חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פיזיותרפיה- טיפול רפואי

מאת: יריברפואה משלימה20/02/2012941 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פיזיותרפיה הוא טיפול רפואי אישי המבוצע על ידי אדם שאינו רופא אך קיבל הכשרה בתחום פיזיותרפיה. פיזיותרפיה עוסקת בטיפול בבעיות ברכיים כאבי גב תחתון ובפריצת דיסק בעצם במערכת התנועה כלומר שלד, פרקים ושרירים. תחום פיזיותרפיה הוא תחום רחב המיועד לשפר את היכולות התפקודיות של הפרט. פיזיותרפיה יכולה להיות כטיפול משקם בתחום אורתופדי ונוירולוגי, פיזיותרפיה יכולה לטפל בבעיות נשימה אצל ילדים ובוגרים כאחד, פיזיותרפיה יכולה לטפל בבעיות יציבה וגם בכאבים של שרירים.

פיזיותרפיה מטפלת גם בבעיות של דליפת שתן. פיזיותרפיה מהווה חלק משיקום לאחר אירוע מוחי ושיקום קטועים ועוד. פיזיותרפיה עושה שימוש במספר טכניקות כמו למשל: טכניקות ידניות כמו עיסוי, מניפולציות לעמוד השידרה וכדומה, שימוש במכשירים שונים כמו גלים קצרים, אינפרה אדום, פיזיותרפיה עושה שימוש בחימום או קירור כאמצעי טיפול, כמו למשל מכשירי אולטרסאונד, פראפין, קרח וכדומה. במהלך טיפול פיזיותרפיה יכול המטפל ללמד את המטופל תרגילים שונים כמו תרגול סיבולת או כוח או תרגילים המאמנים כיווץ ושחרור של שרירים מסויימים. יש טיפולי פיזיותרפיה שמתבצעים באמצעות מכשירים חדשניים ונקראים אלקטרו-טרפיה. בין הבעיות שמטופלות באמצעות פיזיותרפיה אפשר למצוא: דלקות וקרעים בשרירי הכתף, תסמונת התעלה הקרפאלית ועוד. כדי לקבל הסמכה בתחום פיזיותרפיה אפשר ללמוד במספר מוסדות להשכלה גבוהה והלימודים הם לתואר ראשון. יש מוסדות המציעים גם לימודי פיזיותרפיה לתואר שני למי שמעוניין להרחיב ולהעמיק את הידע בתחום. בין יתר התחומים שלומדים במהלך לימודי תואר פיזיותרפיה נמצא אנטומיה ופזיולוגיה, גריאטריה, אלקטרוטרפיה ועוד. יש פזיוטרפיסטים עצמאים ויש טיפולי פיזיותרפיה במסגרת קופות החולים. במידה ויש צורך בטיפולי פיזיותרפיה כדאי לברר בקופת החולים מה המדיניות של הקופה לגבי כמות טיפולים, תשלום, השתתפות עצמית והחזרים.טיפולי פיזיותרפיה מיועדים להחזיר את הגוף הפגוע לפעילות רגילה ולכן לעיתים יתבקש המטופל לבצע במקביל לטיפולי פיזיותרפיה לבצע גם תרגילי פיזיותרפיה בבית
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יריב

מאת: יריבאימון אישי - כללי12/09/13972 צפיות
מכוני כושר מספקים חוגים ומכשירים ובכלל חוג חברתי המאפשר אימון מלכד והתמדה בשעות הנוחות למתאמנים. מכוני כושר מתאימים עצם ללקוחותיהם וכמה שיהיו יותר אופציות ומענה על מגוון רחב של דרישות, כך יגבור הביקוש והמכז יתעצם ויתפתח.

מאת: יריבאימון אישי - כללי12/09/13947 צפיות
מכוני כושר מספקים חוגים ומכשירים ובכלל חוג חברתי המאפשר אימון מלכד והתמדה בשעות הנוחות למתאמנים. מכוני כושר מתאימים עצם ללקוחותיהם וכמה שיהיו יותר אופציות ומענה על מגוון רחב של דרישות, כך יגבור הביקוש והמכז יתעצם ויתפתח.

מאת: יריבאימון אישי - כללי12/09/13963 צפיות
מכוני כושר מספקים חוגים ומכשירים ובכלל חוג חברתי המאפשר אימון מלכד והתמדה בשעות הנוחות למתאמנים. מכוני כושר מתאימים עצם ללקוחותיהם וכמה שיהיו יותר אופציות ומענה על מגוון רחב של דרישות, כך יגבור הביקוש והמכז יתעצם ויתפתח.

מאת: יריבהפקות אירועים15/08/13998 צפיות
אולם אירועים עלול להיות בחירה חשובה לא פחות מבחירת בן זוג.אולם אירועים עלול להיות בחירה חשובה לא פחות מבחירת בן זוגאולם אירועים ראוי יסב נחת לאורחים שלכם ויניח לכם להתעסק בראש שקט באירוע עצמו לשמו התכנסתם.

מאת: יריבמסחר יומי15/08/131050 צפיות
ישנו עניין מאוד חשוב והוא הגיינת כפות רגליים גם ידיים כמובן, אך ברגליים קורה יותר שנדבקים בפטריות או אגזמות מסוימות ולכן צריך לשמור יותר, למרות שעם הידיים יש יותר מגע בחפצים וכד'. ברגליים ישנה בעיה שנקראת פטרת ציפורניים שהרבה סובלים ממנה, חלקם ברמה גבוהה חלקם ברמה עדינה יחסית אבל זו בהחלט בעיה לא נעימה ולא אסתטית בכלל.

מאת: יריבאמנות פלסטית09/05/132442 צפיות
חברות התקשורת הגדולות החלו להבין הלוך ושוב שהנושא של אינטרנט וטלפון ביתי מוזל הולך ביחד וכך אפשר למכור גם חבילות . עשו זאת והרחיבו זאת ! כעת מציעות הן אינטרנט וטלפון ביתי מוזל בנוסף לשידורי טלוויזיה כשכל אחת מחברות הטלוויזיה של ישראל ( הוט ו – יס ) התחברה לה לאחת מחברות התקשורת וכעת מספקות הן יחדיו את הנושא של אינטרנט וטלפון ביתי מוזל ושידורי טלוויזיה .

מאת: יריבאומנות - כללי09/05/131207 צפיות
לפעמים אני מרגישים שחלק מסוים בבית שלנו כבר לא נראה טוב וחייב לעבור צביעת חדרים ובתים ואפילו השהות בפינה הזאת בבית קצת מעיקה, היינו רוצים שדברים ייראו אחרת ולשם כך ישנם שיפוצים ושדרוגים. המון אנשים לוקחים חדר בבית כמו חדר האמבטיה ומשפצים אותו כדי שיהיה כמו שאר הבית יפה ונעים. שיפוץ אמבטיה יכול להכיל הכל, בין שינוי ריצוף לקרמיקה וקירות, ארונות אמבטיה חדשים, תאורה שונה, שינויים בין אמבטיה למקלחון או חידוש, לפעמים אם יש מקום מוסיפים גם אסלה ועוד שירותים שיהיה בבית, אבל זה תלוי במקום. שיפוץ אמבטיה ע

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213866 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201533 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201334 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191625 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181634 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica