חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עורך דין פשיטת רגל

מאת: אדם ברדיני עסקים19/02/20121142 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם אני צריך עורך דין לפשיטת רגל? ואם כן מתי?

כיום מספרי העסקים שקמים ונופלים עולים בקצב מסחרר, מעטים העסקים שממשיכים להתקיים בכבוד ואף לגדול, אם העסק שלך פשט או פושט את הרגל, מומלץ שתקבע פגישת ייעוץ אצל עורך דין לפשיטת רגל. מי שצבר חובות גדולים יכול להכריז על פשיטת רגל, כך מתאפשר להקפיא את כל ההליכים המשפטיים בהם השתמשו הנושים בתיקי הוצאה לפועל. פשיטת רגל הינו תהליך מורכב המחייב סיוע של עו"ד לפשיטת רגל. יש לציין כי, במידה והחלטתם לקבוע פגישת ייעוץ עם עו"ד כל שהוא, תהיה ללא כל התחייבות.

במידה ואתם רוצים להכריז על פשיטת רגל, אך עוד לא עשיתם זאת ומחפשים עו"ד פשיטת רגל תדעו לכם שזהו תהליך מסובך ומורכב שיגזול לא מעט מזמנכם היקר. בגלל שזהו תהליך מאוד מסובך ולא קל, מומלץ לבחור איש מומחה בעל ניסיון רב בתחום. קיימות גם מספר אפשרויות לפשרה, בהם אפשר להשתמש לפני הכרזה על פשיטת רגל כמו איחוד תיקים. בדרך כלל, עורך דין פשיטת רגל מייעץ ללקוח להכריז על פשיטת רגל, במידה והתביעות נוקשות מדי ואינו יכול לעמוד בהן מבחינה כלכלית.

מידע חשוב שרצוי לדעת, מרגע הכרזה על פשיטת רגל ה"חייב" מוגבל מבחינת הבנקים, לא יכול להשתמש בהמחאות או בכרטיסי אשראי, ואף לפתוח חשבונות חדשים. כמו כן אינו יכול לפתוח עסק עצמאי או לשמש כמנהל. עו"ד פשיטת רגל ילווה את הלקוחות שתלו לאורך כל התהליך הארוך.

בניגוד לתביעות אשר מוגשות לבתי המשפט השונים לפיהם יש לבדוק היכן להגיש את התביעה, הרי שהזוכה יכול לפתוח את תיק ההוצאה לפועל בכל אחת מלשכות ההוצאה לפועל השונות בארץ לפי נוחיותו אך יודגש, כי בטפסים במועד פתיחת תיק ההוצאה לפועל יש לציין, כי היה ותוגש התנגדות ע"י החייב, מיהו בית המשפט המוסמך לטפל בתיק. עניין, זה יש לבדוק אל מול עו"ד מוסמך בכדי להימנע מבעיות מיותרות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בניית אתרים | קידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אדם בר

מאת: אדם ברנדל"ן19/04/121219 צפיות
חיפוש דירות בתל אביב הפך לסיוט עבור לא מעט משפחות. לאור ריבוי הכתבות והמאמרים שברשת, החלטנו להביא לכם מאמר אחד הכולל מספר טיפים ייחודיים שיכולים לסייע לכם במשימה

מאת: אדם בררכב17/04/121245 צפיות
כאשר באים לקנות רכב, צריכים לקחת בחשבון שהוצאות לתחזוק ושמירה על הרכב הן רבות מאד, בעצם הן הסיוט של כל בעל רכב. תחזוק הרכב יכול להגיע לסכומים גבוהים במיוחד במידה ואתם לא מכירים חנות חלקי חילוף לרכב אשר תספק לכם חלקי חילוף לרכב איכותיים במחיר הוגן. אין מה לעשות נגד הוצאות התחזוק הכללי של הרכב,

מאת: אדם בררכב01/04/121597 צפיות
בארץ ישנם חוקים לגבי ייבוא חלקי חילוף לרכב, וזאת על מנת להבטיח את האיכות של המוצרים הנמכרים. חשוב מאד לבדוק שאכן החנות אליה הולכים פועלת על פי התקנות של ייבוא חלקי חילוף לרכב.

מאת: אדם ברניקיון28/03/121318 צפיות
לרוב אנשים צריכים שירותי פינוי דירות כאשר קיבלו לידיהם נכס במצב מוזנח, מלוכלך ועמוס ברהיטים ומכשירים ללא שום שימוש. אז מה מקבלים בעצם כשמזמינים שירותי פינוי דירות? כולל מיון החפצים בדירה, לאחר מיון החפצים עוברים לשלב האריזה, לבסוף, אחרי שכל חפצי הדירה ממיונים הארוזים מגיע שלב הפינוי.

מאת: אדם ברנדל"ן27/03/121433 צפיות
קיימות דירות במודיעין מכל הסוגים. קנית דירות במודיעין הינו צעד כלכלי נכון. רימקס מודיעין הינה חברת הנדל"ן הטובה ביותר על מנת למצוא דירה באזור מודיעין.

מאת: אדם ברתחבורה ורכב - כללי27/03/121246 צפיות
לעיתים קרובות ישנן הוצאות על חלקי חילוף לרכב, קיימים סוגים שונים של חלקי חילוף לרכב באיכויות שונות, ייבוא חלקי חילוף לרכב חייב לעמוד ברף מסוים שקיים בארץ.

מאת: אדם ברצילום27/03/121182 צפיות
בחירת צלם אירועים היא אולי אחד החלקים היותר חשובים בהכנה לאירוע. אחרי הכל, צלם אירועים הוא איש המקצוע שינציח עבורכם את הרגעים הכי יפים מהלילה הגדול של חייכם. לאור ריבוי המאמרים והכתבות ברשת, החלטנו להביא לכם מאמר מסכם אחד שאולי יעניק לכם את התשובה ויסייע בבחירה נכונה.

מאמרים נוספים בנושא דיני עסקים

מאת: בנימין קלינגרדיני עסקים22/07/222359 צפיות
תוספת בניה היא הוספת שטח או קירוי שטח למבנה קיים ,בניית גדר, בריכה, הצבת ג'קוזי, סגירת מרפסת, פרגולה ועוד. זכויות הבניה של כל קרקע נקבעות בתכנית בניין עיר (תב"ע) והן מפרטות את היקף הבניה האפשרי במבנה. במקרים מסוימים, החוק מאפשר לבקש הקלות בהגשת בקשה לתוספת זכויות בניה וקווי בניין, הנתונות לשיקול דעת הוועדה המקומית. במידה וקיימות זכויות בניה שטרם מומשו במבנה – תוכלו לבקש מהועדה המקומית לתכנון ובניה היתר בניה לתוספת בניה, עד הגודל המותר לפי התב"ע. במידה ואין זכויות בניה לפעמים ניתן לבקש לנייד(לרכוש) זכויות בנייה מבעלי זכויות.

מאת: בנימין קלינגרדיני עסקים22/07/222325 צפיות
מהו רישיון עסק? על פי חוק רישוי עסקים תשכ"ח-1968, כל עסק הטעון רישוי בצו רישוי עסקים חייב ברישיון עסק לפתיחתו ולניהולו. רישיון לניהול עסק הינו מסמך הניתן על ידי העירייה המתיר את פתיחתו וניהולו של עסק לפי חוקים, תקנות ותנאים מכוח חוק רישוי עסקים. הרישיון ניתן לבעלי העסק המנהלים בפועל את העסק או האחראים לניהולו (אין קשר הכרחי בין בעלי העסק ובעלי הנכס). הבעלות של העסק מוגדרת לפי הרשום בטופס הרישיון שהוצא מטעם העירייה.

מאת: בנימין קלינגרדיני עסקים29/03/21805 צפיות
בתאריך 10.7.18 הצביעה מליאת הכנסת על תיקון 34 לחוק רישוי עסקים. הרפורמה הנוכחית ברישוי עסקים, הקרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" מטרתה ליצור: איזון בין המטרות של חוק רישוי עסקים - שמירה על הציבור מפני נזקים (בריאותיים, בטיחותיים, סביבתיים וכד') - לבין עידוד הפעילות הכלכלית במשק וצמצום הפגיעה בעסקים. רפורמה זו היא בעצם המשך ישיר לרפורמה של 2012 ומשלימה אותה. גולת הכותרת של הרפורמה ב-2012 היא ההבנה שבכדי לייצר לבעלי העסקים וודאות, שקיפות ונגישות לדרישות החלות עליהם, יש לפרסם מפרטים אחידים. הרפורמה הנוכחית שואפת לשפר ולייעל את תהליך הרישוי, ובעצם יש לומר תהליכי הרישוי, משום שהיא מגדירה תהליכי רישוי שונים המותאמים לסוגי העסקים השונים ומכאן שמה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" פעימה ראשונה של הרפורמה נכנסה לתוקף ב-1.1.19

מאת: בנימין קלינגרדיני עסקים04/01/211072 צפיות
מדריך אודות עבודות הפטורות מהיתר בנייה מדריך זה מפרט את סוגי העבודות והמבנים הפטורים מהיתר בנייה, על פי תקנות התכנון והבנייה (עבודות ומבנים הפטורים מהיתר), התשע"ד – 2014.

מאת: בנימין קלינגרדיני עסקים04/01/211010 צפיות
על פי הנחיות היועץ המשפטי לממשלה בנוגע לרישוי עסקים במבנים שאינם מוסדרים, במקביל לבדיקת גורמי הרישוי השונים, המחלקה לתכנון ולרישוי הנדסי בודקת אם הבקשה תואמת את דיני התכנון והבנייה בנושאים הבאים: חוקיות המבנה והיתר הבנייה. באם אין היתר בנייה – מידת העמידה בהגדרות המאפשרות רישיון עסק ללא היתר בנייה. התאמת השימוש בנכס לייעוד המבנה על פי היתר הבנייה ותכנית בניין עיר (תב"ע).

מאת: עידן שלומןדיני עסקים12/07/201056 צפיות
ב 15 לספטמבר 2019 חוקק אחד החוקים החשובים ביותר בשנים האחרונות בכל הנוגע לכלכלה בישראל. מדובר על חוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי שמחליף את התהליך של "פשיטת רגל" כפי שהיה קיים במשך עשרות שנים וגרם נזק רב לחייבים, לנושים ולמערכת המשפט בישראל.

מאת: רוי ורלדיני עסקים29/01/201234 צפיות
ישנם אנשים רבים שמצאו הצלחה על ידי השקעה ברכוש מסחרי. אין שום קסם בלספק לך חיים מצליחים. תזדקק לידע עובד בנושא נדל"ן, להיות בעל ניסיון בשוק וניסיון בענף. מאמר זה מכיל כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל בהרפתקה שלכם ללמוד יותר על הפעלת נדל"ן מצליח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica