חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מנעולן לבית ולרכב - הכל על מנעולן לבית ולרכב

מאת: רותם יונהאבטחת הבית05/03/2012980 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מנעולן אומנם לא מצוי בין בעלי המקצוע השכיחים ביותר ברשימת הקריאות של משקים פרטיים, אולם הדחיפות של שירותי מנעולן מוסמך כאשר עולה בהם צורך היא ראשונה במעלה. בשורות הבאות נציין כמה פרטים חשובים בהם כדאי להתחשב לפני ששוכרים את שירותיו של מנעולן, כולל הסמכות נדרשות, מחירי שירות וזמני עבודה.

זהותו של המזמין, או מה בין לקוח לפורץ

בהתאם לחששות שפירטנו לעיל, מובנת גם הדרישה של משטרת ישראל מן המנעולנים לקבל הוכחה לגבי זהותו של המזמין. ההוכחה הטובה ביותר והנפוצה ביותר היא תעודת זהות (או כל תעודה מזהה קבילה אחרת, כולל רשיון נהיגה או דרכון בתוקף) בה מצויינת הכתובת המדוברת. במידה ומדובר על פריצת רכב, הדרישה היא תעודת בעלות על הרכב או פוליסת ביטוח של הרכב על שמכם. במידה ואין ברשותכם תעודה מתאימה, מנעולן נדרש לפי חוק לאמת את זהותכם עם אחד מן השכנים שלא בפניכם, וכן לחפש הוכחה חד משמעית לבעלות הדירה אחרי פתיחתה (אותו ההליך תקף לגבי פריצת רכבים). במידה ואף אחד מאלו לא צלח, נדרש המנעולן לחכות להגעתו של שוטר.


זהותו של בעל המקצוע, או מה בין מנעולן לפורץ

אכן, לא מעט חששות פוקדים רבים מן הציבור הישראלי כאשר עולה הצורך בהזמנת מנעולן, עם זה מנעולן בית או מנעולן רכב במיוחד מפני החשש שאותו בעל מקצוע מוכשר שהצליח להתגבר על אבטחת הבית בנוכחותכם, לא יעמוד בפיתוי ויתגבר עליה שוב שלא בפניכם. אמנם חששות אלה מובנים, אך בדרך כלל אין הם מוצדקים במיוחד. משטרת ישראל מקיימת פיקוח צמוד על עבודתם של מנעולנים, כולל רישום כל המנעולנים הפועלים באזור והדרישה להציג תעודת יושר השוללת מכל וכל מעורבות בפעילות פלילית ומחודשת אחת לשנה.

אמנם שוויה של תכולת הבית שלכם גבוהה בדרך כלל משכר עבודתו של המנעולן (300-1000 ש"ח) אך הסיכון האדיר שבאובדן ההכנסה העתידית במקרה של כישלון אמור למנוע גם מהחמדנים שבבני המקצוע מלנסות את מזלם בפריצה לא חוקית. את כל הטיעונים הללו ניתן ומומלץ לחזק על ידי דרישת הצגת תעודת מנעולן בתוקף ממשטרת ישראל מכל בעל מקצוע שהזמנתם לבצע עבודת התקנת מנעולים, פריצה, או כל נגיעה במערכת ההגנה והאבטחה של מעונכם.
זמן העבודה ושכרה

עבודתו של מנעולן ולא משנה אם מדובר במנעולן בית או מנעולן רכב,נמשכת בין חמש עשר דקות (במקרה של מנעולים פשוטים ללא מערכות הגנה נוספות) ועד חצי שעה ויותר (במידה והשקעתם במיוחד במיגון הבית). זמן העבודה תלוי כמובן גם בכושרו הטכני והידע של אותו מנעולן. בדרך כלל השכר של מנעולן תלוי באופי העבודה ובעיקר בזמן הנדרש, ונע בין 200-300 שקלים במידה והקריאה היא בשעות העבודה הסטנדרטיות ועד 1000 שקלים במידה ומדובר על עבודה סבוכה, בשעות יוצאות דופן ובמיקום מרוחק. אף שבדרך כלל מנעולן לא ישאיר נזק בלתי הפיך למנגנון הנעילה, במקרים מסויימים אין מנוס מפני החלפת המנגנון כולו לאחר הפריצה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רותם יונה

מאת: רותם יונהאבטחת הבית05/03/12980 צפיות
במאמר זה תקבלו את כל המידע על סורגים לבית ולמשרד

מאת: רותם יונהריהוט 05/03/12961 צפיות
במאמר זה תקבלו את כל המידע על נגריות ועבודת נגרים

מאת: רותם יונהבניין ואחזקה - כללי05/03/12992 צפיות
במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע על שירות מזגנים לבית

מאת: רותם יונהבניין ואחזקה - כללי05/03/12985 צפיות
במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע על דוד שמש

מאת: רותם יונהלימודי תעודה ומקצוע05/03/121277 צפיות
במאמר זה תוכלו לקרוא על לימודי גינון במקומות שונים

מאת: רותם יונהבניין ואחזקה - כללי01/03/121247 צפיות
במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע על אינסטלציה ועבודות ביוב

מאת: רותם יונהבניין ואחזקה - כללי01/03/12963 צפיות
במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע על החשמלאים

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201622 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201320 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201191 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191543 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191967 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181798 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181446 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica