חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ההתפתחות ההדרגתית של משחקי הדפדפן

מאת: אריאל כהןמשחקים באינטרנט19/02/20121704 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהרגע שקיימים מחשבים – קיימים משחקים למחשב. כבר לפני זמן רב ראינו דוגמאות למכשירים שיועדו מראש לצרכים תעשייתיים מריצים משחקים בשעות הפנאי של מפעיליהם. עם זאת, רק מאז שנות התשעים ראינו זינוק ניכר בעולם זה. מבילוי שאינו נועד לכולם – הגיעו משחקי מחשב לכל סלון והפכו לבילוי לכל בני המשפחה. במאמר זה, נסקור את ההתפתחות של נושא זה לאורך השנים האחרונות.

משחקים קלאסיים

אלו שגדלו בשנות ה-80 ודאי זוכרים את נקודת המפנה, בה שוחררו לשוק מכונות משחק ביתיות, במקביל ל עליה בהכרה בציבור של אולמות המשחקים בקניונים. רוב הבוגרים כיום יזכרו בנוסטלגיה את הזיכרון של הקונסולה הראשונה שניתנה להם, את המשחק הראשון שהריצו על המחשב הביתי או את החוויה של להזמין חבר הביתה בכדי לשחק משחקים לשניים בחברותא. באותה תקופה משחקים נחשבו כבילוי פנאי, והוכרו כ "ביזבוז זמן" על ידי המבוגרים. היום, כשהדור של המבוגרים מורכב מאותם האנשים, התפיסה מעט שונה: כיום מבינים את התרומה של המשחק לפיתוח המחשבה והקואורדינציה, ולכן הורים יעדיפו שילדם ישחק – אך מעדיפים שישחק במשחק עם ערך מוסף לימודי.

משחקים בשנים האחרונות

בימינו אנו, משחקים תופסים מקום של כבוד בתרבות הפנאי ובשגרת היומיום. אנו רואים ילדים נהנים ממשחקים חינוכיים, בין אם מדובר במחשב הביתי, במכשיר משחקים או אף בטלפון נייד חדשני. ההורים שלהם עשויים לשחק להנאתם בשעות הפנאי ואפילו בעבודה. רבים משחקים במשחקים בזמן הימצאותם ברשתות חברתיות. אלו כבר לא משחקים לילדים בלבד, אלא משחקים בעלי סיפורי עלילה בוגרים ורציניים שמובאים באמצעות גרפיקה מרשימה ופסקול נהדר. למעשה, מדובר ב מדיום בידורי נחשב לכל דבר ועניין – שעשוי להחליף צפיה בסרט או בסדרה, לדוגמא.

איך ייראו משחקים בעתיד?

קל להתבונן ולראות ששוק המיחשוב צועד לכיוון הבידורי – מחשבים יציבים, מסכי ענק, טלוויזיות בעלות איכות נעלה ומכשירי משחק המתחברים לטלוויזיה המציעים חוויה ייחודית. קיימים כבר מגוון מכשירים בשוק המאפשרים לשחקן להיטמע בעולם המשחק על ידי תנועות גוף (בין אם מדובר בשלט מיוחד או אף מצלמה שמקליטה את השחקן). כבר ראינו משחקי ספורט לדוגמא, שבהם השחקן משחק בעמידה ומבצע את התנועות שאותן מבצעת הדמות על המסך. הגראפיקה משתפרת גם היא: קיימים היום משחקי תלת מימד שנראים כמו סרט קולנוע ואף טוב יותר, הכוללים הרכב של שחקנים בשר ודם אשר תרמו את קולם ואת הדמויות שלהם למשחק שהוא סרט באורך 10 שעות לכל דבר.

בעצם, כל אחד יכול למצוא את מבוקשו בעולם משחקי המחשב – רק כנסו ותראו לבד!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SmartMedia - מספקת מגוון שירותים רחב בתחום השיווק באינטרנט: פרסום בגוגל , קידום אתרים במנועי החיפוש המובילים,אחסון אתרים ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל כהן

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151898 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: אריאל כהןבתי מלון05/06/131353 צפיות
מלונות בתל אביב- איזה חדרים להזמין? רוב רובם של מלונות בתל אביב ממוקמים על הטיילת בעיר. המלונות צמודים לים, מה שמספק לנופשים בהם אטרקציה קרובה מאוד ונוף יפייפה מהחדר. אולם, אל תשכחו שלכל מלון שני צדדים, ולכן כשאתם מזמינים מלונות בתל אביב, וודאו לאן פונה החדר שלכם. אם הוא פונה מערבה, הרווחתם. זה לכיוון הים.

מאת: אריאל כהןדיאטה ותזונה30/05/131324 צפיות
התרבות והתקופה בה אנו חיים מכתיבים סטנדרטים שונים של יופי ממה שהיה נהוג בעבר. המחסור בתזונה ראויה הכתיב בזמנו סטנדרט יופי של נשים וגברים דשנים, שמנמנים ומלאים, תכונות אשר נחשבות כיום לבלתי רצויות היות והמראה המבוקש הוא רזה וחטוב.

מאת: אריאל כהןתזונה27/05/131853 צפיות
אנו חיים בתקופה מתמשכת אשר עוסקת ביופי ובאידיאל של מראה חיצוני. בין כל הרצונות והשאיפות למראה מושלם ישנו העיסוק המתמיד בהרזיה והשלת משקל מיותר מן הגוף.

מאת: אריאל כהןרפואה14/04/131294 צפיות
בשנים האחרונות ניתן להבחין בעלייה ברורה במודעות לחיים נכונים בגוף בריא. מחקרים רבים הוכיחו כי אורח החיים אותו אנו חיים איננו נחשב לבריא, למעשה הוא משפיע לרעה מאוד על בריאותנו. העידן המודרני הנוכחי אשר הביא איתו שפע בכל הנוגע למזון הביא איתו גם נגעים רעים כגון בשר מעובד, ירקות מרוססים ושאר רעלים הנכנסים לגופנו ללא בקרה. ניקוי רעלים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להתנקות מכל אותם פגעים המשפיעים עלינו מדי יום ויום.

מאת: אריאל כהןמכירות05/02/131377 צפיות
אחת הטענות המעניינות ובדרך כלל נכונות לגבי מתנות ותשרים מסוגים שונים היא זו שגורסת כי לעיתים נעים יותר להעניק אותן מאשר לקבל אותן.

מאת: אריאל כהןאחסון אתרים03/10/121809 צפיות
המשחק האהוב, "ג'ז הארנב", הוא המשחק שבו מככב ארנב ירוק, משוגע ומוטרף, אך לא פחות מכל אלה- אמיץ במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא משחקים באינטרנט

מאת: רוני הכהןמשחקים באינטרנט27/09/143476 צפיות
משחקים לאקס בוקס יהיו מתנה נהדרת בעבור הילדים, אנו כהורים מוזמנים להכיר את עולם הילדים ולבלות זמן איכות עם ילדינו. זה הזמן ללמוד לחבב את התחביבים שלהם ולהפסיק להתנגד להם.

מאת: ארז חסוןמשחקים באינטרנט06/12/138287 צפיות
לרוב אנשים מעדיפים לשחק במשחקים במחשב ורואים את המשחקי רשת כמשחק זול ולא כייף כמו משחק מחשב מלא. במאמר זה הציג לכם את ההיתרונות שיש במשחקים ברשת ולמה לפעמים זה עדיף על פני משחק מחשב מלא.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138238 צפיות
למרות היתרונות השונים אשר טמונים בפריצה ל- xbox 360או לקונסולת משחקים אחרות, חשוב לציין שתהליך הפריצה הוא תהליך ארוך ומורכב אשר חייב להתבצע על ידי אנשים מיומנים ומקצועיים היודעים לבצע אותו על הצד הטוב ביותר ולא קיימת סכנה שהמכשיר ייהרס ולא יאפשר להשתמש בו יותר.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138177 צפיות
Playstation זאת קונסולת משחקים מבית חברת סוני הגדולה, אשר יוצר באמצע שנות התשעים של המאה הקודמת – הדגם הראשון של המכשיר יצא ביפן בשנת 1994 – מה שאומר שבקרוב מאוד תחגוג קונסולת הפלייסטיישן עשרים שנה להיווסדותה.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138175 צפיות
גם אם אתם לא עד כדי כך בתוך העניין של playstation 3 games, סביר להניח שבכל פרק זמן אתם מפנקים את עצמכם במשחק חדש ואטרקטיבי אשר ישדרג עבורכם את שעות הפנאי.

מאת: גיל סרברניקמשחקים באינטרנט01/10/132158 צפיות
אמצעי האכיפה בהן מתירות רשויות החוק להשתמש במקרים של הפרת זכויות יוצרים הם נוקשים במיוחד. הרי גם אתם ודאי שמעתם לא פעם על הקרנה ציבורית, בלתי מאושרת, של משחקי כדורגל בתשלום, השמעת מוזיקה ללא תשלום לאקו"ם ותשלום של עשרות אלפי דולרים על שימוש בתוכנות מחשב בלתי חוקיות.

מאת: אבירם מלולמשחקים באינטרנט20/07/138224 צפיות
משחקי ילדים, או משחקי הרפתקאות לילדים מספקים הנאה צרופה של חשיבה ומשחקיות ממכרת ככל האפשר. אם זאת, אתם צפויים להיתקל בשלבים מאוד מסובכים ומאתגרים. אשר יפעילו את החשיבה ואת היצרתיות הדמיונית שלכם כאחד. אתם צפויים למצוא המון משחקי ילדים המקוטלגים לקטגורית ההרפתקאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica