החברה, עם זמן רב שמושקע על מילוי טפסים ותיוק במקום בהובלת העסק להצלחה. במקרים אחרים הנהלת החשבונות

מאת: נתי לויניתוחים פלסטיים25/02/12958 צפיות
רוב המכונים יכולים להראות לכם הדמיות באמצעות מחשב אפשר לבקש מהמטפל שיאפשר לכם לראות איך החלק המנותח יראה בסיומו של הניתוח ואחרי מספר חודשים, ככה תרגישי יותר בטוח כי בחרת את המידה והצורה הראויות.

מאת: נתי לויביטוח - כללי22/02/121111 צפיות
מקיף? כולם תוהים איזה פוליסה, צריך או לא צריך מקיף? גרר ורכב חלופי? תמיד כדאי לרכוש פוליסה שתכלול את כל אחד מהתרחישים, המחירים אינם גבוהים וזה כדאי.

מאת: נתי לויניתוחים פלסטיים21/02/12955 צפיות
חשוב מאוד שלא ללכת על ניתוח הקטנת חזה לפני תחילת דיאטה שכן החזה מאבד מנפחו במהלך דיאטה וצורת החזה עוברת שינוי לפיכך מומלץ קודם כל להסיר קצת משקל ורק אחר כך לגשת לעשות את הניתוח.

מאת: נתי לוידיני חוזים20/02/121392 צפיות
לכולם מתאים לפתוח עסק מצליח ובעזרת השילוב המנצח של כריזמה, התנהלות נכונה ואפילו קצת מזל, החלום לפתוח עסק פרטי ומשגשג עשוי להפוך למציאות. אבל גם בחברה מצליחה צריך עו"ד מקצועי ולכן בכל החלטה עסקית גם הקטנות ביותר ובטח אם תבעו אתכם או במקרים בהם אתם תובעים אחרים כדאי שיהיה לכם עורך דין צמוד.

מאת: נתי לויניתוחים פלסטיים20/02/12900 צפיות
אף פעם אין לבדוק את תוצאת הטיפול שלכם ישירות לאחר שמורידים את הגבס, צריך לחכות בסבלנות עם הזמן תרד הנפיחות והאף שלכם יקבל את הצורה הסופית.

מאת: נתי לוישיפוצים19/02/121110 צפיות
בכל הנוגע לריצוף, למשל, כל אחד יכול לבחור שמא לכסות את רצפות הבית בשיש מסוג כלשהו, פורצלן, בטון, פרקט עץ או למינציה סינתטית, או שטיח, ואת המשטחים במטבח ובחדר האמבטיה בשיש יוקרתי, שיש קיסר העשוי ברובו מקוורץ, עץ או מתכת

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161780 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161673 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161777 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151776 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152304 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica