חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להתאים ולבחור הפעלות לבר מצווה?

מאת: דידי לוזוןבר ובת מצווה21/02/2012686 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
כל היתרונות שבאירוע קטן. רוצים אירוע מיוחד, אבל קטן? בפעמים מסויימות נשמח לחגוג יום כלשהו, אולם עם זאת, אין ברצוננו להשקיע באירוע גרנדיוזי. לכן פועלים מספר רב של מתחמים אשר שמחים לערוך אירועים אינטימיים. בשורות הבאות נציין את מה שיש לדעת בדבר ארועים אישיים, ותלמדו כל מה שצריך ללמוד בתחום של אטרקציות לבר מצווה באולם והשאר.

מה זה מבחינתנו ארוע קטן?

באירועים אישיים יש די מעט הוצאות כספיות והוצאות לוגיסטיות, ועם זאת עדיין נרגיש אווירה של יום חג וששון, סטייל ברית מילה או מסיבת רווקות. תכננו בקפידה את מספר האורחים לנוכח כמה גדול יהיה האירוע וגודלו של המתחם. הגיוני לחשוב כי בארוע פרטי, נחסוך בזמן, שלא כמו מסיבה גדולה, ואת הכסף שחסכתם על שתיה מיוחדת, כמות השולחנות, עובדי התחזוקה וכיו"ב - אפשרי להשקיע על אטרקציות נוספות לאירוע. לא הספיק לכם המידע בנושא הפעלות לבר מצווה? נשמח להסביר.

כיצד נתחיל לתכנן חגיגה אישית?

לפני הכל, מתבקש לבדוק את כמות האנשים שיבואו, ועל פי הנתון הזה - לסכם על היקף האירוע. יש להקפיד להזמין אך ורק את מי שבוודאות יוכלו להגיע ושתהנו מנוכחותם. קחו גם בחשבון שגן ארועים עצום יביא איתו תחושת מרחק רב בין מי שיגיע.

אחרי שסגרתם את הרשימה של הנוכחים, בקשו הכוונות מגוגל לגבי אולמות אשר שווים בדיקה. אפילו אם יש לכם כמה ביקורות טובות מפה עד להודעה חדשה על אחד המקומות, חשוב בכל זאת שתדברו נציגי האולם ולהגיע לאולם לתת את האישור שלכם. הרי זאת המסיבה שלכם והכי חשוב שאתם הכי תיהנו.

באירוע קטן צריך להשקיע דווקא בדברים הקטנים.

בזכות כך שסגרתם על אירוע קטן עם מעט מוזמנים - יותר קל להשביע את רצונם של כמעט כל החוגגים: במיקום הגאוגרפי של הארוע, בתפאורה, במנות שיוגשו וגורמים דומים. פרט לזה, מומלץ לפרגן למוזמנים עם כל מיני הפתעות בסגנון ממתקים בעיצוב מיוחד, או ביצוע שיר. אפשרות נוספת היא להעמיד ארוע עם קונספט, כמו חגיגת שנות ה70, ולייחד בהתאם את רצועת השירים, הלבוש והקישוטים לקונספט האירוע.

עתה, כשיש לכם מעט רקע כללי לגבי ארועים אלה, בטח כבר הבנתם שלארוע קטן יש את היכולת להיות אירוע כיפי; תלוי איך הכל יוצא לפועל וברמת ההיענות של הנוכחים. אך לעומת זאת, אם לא תשבו ותתכננו את כל הפרטים הקטנים - כולם עשויים להתאכזב. לכן, תכננו היטב את הפרטים הקטנים ביותר... ויאללה, לאירוע!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דידי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דידי לוזון

מאת: דידי לוזוןהפקות אירועים20/03/121095 צפיות
יש הרבה אמצעים ושיטות שבאמצעותם ניתן להפוך את האירוע שלכם לאגדי, אך לפני זה מומלץ מאוד לחשוב אילו אלמנטים הכי משמעותיים לך במסגרת הסכום המיועד לאירוע,

מאת: דידי לוזוןאירועים וחתונות – כללי19/03/121110 צפיות
מפיק אירועים עובד עם כל הספקים הטובים ביותר, ויכול לומר מהם הדברים החדשים שחייבים להיות במסיבה שלכם. כך יוכל צוות הפקה מקצועי לערוך ארוע שכל החוגגים יזכרו עוד זמן רב.

מאת: דידי לוזוןברית ובריתה19/03/121076 צפיות
אורחים לא רעבים, הם אורחים שבעי רצון, בדיוק בגלל זה מאוד רצוי שלא לשכוח את החלק של הקייטרינג. בעזרת הקייטרינג הנכון,

מאת: דידי לוזוןהלוואות18/03/12973 צפיות
גם אם אתם חייבים לרכוש מטבח חדש וגם אם אתם צריכים לכסות הוצאות חודשיות, מדי פעם תהיו זכאים להלוואה בריבית שחייבים לקחת

מאת: דידי לוזוןהפקות אירועים18/03/12935 צפיות
איך בדיוק לבחור מפיק? קודם כל, חשוב לחפש המלצות שלהאנשים הקרובים אליכם, אדם שנכחתם בארוע שלו וזכור לכם שנהניתם. בנוסף

מאת: דידי לוזוןאירועים וחתונות – כללי14/03/121008 צפיות
כולנו חוגגים ארועים משפחתיים שהיינו שמחים לחגוג יחד עם האנשים הקרובים אלינו, וכולם רוצים שאותו אירוע יהיה המרהיב ביותר.

מאת: דידי לוזוןלימודים אקדמאיים14/03/121076 צפיות
יש צורך להשקע זמן במה שלומדים. יש לזה סיבה ברורה, שכן הבחירה הזאת בהחלט תשפיע על חייכם. בהחלט ישנו סיכוי גדול

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195854 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181632 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181332 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182069 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182707 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172314 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172669 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica