חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

WII סקירה קצרה

מאת: play gameגאדג'טים14/02/2012880 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

WII סקירה קצרה

היכרות עם קונסולת המשחק, WII

קונסולת המשחק WII היא קונסולת משחק מבית הייצור של חברת נינטנדו. הקונסולה מתבלטת יותר בתפעול הפשוט ובהנאה מהמשחק מאשר בטכנולוגיה המתקדמת והיכולות הגרפיות של מתחרותיה בשוק קונסולות המשחקים, מייקרוסופט עם Xbox וסוני עם Ps3.

הייחודיות של קונסולת המשחקים WII היא בשלט הרחוק המובנה בה אשר מתוכנת להראות את תנועות כף היד של המשתמש על מסך הטלוויזיה כך שכאשר המשתמש משחק במשחק מסוים הוא יכול להשתמש בשלט כעצם הפיזית במשחק ותנועותיו עם העצם ידמו את תזוזת העצם על מסך הטלוויזיה. בנוסף, לשלט המיוחד והרגיש, מתבלט הWIIבהפקת הקולות והצלילים מתוך הרמקול המובנה שבו בהתאם למהלך המשחק כך שהשחקן מקבל פידבק ווקאלי במהלך המשחק מה שמעצים את חוויית המשתמש.

תכונות הקונסולה

קונסולת המשחק WII מאפשרת חיבור באמצעות אינטרנט אלחוטי לרשת, להשתתף במשחקים ולדבר  עם שחקנים ברשת. משחקי הספורט של הWIIמעניקים לשחקן חוויה אינטראקטיבית בעיקר בזכות השלט הרגיש אשר מגיב לתנועותיו. בשל ההנאה שבמשחק, הWIIהפך להיות משחק לכל המשפחה ולא רק לגיימרים מנוסים.

מחיר הקונסולה

בגלל ההשקעה הבסיסית של חברת נינטנדו בחומרה ובגרפיקה של קונסולת המשחקים WII , מחיר הקונסולה בשוק היום הוא זול ושווה לכל נפש יחסית לקונסולות המתחרות. ניתן לשדרג את הקונסולה על ידי הוספה של אביזרים נלווים אשר יעניקו חוויה בעוצמה גבוהה יותר מהמשחק.

משחקים ואביזרים בקונסולה

אחד מהמשחקים והאביזרים הבולטים של קונסולתWII הוא ה-WII FITשהוא לוח איזון שיכולותיו מתבטאות בזיהוי שינויים במשקל של המשתמש ובלחץ שהוא מפעיל עליו בעת עמידה על הלוח. ה-WII FITמתחבר לקונסולת ה -WIIבצורה אלחוטית. הWII FITמשמש לביצוע תרגילי כושר אשר מתמקדים בשיפור האיזון ובחיזוק מסת השרירים תוך הענקת מעקב מתמיד אחר משקל הגוף ומדד מסת הגוף של המשתמש.

מוצר נוסף מעולם הספורט המותאם לקונסולת ה WIIהוא חבילת המשחקים EA Sports המשלבת בין תרגילי ספורט ברמות שונות לבין משחקים, מה שמעורר עניין ומעלה את המוטיבציה לביצוע ספורט על ידי המשתמש. החבילה מכילה פעילויות המתמקדות בעיקר במהירות וגמישות ופחות בחיזור שרירים והופכת את קונסולת ה WII ל למדריך אירובי דינמי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תודה רבה,

צוות play game

ארלוזורוב 81,

רמת גן.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת play game

מאת: play gameגאדג'טים21/03/121282 צפיות
חברת נינטנדו החלה לשווק את קונסולת ה Wii בסוף שנת 2006. המיוחד והשונה בקונסולת ה Wii משאר הקונסולות הוא שעל המשחק לנוע פיזית כדי להתקדם במשחק, שינוי שיטת הפעלת המשחקים הביאה להגדלת המכירות

מאת: play gameגאדג'טים04/03/121110 צפיות
מהו הקינקט? קינקט מבית מייקרוסופט הוא רכיב אשר ניתן להוספה לקונסולת המשחק, אקסבוקס, ובאמצעותו ניתן לשלוט במשחק באמצעות תנועות הגוף שהמשתמש מבצע מולו.

מאת: play gameגאדג'טים29/02/121169 צפיות
קונסולות משחק הם משחקי וידאו אשר הולכים ומתפתחים בעשור האחרון ברבדים שונים כמו הרובד התרבותי, הטכנולוגי והתוכני. השחקן בקונסולת המשחק משתמש בידית, שלט, כפתורים, ג'ויסטיק או משטח נגיעה. תמונה וקולות מתקבלים על ידי פעולות השחקן באמצעות הטלוויזיה

מאת: play gameגאדג'טים26/02/121176 צפיות
קונסולות משחק פרוצות הן בעלות יתרונות רבים בהם האפשרות לשחק במשחקים על דיסקים צרובים שניתן להוריד מהאינטרנט ובקונסולות מהדור השישי ניתן באמצעות פריצה לקונסולת המשחק לייצר מחשב מהקונסולה

מאת: play gameגאדג'טים23/02/121114 צפיות
אקס בוקס 360 היא קונסולת המשחקים של מייקרוסופט אשר יצאה לשוק במסגרת הדור השביעי של קונוסולות המשחקים ונמצאת בשוק משנת 2005. ה xbox 360 קיימת נכון להיום בשתי חבילות: קונסולה סטנדרטית אשר כוללת קונסולה ושלט וחבילת פרימיום הכוללת קונסולה, כונן קשיח, ושלט אלחוטי.

מאת: play gameגאדג'טים21/02/121017 צפיות
נינטנדו היא חברה המייצרת משחקי וידאו ומקורה ביפן. נינטנדו היא היום המותג המוביל ביותר בתחום מוצרי קונסולות המשחק. מתחרותיה העיקריות של חברת נינטנדו בשוק קונסולות המשחק נכון להיום הן החברות סוני ומייקרוסופט אשר משווקות קונסולות משחק המהוות נתחים גבוהים משוק משחקי הוידאו.

מאת: play gameגאדג'טים21/02/12938 צפיות
נינטנדו היא חברה המייצרת משחקי וידאו ומקורה ביפן. נינטנדו היא היום המותג המוביל ביותר בתחום מוצרי קונסולות המשחק. מתחרותיה העיקריות של חברת נינטנדו בשוק קונסולות המשחק נכון להיום הן החברות סוני ומייקרוסופט אשר משווקות קונסולות משחק המהוות נתחים גבוהים משוק משחקי הוידאו.

מאמרים נוספים בנושא גאדג'טים

מאת: נינה כהןגאדג'טים15/01/182086 צפיות
מה מעלה את הצורך לטעון את המצבר? כיצד אפשר לשמור על המצבר לאורך שנים? מדוע כדאי שיהיה לך מטען עבור המצבר והיכן כדאי לרכוש אותו? התשובות לשאלות אילו יכולות לשמור על המצבר שלך בטווח הארוך.

מאת: יבגני דוברובסקיגאדג'טים25/02/161826 צפיות
"וואן-פלוס" נוסדה ב-16 בדצמבר, 2013, ע"י סגן הנשיא של "אופו", פיט לאו וקארל פיי. לפי מסמכי ממשלת סין, בעל המניות המוסדי היחיד של וואן פלוס הוא אופו. אף על פי שבתחילת הדרך הכחיש לאו את היותה של וואן-פלוס חברת בת של אופו, ברגע שחרור נשורת הרגולציה הודו שהם שייכים לאופו והם "בקשר עם משקיעים אחרים" (למרות ששום דבר לא הוכרז עד כה)

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152776 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151887 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: ravivorגאדג'טים16/03/152524 צפיות
אנחנו אוהבים אותם ולא מוכנים להיפרד מהם אפילו לרגע. אז לפחות בואו נפנק אותם (ואת עצמנו) בכמה תוספות שווה במיוחד.

מאת: רוני מיכאלגאדג'טים23/10/146062 צפיות
בעולם הטכנולוגי והמתקדם בו אנו חיים, כמעט הכל נעשה באמצעות מכשיר או מוצר אלקטרוני מסוים, כאשר כמעט שום דבר, מלבד לחיצה על כפתור ההפעלה, לא נעשה על ידינו.

מאת: אוהד ז.גאדג'טים27/02/148390 צפיות
מצלמות דרך לרכב נמכרות בשוק כבר משנת 2000 אך בתחילת העשור הנוכחי מכירתן החלה לתפוס תאוצה, בעיקר עקב מקרים שבהם נהגים שקיבלו דוחות לא מוצדקים הצליחו להוכיח את טעותו של השוטר ואת התנהגותו, ובנוסף הצליחו להוכיח את האמת במקרי תאונה. במאמר הבא נדבר על היתרונות ברכישת מצלמות רכב וניתן טיפים לרכישה נבונה ולשימוש נכון בהן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica