חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחקים שנוצרו לחובבי ענפי ספורט שונים

מאת: אריאל כהןמשחקים באינטרנט20/02/20121635 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמות חובבי הספורט בעולם היא עצומה – אירועי הספורט השונים הענקיים מאשרים את האמור ומוכיחים שמדובר בגורם משמעותי מאין כמוהו. עבור חובבי הספורט נוצרו מגוון רחב של משחקי פלאש המאפשרים לחובב הספורט להנות בשעות הפנאי שלו ממשחקי רשת המסתמכים על התחביב והאהבה שלו. ניתן מן הסתם להמשיך לדבר על ענפי הספורט שמוכרים במחוזותינו, אך במקום זאת, נציג לכם מספר ענפים ספורטיביים שיש להם משחקי דפדפן רלוונטיים שייתכן ולא חשבתם עליהם.

נהיגה מהירה? יש מגוון רחב

זה נכון שסוגי ספורט שמכילים נהיגה אינם פופולריים בארץ מסיבות כאלה ואחרות, אולם מי שסגנונות כאלו מדברים אליו, יכול להנות ממשחקים המבוססים על ענפי ספורט אלו. לצורך ההדגמה נביא משחקי אופנוע שבהם השחקן נדרש לנסוע כמה שיותר מהר ולהגיע ראשון לקו הסיום. משחקים אלו דורשים מיומנות ותגובה זריזה, שכן המכשולים השונים במסלול מבקשים מהשחקן להתאים בהרף עין את נהיגתו. הרגשת הסיפוק שבלהגיע למקום הראשון במסגרת משחקי מכוניות היא אדירה.

משחקי כדור שאינם כדורגל וכדורסל

מה עם חובבי ענפי הספורט שבהם משתמשים בכדור – אבל בצורה שונה? חובבי משחקי טניס יודעים כבר זמן רב שהיצע המשחקים בשבילם הוא גדול – משחקי רשת שבהם יש צורך לא לפספס שום כדור ולצפות מראש לאן הכדור יטוס. גם משחקי כדור אחרים, דוגמת באולינג, זוכים לייצוג בתוך משחקי מחשב: השחקן נדרש לדייק ולפגוע במטרה במינימום נסיונות.

ענפי ספורט שונים במשחקי מחשב

מצויים בעולם ענפים רבים שקיימים לגביהם משחקי רשת, ועבור שחקן ישראלי – זוהי הדרך היחידה להיחשף לספורט הזה. סגנונות דוגמת משחקי סוסים שבהם רוכבים אל עבר קו הסיום, הם ענפי ספורט שאין להם ייצוג משמעותי בארץ בכלל, ולכן משחקים נותנים את המענה היחיד למי שמעוניין להכיר את רזי התחרות. עבור חלק מהאנשים, מדובר בהזדמנות היחידה לפגוש סגנונות כאלה ולצבור ידע כללי שאינו זמין באופן טבעי בארץ.

כדי לסכם, נוכל לציין שמשחקי מחשב מפתחים את המחשבה בצורות שונות ותורמים לדמיון ולכישורים המוטוריים – אך לפרקים הם גם האפשרות היחידה של השחקן להכיר עולמות חדשים אליהם טרם נחשף במציאות. אנו מזמינים את כל מי שמתעניין בסוגי ספורט שאינם נפוצים להפעיל משחק רלוונטי ולהכיר עולם חדש. מי יודע - אולי דווקא חוויה חיובית במשחק רשת תהיה מה שיאתגר את השחקן להתעניין במשחק בעולם האמיתי...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SmartMedia - מספקת מגוון שירותים רחב בתחום השיווק באינטרנט: פרסום בגוגל , קידום אתרים במנועי החיפוש המובילים,אחסון אתרים ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל כהן

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151899 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: אריאל כהןבתי מלון05/06/131353 צפיות
מלונות בתל אביב- איזה חדרים להזמין? רוב רובם של מלונות בתל אביב ממוקמים על הטיילת בעיר. המלונות צמודים לים, מה שמספק לנופשים בהם אטרקציה קרובה מאוד ונוף יפייפה מהחדר. אולם, אל תשכחו שלכל מלון שני צדדים, ולכן כשאתם מזמינים מלונות בתל אביב, וודאו לאן פונה החדר שלכם. אם הוא פונה מערבה, הרווחתם. זה לכיוון הים.

מאת: אריאל כהןדיאטה ותזונה30/05/131324 צפיות
התרבות והתקופה בה אנו חיים מכתיבים סטנדרטים שונים של יופי ממה שהיה נהוג בעבר. המחסור בתזונה ראויה הכתיב בזמנו סטנדרט יופי של נשים וגברים דשנים, שמנמנים ומלאים, תכונות אשר נחשבות כיום לבלתי רצויות היות והמראה המבוקש הוא רזה וחטוב.

מאת: אריאל כהןתזונה27/05/131854 צפיות
אנו חיים בתקופה מתמשכת אשר עוסקת ביופי ובאידיאל של מראה חיצוני. בין כל הרצונות והשאיפות למראה מושלם ישנו העיסוק המתמיד בהרזיה והשלת משקל מיותר מן הגוף.

מאת: אריאל כהןרפואה14/04/131294 צפיות
בשנים האחרונות ניתן להבחין בעלייה ברורה במודעות לחיים נכונים בגוף בריא. מחקרים רבים הוכיחו כי אורח החיים אותו אנו חיים איננו נחשב לבריא, למעשה הוא משפיע לרעה מאוד על בריאותנו. העידן המודרני הנוכחי אשר הביא איתו שפע בכל הנוגע למזון הביא איתו גם נגעים רעים כגון בשר מעובד, ירקות מרוססים ושאר רעלים הנכנסים לגופנו ללא בקרה. ניקוי רעלים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להתנקות מכל אותם פגעים המשפיעים עלינו מדי יום ויום.

מאת: אריאל כהןמכירות05/02/131377 צפיות
אחת הטענות המעניינות ובדרך כלל נכונות לגבי מתנות ותשרים מסוגים שונים היא זו שגורסת כי לעיתים נעים יותר להעניק אותן מאשר לקבל אותן.

מאת: אריאל כהןאחסון אתרים03/10/121810 צפיות
המשחק האהוב, "ג'ז הארנב", הוא המשחק שבו מככב ארנב ירוק, משוגע ומוטרף, אך לא פחות מכל אלה- אמיץ במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא משחקים באינטרנט

מאת: רוני הכהןמשחקים באינטרנט27/09/143476 צפיות
משחקים לאקס בוקס יהיו מתנה נהדרת בעבור הילדים, אנו כהורים מוזמנים להכיר את עולם הילדים ולבלות זמן איכות עם ילדינו. זה הזמן ללמוד לחבב את התחביבים שלהם ולהפסיק להתנגד להם.

מאת: ארז חסוןמשחקים באינטרנט06/12/138288 צפיות
לרוב אנשים מעדיפים לשחק במשחקים במחשב ורואים את המשחקי רשת כמשחק זול ולא כייף כמו משחק מחשב מלא. במאמר זה הציג לכם את ההיתרונות שיש במשחקים ברשת ולמה לפעמים זה עדיף על פני משחק מחשב מלא.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138239 צפיות
למרות היתרונות השונים אשר טמונים בפריצה ל- xbox 360או לקונסולת משחקים אחרות, חשוב לציין שתהליך הפריצה הוא תהליך ארוך ומורכב אשר חייב להתבצע על ידי אנשים מיומנים ומקצועיים היודעים לבצע אותו על הצד הטוב ביותר ולא קיימת סכנה שהמכשיר ייהרס ולא יאפשר להשתמש בו יותר.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138177 צפיות
Playstation זאת קונסולת משחקים מבית חברת סוני הגדולה, אשר יוצר באמצע שנות התשעים של המאה הקודמת – הדגם הראשון של המכשיר יצא ביפן בשנת 1994 – מה שאומר שבקרוב מאוד תחגוג קונסולת הפלייסטיישן עשרים שנה להיווסדותה.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138175 צפיות
גם אם אתם לא עד כדי כך בתוך העניין של playstation 3 games, סביר להניח שבכל פרק זמן אתם מפנקים את עצמכם במשחק חדש ואטרקטיבי אשר ישדרג עבורכם את שעות הפנאי.

מאת: גיל סרברניקמשחקים באינטרנט01/10/132159 צפיות
אמצעי האכיפה בהן מתירות רשויות החוק להשתמש במקרים של הפרת זכויות יוצרים הם נוקשים במיוחד. הרי גם אתם ודאי שמעתם לא פעם על הקרנה ציבורית, בלתי מאושרת, של משחקי כדורגל בתשלום, השמעת מוזיקה ללא תשלום לאקו"ם ותשלום של עשרות אלפי דולרים על שימוש בתוכנות מחשב בלתי חוקיות.

מאת: אבירם מלולמשחקים באינטרנט20/07/138224 צפיות
משחקי ילדים, או משחקי הרפתקאות לילדים מספקים הנאה צרופה של חשיבה ומשחקיות ממכרת ככל האפשר. אם זאת, אתם צפויים להיתקל בשלבים מאוד מסובכים ומאתגרים. אשר יפעילו את החשיבה ואת היצרתיות הדמיונית שלכם כאחד. אתם צפויים למצוא המון משחקי ילדים המקוטלגים לקטגורית ההרפתקאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica