חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עוזרות בית -המדריך השלם

מאת: רותם יונהניקיון19/02/2012686 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רובנו ממש לא מתלהבים לנקות. אם להיות הרבה יותר מדויקים, רובנו שונאים לנקות - שונאים לשטוף, שונאים להסיר אבק מתעבים אפילו את המגע עם הסמרטוט. אם כן באם מצבינו הכלכלי עוזר עבורינו (ולעיתים אפילו במידה וממש לא) נברור להיעזר בשירות שהן עוזרות בית.

עוזרות הבית יגיעו לרוב לביתנו, פעם בשבוע או לחילופין הרבה יותר, מותנה בגודלם של בית המגורים ובתקציב שלנו. העוזרות יעבדו משהו בין 3-6 שעות בכל יום ואם הינן יבצעו את כל עבודתן כראוי בלכתן אמור להיות עבורינו נכס נדלנ"י נקי לחלוטין ומסודר, כמו זה שכיף להמצא שבו לא פחות ועד שהינו מתלכלך ומתבלגן עוד פעם.

התפקיד של עוזרות בית

בקצרה, תפקידן של עוזרות בית הינו לנקות את הבית: לנקות אבק שהצטבר, ניקוי השטיחים, לשטוף אחר הרצפות, לשטוף כלים, לנקות את כל השירותים והמקלחת ולשטוף את אותם החלונות.

לא כול עוזרות הבית הינן מוכנות לנקות כל דבר. יש עוזרות בית שלא מסכימות לנקות חלונות, ישנן עוזרות שעדיין לא מוכנות לשטוף כלים ואחרות לא יסכימו לסדר ארונות בגדים. בעקרון, בשביל להוציא משירותיה של עוזרת הבית של העסק אחר המיטב, חיוני להשאיר בשבילה רשימה ששייכת לדגשים ומשימות לניקיון תוך לקיחה בחשבון של עת המלאכה שלה.

איך מוצאים עוזרות בית

רובינו ממש לא נסכים שכל אישה תיכנס לביתנו ותקבל גישה חופשית לרכושנו היקר ביותר. בגלל זה, נוכל לבחור עוזרת בית ע"י חברות ניקיון גדולות, אחרי שקיבלנו הנחיות אודותיהן ממכרים או לחילופין מאנשים שאנחנו בוטחים בהם. באם אין לי חוות דעת שכאלו, אפשרי לחפש עוזרות בית באמצעות לוחות פרסומים או באמצעות האינטרנט. במידה ומצאנו עוזרת, בשיטה של חיפוש שכזאת. חשוב מאוד, לדרוש מאותה העוזרת המלצות, גם כן בשביל לעמוד על אמינותה וגם בשביל להיות מודעים לאופן תפקודיה.

עוד בטרם שעוזרת הבית מתחילה לעבוד אצלנו, חשוב שנשב איתה ונתאם ציפיות. נכתוב בשבילה דגשים מה צריך עבורינו שהיא תעשה בביתנו (שטיפה, אבק, שירותים, ניקוי שטיחים וכדומה) ונוודא מולה שהיא כן מוכנה לערוך את כל כל הפעולות הללו.

כדאי, להישאר איתה בדירה, בפעם הראשונה בה היא מנקה בביתנו ולהדריך אותה במדויק מה לעשות ואיפה מרבית המוצרים בביתכם נמצאים. ככה, באפשרותינו לוודא שהיא באמת מבצעת את כל עבודתה כמתבקש.

עלות העסקת עוזרת בית

מרבית עוזרות הבית יזכו תשלום אודות שעת פעולה בשעה ששכרן לשעה ינוע לרוב כלל בין 35 ₪ ל60 ₪ לשעה.רק אל השכר לשעה תצטרכו להוסיף הוצאה כספית בעבור נסיעות ובהתאם לחוק כמו כן תנאים סוציאליים, חופשות ובמקרה מסוג פיטורים אפילו פיצויים. לעיתים יהיו אלה חברות ניקיון בתים שיעסיקו רק את העוזרות ויהיו אחראיות לתת תשלום להן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רותם יונה

מאת: רותם יונהאבטחת הבית05/03/12980 צפיות
במאמר זה תקבלו את כל המידע על סורגים לבית ולמשרד

מאת: רותם יונהריהוט 05/03/12961 צפיות
במאמר זה תקבלו את כל המידע על נגריות ועבודת נגרים

מאת: רותם יונהאבטחת הבית05/03/12981 צפיות
במאמר תוכלו ללמוד על עבודת מנעולנים לבית ולרכב

מאת: רותם יונהבניין ואחזקה - כללי05/03/12992 צפיות
במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע על שירות מזגנים לבית

מאת: רותם יונהבניין ואחזקה - כללי05/03/12985 צפיות
במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע על דוד שמש

מאת: רותם יונהלימודי תעודה ומקצוע05/03/121277 צפיות
במאמר זה תוכלו לקרוא על לימודי גינון במקומות שונים

מאת: רותם יונהבניין ואחזקה - כללי01/03/121247 צפיות
במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע על אינסטלציה ועבודות ביוב

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222948 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191639 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191679 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182100 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181641 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181529 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181430 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica