חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משווים מחירי ביטוח

מאת: נתי לויביטוח - כללי22/02/20121113 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המחירים גבוהים מדי? איך תחסכו עשרות אחוזים? קבלו הצעות מחיר רק בחברה טובה! יש לנו בכל שנה המון הוצאות יקרות על הרכב הרבה מאוד- על דלק ועוד. אבל רכב משפחתי הוא מהדברים החשובים ביותר בחיי היום יום .

שוב עברה שנה? צריכים ביטוח? אם חיפשתם ביטוח דירה במחיר טוב, בשורות הבאות תמצאו מספר המלצות איך לעשות השוואת מחירים וכיצד למצוא ביטוח מתאים במחיר מופחת, כדאי לקרוא.

לא בדקה ה 90- זאת לא טיסה לחו"ל... לא ממתינים לדקה 90, שלושים יום לקראת סיום הפוליסה התחילו בבירור עלויות, כך יישאר לכם זמן רב לבחון את המחירים- לקחת כמה הצעות ולקבל את המחיר הטוב ביותר.

פרטי או ישיר? בקשו הצעות מחיר מחברות ביטוח וגם מסוכני ביטוח, לא תאמינו אבל יש פערים! תשוו ביניהם בדקו את האותיות הקטנות ובררו על תנאי התשלום, אתם תמצאו פערים גדולים שיכולים להוזיל המון המון כסף.

מאוד כדאי שכל הביטוחים שלכם יהיו רק בחברה אחרת ביטוח הבית למשל, הביטוח נסיעות ביטוח מבנה וגם ביטוח הרכב, בעיקר אם יש לכם סוכן שאתם סומכים עליו. שכל הפוליסות במקום אחד זה פשוט ונוח ואף כלכלי יותר.

כדאי להתייעץ עם אנשים הקרובים אליכם, אולי להם יש רכב זהה לאוטו שלכם? אולי הם מכירים סוכן ביטוח מצוין? לא עולה לבדוק. בארצנו הקטנה כל אחד מכיר מישהו שיכול לסדר הנחה.

חובה, מקיף? כולם תוהים איזה פוליסה, צריך או לא צריך מקיף? גרר ורכב חלופי? תמיד כדאי לרכוש פוליסה שתכלול את כל אחד מהתרחישים, המחירים אינם גבוהים וזה כדאי.

תודה לאל שיש לנו רכב , תענוג שאנו יכולים לנסוע בכבישי ישראל בקלות אז נכון, , הכבישים לא בטוחים אוויר מזוהם, ביקורים במוסך , הוצאות ביטוח ועוד כל מיני הפתעות קטנות אך זה משפר את חיינו בלי כל ספק. צריכים עצה ממומחים?.

רוצים לחסוך על ביטוח תכולה? נשמח להציע לכם שירות. אתם מוזמנים להתייעץ וגם לקבל הנחות ללא התחייבות, בתוך האתר שלנו אתם יכולים ליהנות ממחירים נהדרים תוך זמן קצר.

 



תגיות המאמר: ביטוח


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נתי לוי

מאת: נתי לויעסקים - כללי25/02/121035 צפיות
רבים הם בעלי העסקים שאומרים נואש בשל עומס ניהול הניירת הכספית, מה שעלול לבוא על חשבון ההתנהלות השוטפת של החברה, עם זמן רב שמושקע על מילוי טפסים ותיוק במקום בהובלת העסק להצלחה. במקרים אחרים הנהלת החשבונות

מאת: נתי לויניתוחים פלסטיים25/02/12960 צפיות
רוב המכונים יכולים להראות לכם הדמיות באמצעות מחשב אפשר לבקש מהמטפל שיאפשר לכם לראות איך החלק המנותח יראה בסיומו של הניתוח ואחרי מספר חודשים, ככה תרגישי יותר בטוח כי בחרת את המידה והצורה הראויות.

מאת: נתי לויניתוחים פלסטיים21/02/12956 צפיות
חשוב מאוד שלא ללכת על ניתוח הקטנת חזה לפני תחילת דיאטה שכן החזה מאבד מנפחו במהלך דיאטה וצורת החזה עוברת שינוי לפיכך מומלץ קודם כל להסיר קצת משקל ורק אחר כך לגשת לעשות את הניתוח.

מאת: נתי לוידיני חוזים20/02/121397 צפיות
לכולם מתאים לפתוח עסק מצליח ובעזרת השילוב המנצח של כריזמה, התנהלות נכונה ואפילו קצת מזל, החלום לפתוח עסק פרטי ומשגשג עשוי להפוך למציאות. אבל גם בחברה מצליחה צריך עו"ד מקצועי ולכן בכל החלטה עסקית גם הקטנות ביותר ובטח אם תבעו אתכם או במקרים בהם אתם תובעים אחרים כדאי שיהיה לכם עורך דין צמוד.

מאת: נתי לויניתוחים פלסטיים20/02/12902 צפיות
אף פעם אין לבדוק את תוצאת הטיפול שלכם ישירות לאחר שמורידים את הגבס, צריך לחכות בסבלנות עם הזמן תרד הנפיחות והאף שלכם יקבל את הצורה הסופית.

מאת: נתי לוישיפוצים19/02/121111 צפיות
בכל הנוגע לריצוף, למשל, כל אחד יכול לבחור שמא לכסות את רצפות הבית בשיש מסוג כלשהו, פורצלן, בטון, פרקט עץ או למינציה סינתטית, או שטיח, ואת המשטחים במטבח ובחדר האמבטיה בשיש יוקרתי, שיש קיסר העשוי ברובו מקוורץ, עץ או מתכת

מאת: נתי לויבגרויות19/02/12904 צפיות
ואכן, ארצנו היא מעצמת לימודים – אזרחי ישראל חותרים למצויינות בכל תחום: קורסים בתחומי כלכלה, מחשבים, למודי אמנויות ורוח, קורסים ללימוד שפות להעשרה או לצורך עסקים, לימודי פסיכומטרי ושלל תחומים נוספים.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172789 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174824 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164248 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163527 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155313 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154851 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154756 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica