חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיתד תעברו דירה בכיף?

לעבור דירה זה עסק לא פשוט. אחרי תקופת חיפושים ארוכה הצלחתם למצוא את בית החלומות וכעת הגיעה השעה להכנס. על פי מה לבחור הובלות קטנות ירושלים? זו לא בעיה, אם מתכננים נכון.

מהי הדרך הכי טובה לבחור הובלות ירושלים? לאלו דברים הכרחי לשים לב? קבלו כמה טיפים למעבר קל:

- אל תעבירו בעצמכם - נכון, זה יקר יותר, אבל זה יחסוך לכם הרבה כאב גב. כך תהיו פנויים ולפקח ולנהל את המעבר עצמו. נוסף על זאת, אם לוקחים מובילים אפשר להשיג ביטוח תכולה בתעריף יחסית נמוך.

- וודאו לחתום על חוזה הובלות מסודר המכיל את סך כל מחיר ההובלה, הסכם הביטוח, זמן תחילת ההעברה ופירוט החפצים שיש להעביר. באופן זה, אם תתעורר בעיה, אתם כבר תהיו מכוסים.

- החליטו אם אתם רוצים לארוז את הכל בעצמכם, או שאתם מעדיפים שהחברה תטפל בזה בשבילכם. אם זו לא בעיה מבחינתכם לתת למישהו זר להתעסק לכם עם הדברים ואם התקציב מאפשר, אז יופי. אך מצד שני, לא כל אחד ייתן לחפצים שלכם את הכבוד הראוי להם...

- מעבר דירה הוא הזדמנות נדירה להיפטר מריהוט עודף. נצלו הזדמנות זו לעשות סדר ולהעביר לעמותות צדקה את הבגדים, הספרים, הריהוט ומכשירי החשמל שכבר אינם בשימוש.

- כיתבו באופן ברור על כל אחד מארגזי הקרטון לאיזה חדר הוא נכנס, כך תקלו על העובדים בסידור הקרטונים בדירה וכמובן, גם על עצמכם במהלך הפריקה.

כשעוברים דירה פותחים דף חדש בחיים, ולכן כדאי להתחיל ברגל ימין. אז אם מתחשק לכם לקרוא עוד בנושא הובלות או להשיג מובילים, שובו בקרוב כדי לקרוא את המאמרים הבאים על נושא מעבר דירה. המשך יום טוב!.

 



תגיות המאמר: דירה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נתי לוי

מאת: נתי לויעסקים - כללי25/02/121035 צפיות
רבים הם בעלי העסקים שאומרים נואש בשל עומס ניהול הניירת הכספית, מה שעלול לבוא על חשבון ההתנהלות השוטפת של החברה, עם זמן רב שמושקע על מילוי טפסים ותיוק במקום בהובלת העסק להצלחה. במקרים אחרים הנהלת החשבונות

מאת: נתי לויניתוחים פלסטיים25/02/12960 צפיות
רוב המכונים יכולים להראות לכם הדמיות באמצעות מחשב אפשר לבקש מהמטפל שיאפשר לכם לראות איך החלק המנותח יראה בסיומו של הניתוח ואחרי מספר חודשים, ככה תרגישי יותר בטוח כי בחרת את המידה והצורה הראויות.

מאת: נתי לויביטוח - כללי22/02/121112 צפיות
מקיף? כולם תוהים איזה פוליסה, צריך או לא צריך מקיף? גרר ורכב חלופי? תמיד כדאי לרכוש פוליסה שתכלול את כל אחד מהתרחישים, המחירים אינם גבוהים וזה כדאי.

מאת: נתי לויניתוחים פלסטיים21/02/12956 צפיות
חשוב מאוד שלא ללכת על ניתוח הקטנת חזה לפני תחילת דיאטה שכן החזה מאבד מנפחו במהלך דיאטה וצורת החזה עוברת שינוי לפיכך מומלץ קודם כל להסיר קצת משקל ורק אחר כך לגשת לעשות את הניתוח.

מאת: נתי לוידיני חוזים20/02/121395 צפיות
לכולם מתאים לפתוח עסק מצליח ובעזרת השילוב המנצח של כריזמה, התנהלות נכונה ואפילו קצת מזל, החלום לפתוח עסק פרטי ומשגשג עשוי להפוך למציאות. אבל גם בחברה מצליחה צריך עו"ד מקצועי ולכן בכל החלטה עסקית גם הקטנות ביותר ובטח אם תבעו אתכם או במקרים בהם אתם תובעים אחרים כדאי שיהיה לכם עורך דין צמוד.

מאת: נתי לויניתוחים פלסטיים20/02/12902 צפיות
אף פעם אין לבדוק את תוצאת הטיפול שלכם ישירות לאחר שמורידים את הגבס, צריך לחכות בסבלנות עם הזמן תרד הנפיחות והאף שלכם יקבל את הצורה הסופית.

מאת: נתי לוישיפוצים19/02/121111 צפיות
בכל הנוגע לריצוף, למשל, כל אחד יכול לבחור שמא לכסות את רצפות הבית בשיש מסוג כלשהו, פורצלן, בטון, פרקט עץ או למינציה סינתטית, או שטיח, ואת המשטחים במטבח ובחדר האמבטיה בשיש יוקרתי, שיש קיסר העשוי ברובו מקוורץ, עץ או מתכת

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222798 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223108 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211370 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211329 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211587 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211562 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211750 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica