חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פטרת ציפורניים

מאת: יריבמסחר יומי15/08/20131051 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנו עניין מאוד חשוב והוא הגיינת כפות רגליים גם ידיים כמובן, אך ברגליים קורה יותר שנדבקים בפטריות או אגזמות מסוימות ולכן צריך לשמור יותר, למרות שעם הידיים יש יותר מגע בחפצים וכד'. ברגליים ישנה בעיה שנקראת פטרת ציפורניים שהרבה סובלים ממנה, חלקם ברמה גבוהה חלקם ברמה עדינה יחסית אבל זו בהחלט בעיה לא נעימה ולא אסתטית בכלל. פטרת ציפורניים היא משהו שרוב הפדיקוריסטים או הפדיקוריסטיות לא יצליחו לפתור לנו, זהו מצב בו אנו חייבים ללכת לרופא שיבדוק ויראה את המצב ואת סוג הפטריה ויתן לנו טיפול שמתאים במיוחד לזה. את הטיפול אנו חייבים לקחת בצורה רצינית ולהתמיד בו כדי לסיים את הפטריה שלא תתפשט לשאר הציפורניים אם התחילה מציפורן אחת.

פטרת ציפורניים וקנדידה ותסמיניו יכולה להגיע לכל אחד, זה יכול לבוא מכל כך הרבה סיבות ומקומות שאנו לפעמים לא חושבים עליהם, אם אנו דורכים יחפים במקומות מלוכלכים, כאלה עם מים המכילים המון חיידקים, חוסר הגיינה, זלזול בכפות הרגליים כי זה איבר שנמצא בתוך נעל ולא רואים אותו הרבה אז זה בסדר, וזה לא נכון. מסוכן מאוד להדביק אחרים כאשר יש לנו פטרת ציפורניים, אם זה כאשר אנו גוזרים או משייפים את הציפורניים באמצעות פצירה, קשה לחטא כלי עבודה כאלה בצורה טובה שתגרום לאחרים שישתמשו בהם לא להידבק, לכן חשוב שיהיו לנו כלים משלנו, או לבדוק שפדיקוריסטית עושה זאת.

כמובן שישנם כאלה עם פטרת ברגליים אבל בעור לא בציפורניים מה שגם דורש ומחייב טיפול. פטרת היא מצב לא אסתטי ולא נעים ברגליים וגם בידיים שנוגעות בהמון דברים במהלך היום יום, אם יש לנו פטרת ציפורניים אנו נרגיש לא נעים לחלוץ נעליים ליד אנשים וללכת יחפים בגלל חוסר אסתטיקה, ובכלל אם אנו צעירים או מבוגרים, טיפוח והגיינה אמורים להיות חשובים לכולם, גם גברים ובמיוחד נשים. כפות רגליים לא מסודרות ו/או נקיות זה לא לעניין. אם אנו חוששים שמה שיש לנו בציפורניים הוא פטריה כדאי לנו מאוד וכמה שיותר מהר ללכת ולבדוק וכמובן אם צריך וצדקנו אז גם לטפל.

 



תגיות המאמר: פטרת ציפורניים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יריב

מאת: יריבאימון אישי - כללי12/09/13973 צפיות
מכוני כושר מספקים חוגים ומכשירים ובכלל חוג חברתי המאפשר אימון מלכד והתמדה בשעות הנוחות למתאמנים. מכוני כושר מתאימים עצם ללקוחותיהם וכמה שיהיו יותר אופציות ומענה על מגוון רחב של דרישות, כך יגבור הביקוש והמכז יתעצם ויתפתח.

מאת: יריבאימון אישי - כללי12/09/13947 צפיות
מכוני כושר מספקים חוגים ומכשירים ובכלל חוג חברתי המאפשר אימון מלכד והתמדה בשעות הנוחות למתאמנים. מכוני כושר מתאימים עצם ללקוחותיהם וכמה שיהיו יותר אופציות ומענה על מגוון רחב של דרישות, כך יגבור הביקוש והמכז יתעצם ויתפתח.

מאת: יריבאימון אישי - כללי12/09/13964 צפיות
מכוני כושר מספקים חוגים ומכשירים ובכלל חוג חברתי המאפשר אימון מלכד והתמדה בשעות הנוחות למתאמנים. מכוני כושר מתאימים עצם ללקוחותיהם וכמה שיהיו יותר אופציות ומענה על מגוון רחב של דרישות, כך יגבור הביקוש והמכז יתעצם ויתפתח.

מאת: יריבהפקות אירועים15/08/13998 צפיות
אולם אירועים עלול להיות בחירה חשובה לא פחות מבחירת בן זוג.אולם אירועים עלול להיות בחירה חשובה לא פחות מבחירת בן זוגאולם אירועים ראוי יסב נחת לאורחים שלכם ויניח לכם להתעסק בראש שקט באירוע עצמו לשמו התכנסתם.

מאת: יריבאמנות פלסטית09/05/132444 צפיות
חברות התקשורת הגדולות החלו להבין הלוך ושוב שהנושא של אינטרנט וטלפון ביתי מוזל הולך ביחד וכך אפשר למכור גם חבילות . עשו זאת והרחיבו זאת ! כעת מציעות הן אינטרנט וטלפון ביתי מוזל בנוסף לשידורי טלוויזיה כשכל אחת מחברות הטלוויזיה של ישראל ( הוט ו – יס ) התחברה לה לאחת מחברות התקשורת וכעת מספקות הן יחדיו את הנושא של אינטרנט וטלפון ביתי מוזל ושידורי טלוויזיה .

מאת: יריבאומנות - כללי09/05/131208 צפיות
לפעמים אני מרגישים שחלק מסוים בבית שלנו כבר לא נראה טוב וחייב לעבור צביעת חדרים ובתים ואפילו השהות בפינה הזאת בבית קצת מעיקה, היינו רוצים שדברים ייראו אחרת ולשם כך ישנם שיפוצים ושדרוגים. המון אנשים לוקחים חדר בבית כמו חדר האמבטיה ומשפצים אותו כדי שיהיה כמו שאר הבית יפה ונעים. שיפוץ אמבטיה יכול להכיל הכל, בין שינוי ריצוף לקרמיקה וקירות, ארונות אמבטיה חדשים, תאורה שונה, שינויים בין אמבטיה למקלחון או חידוש, לפעמים אם יש מקום מוסיפים גם אסלה ועוד שירותים שיהיה בבית, אבל זה תלוי במקום. שיפוץ אמבטיה ע

מאת: יריבעיצוב09/05/13982 צפיות
פטרת ציפורניים ו סכנות בפטרת ציפורניים היא נושא חשוב מאוד שרצוי מאוד ואפילו חובה לטפל בו אם היה וקרה לנו בדרך מסוימת. פטרת ציפורניים יכולה להופיע ברגליים או בכפות הידיים, יותר שכיח בכפות הרגליים. אנו חייבים לטפל בכל פטרת מכל סוג שהיא, אם בעור אם בציפורניים או כל איבר בו ניתנת האפשרות לקבל פטריה.

מאמרים נוספים בנושא מסחר יומי

מאת: שלום כהןמסחר יומי13/07/161647 צפיות
רבים מאמינים כי מסחר בבורסה מבוסס על מזל בלבד, ממש כמו מילוי של טופס לוטו. עם זאת, במציאות המצב שונה בתכלית. למעשה, לפני שסוחרים בבורסה חשוב מאוד

מאת: שלום כהןמסחר יומי11/07/161457 צפיות
כיום, בעקבות התפתחות האינטרנט והטכנולוגיה, התחום של מסחר בבורסה השתנה באופן משמעותי וניכר. כיום, מסחר במניות ומסחר בבורסה בארץ ובעולם הפך להיות קל יותר מאי פעם, ואת רוב הפעולות ניתן לבצע באופן עצמאי...

מאת: שלום כהןמסחר יומי11/07/161490 צפיות
בעבר, כמעט ולא הייתה אפשרות לבצע מסחר עצמאי בבורסה, וזאת כיוון שלא הייתה נגישות למסחר והוא היה צריך להתבצע פיזית ממקומות מסוימים. עם זאת, כיום המצב שונה בתכלית. עקב התפתחות הטכנולוגיה ורשת האינטרנט, כיום ניתן לבצע...

מאת: avivroyמסחר יומי03/09/152466 צפיות
תחום האופציות הבינאריות הפך למרכזי בעולם המסחר הישראלי בשנים האחרונות. הגם שמדובר בתחום הנחשב לפשוט יותר מאשר תחומים מקבילים אחרים, הוא מציע מגוון רחב מאד של אפשרויות השקעה ומסחר

מאת: מסחר בינלאומימסחר יומי08/06/151660 צפיות
רבות דובר על שוק ההון, זהו שוק גדול ובו אפשרויות השקעה רבות וכמו כן שחקנים רבים המשתתפים בו. לדוגמה בתי השקעות, בנקים, חברות ביטוח, משקיעי פורקס ואפילו אתה שקורא כרגע שורות אלו.

מאת: רן טוביהמסחר יומי29/12/141783 צפיות
למה אינך זוכה עם הניתוח הטכני להצלחה שהובטחה לך מהמרצים שלך למסחר בשוק ההון? מדוע גם כשאתה מומחה ומיומן בניתוח - עדיין אתה חווה הרבה כישלונות? אז הנה עבורך חומר למחשבה...

מאת: רן טוביהמסחר יומי22/12/141643 צפיות
האם השימוש באוסילאטורים ואינדיקאטורים בביצוע עסקאותיך יביאו לך יתרון ויניבו עבורך הצלחה, או שמא דווקא כשתסתמך עליהם במסחר... כישלון - לשם הם יובילו אותך?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica