חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יום כיף או יום גיבוש מהנים במיוחד בתקציב נמוך

מאת: אבי שלמהאטרקציות15/02/20121927 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ראשית בחירת יעד/איזור הטיול, בימים אלו שמחירי הדלק מאמירים מעלה ועלות אוטובוס מתומחרת בהתאם למספר הקילומטרים שעליו לנסוע, כדאי לבחור יעד יחסית קרוב למקום העבודה אשר לא עולה על מקסימום שעת נסיעה אחת. במידה ומספר העובדים לא עולה על 30 ניתן לחסוך עלות של אוטובוס ולנסוע ברכבים הפרטיים כאשר הדרך ליעד הנבחר מנועל באמצעות כתב חידה, בכל הרכבים קימת דיבורית כך שכל יושביו יכולים לשמוע את כותב החידות. דרך זו גורמת לגיבוש הקבוצה להתרגשות והנאה רבים וגם חוסכת עלויות.

הגעה ליעד התכנסות וארוחת בוקר קלה - נבחר באחד מחניוני רשות הטבע והגנים או חניוני קרן הקיימת המצויים בשפע בארצנו, שם קיימים שולחנות קרן קיימת ושרותים(יש להצטייד בנייר טואלט שלא תמיד נמצא). את ארוחת הבוקר אפשר לחלק לשתיים או סנדוויצי'ים שנעשו מבעוד מועד על ידי 3 מתנדבים מהחברה שקיבלו תקציב והכינו מוקדם בבוקר האחד חלבי השני בשרי והשילישי פרווה. או וזה יותר נחמד מכינים ארוחת בוקר בשטח חוויה כייפית ועתירת דמיון, מה שלא תבחרו דבר אחד מאד חשוב לבוקר גזיה, שרוול כוסות, עלים של נענע או לאויזה לעשית תה צמחים חם.

טיול בנחלי הארץ - תקופה זו של שלהי החורף ותחילת האביב הינה תקופה מדהימה לטייל, בכל פינה ירוק ומרבדים שלמים של רקפות, נרקיסים וכלניות יופי משכר, הנחלים עם זרימה של מים נאה כך שהמראות, הצבעים והצלילים של מים מפפעפעים עושה נפלא למצב הרוח. ניתן להגדיש חצי שעה של משחקים משעשעים על גדות הנחל אשר מוסיפים לגיבוש ולכייף.

מקומות חינמים עם ערך מוסף - ישנם בארץ מקומות יפייפים הנותנים בחינם סיורים והרצאות בנושאים שונים, חוות כגון חוות התבלינים בבית לחם הגלילית המעניקה הרצאות בנושא תבלינים ובריאות, או עץ השדה בגבעת עדה המדבר על חקלאות ירוקה ושמן זית ועוד... מקומות אלה ודומים להם נמצאים למכביר ונהנים מקניה אישית של המבקרים ממוצריהם הרבים הנמצאים במקום.

ארוחת צהריים - האוכל הינו מרכיב חשוב בכל טיול, ביחוד כזה שטילנו השתעשענו ונשמנו אויר צלול, זה עובד עלינו והרעב מגיע ובגדול, אז גם כאן ישנם מקומות לא יקרים המביאים איתם בנוסף לאוכל תוכן מרתק ומטבח אותנטי ואני מתכוון לאירוחים הביתיים, כדוגמת פרויקט אל כרמל של עמים וטעמים אשר בנוסף לאוכל מדהים בכמויות שאף אחד עוד לא הצליח לחסל (האוכל כשר) הם עושים סיורים קסומים בסימטאות הציוריות של הכפר הדרוזי עוספיא ולאחר סיום הארוחה עם הגשת הקפה התה והבקלאוות נוטפות הדבש מספרים המדריכים הדרוזים על אורח החיים המרתק של העדה - על הדת הניסתרת, גלגולי נשמות ומנהגי קבורה, מעמד האישה בעדה הדרוזית, הברית עם ישראל והקונפליקט עקב כך עם אחיהם בלבנון ובסוריה ההרצאה ברמה גבוהה מאד ולכן משרד החוץ והסוכנות היהודית שולים אליהם הרבה מהאורחים הרשמיים המגיעים לארץ. היחודיות של הפרויקט באה לידי ביטוי מעצם העובדה שמתארחים בבית של משפחה דרוזית בצורה הכי אותנטית שיש ובכל זאת האוכל עם תעודת כשרות, משגיח צמוד והם סגורים בשבתות. הביקור בפרויקט אל כרמל עורך כ- 3 שעות מענגות וטעימות במיוחד עם אוכל דרוזי ערב לחייך.

בתום הביקור בפרויקט אל כרמל ניתן לקפוץ לשעה חופשית וקניות בשוק הססגוני בדלית אל כרמל.

לסיכום עלויות:
תחבורה- רכבים פרטיים בחישוב של 1.5 ש"ח לקילומטר דוגמא רמות מנשה הכרמל מרחק של כ-150 קמ' 210 ש"ח לרכב
ארוחת הבוקר חומרים לסנדוויץ עשיר במיוחד הינם כ-5 ש"ח לאדם
טיול בנחל - ללא עלות
סיור בחוות תבלינים או עץ השדה - ללא עלות
סיור הרצאה וארוחת צהריים של אכל כפי יכולתך כ-88 ש"ח

סכ"ה עלות יום כיף או יום גיבוש עשיר ומהנה במיוחד לעובדיך היקרים בעלות של בערך 100ש"ח לעובד

אז לא צריך לפשוט את הרגל ליום כייף אמיתי ומגבש 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי שלמה מדריך טיולים
מנכ"ל עמים וטעמים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי שלמה

מאת: אבי שלמהתיירות ונופש - כללי15/02/121258 צפיות
אירוח מדהים ומפנק, משהו אחר- סיפור מרתק, נופים ואתרים מרהיבים, מסורת עתיקה ואנשים לבביים. עמים וטעמים ופרויקט אל כרמל פותחים חלון לחיי העדה הדרוזית האותנטית

מאת: אבי שלמהטיולים בארץ15/02/121374 צפיות
הכרמל: נקשר מאז ומעולם לשפע ופוריות, כפי שמעידה משמעותו המקורית של שמו "כרם". ואכן השפע והפוריות ניבטים מכל פינה ויופיים עוצר נשימה. הר הכרמל מקודש כמעט לכל הדתות. סיור זה פותח חלון מרתק לדרכם ואמונתם של חלק מדתות אלו

מאת: אבי שלמהטיולים בארץ15/02/126311 צפיות
יופי של רעיון, יופי של טיול!

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195651 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192506 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181991 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172127 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171739 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171852 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171452 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica