חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ממה כדאי להיזהר כשרוכשים כלי עבודה יד שניה, כך תרכשו טוב יותר!

מאת: הכותבבניין ואחזקה - כללי21/02/2012814 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בימנו יד שניה נהיה שם דבר לתחליף לקניה הרגילה מהניילונים. יש בזה אופי מיוחד, רוכשים פריט שכבר נעשה בו שימוש בעבר, לעתים יש לו פגמים קטנים אולם הוא מתפקד כראוי. הפריט שנרכש הוא בדרך כלל חביב ביותר, כיוון שזהו פריט מאוד דומה לפריט החדש רק שלרוב עולה פחות כסף.כשמפרטים את זה ברמה של רכישת בגדים יד שניה, זה נראה לי קצת לא הגיוני , יש איזושהי מידת רכושנות כלפי בגדים, ולכן קצת קשה לי לחשוב על פריט שארכוש שנלבש על ידי אנשים אחרים.

האם כלי עבודה, או מוצרים טכנולוגים יד שניה  שווים לבגדים יד שניה?

מה בעניין עזרים חכמולוגים? כבלים. לפטופ? מכשירים סלולריים מתקדמים שנמכרים ברשתות בהנחות משמעותיות? מה ההבדל בעצם אם ארכוש לי מכשיר משומש , ויום לאחר מכן הוא יקבל שריטה קטנה,ושילמתי עליו את מיטב כספי, לעומת אם ארכוש את אותו מכשיר עם השריטה כבר קיימת אולם, אשלם עליו שני שליש מחיר או חצי מחיר. השיקול הכספי הוא בהחלט גורם מכריע , אבל ישנה בעיה איך אדע שמה אני רוכש הינו מכשיר תקין? בבגדים זה נורא פשוט , אתה רואה את כל תכולת מרכולתך מול עיניך, אבל במכשיר חשמלי כיצד ניתן לדעת מה קורה שם בפנים?ואולם פה מגיע החלק הבעייתי על אחת כמה וכמה בכלי עבודה שבהם אנשים לא כ"כ בקיאים.

לצורך העניין קראתי מודעה " מסור גרונג, במצב מצוין עם להב 14 במחיר מצוין" איך אוכל לדעת מהו מחיר מצוין, האם המצור הוא באמת במצב מצוין? יש פה סיכון אמיתי. לכן המלצתי היא בקניית כלי עבודה, היא תמיד לעשות עבודת חקר לפני. לגשת ולבדוק כמה עולה המוצר כשהוא חדש, איך הוא נראה כשהוא חדש, האם קיימת עליו עדיין אחריות יצרן, האם ניתן לבדוק את הביצועים שלו מול איש מקצוע. לרוב מדובר בסכומים לא מבוטלים ולכן בכדי שכספכם לא ייזרק לשווא יש צורך וודאי בבדיקת כל הדברים הללו.חשוב לדעת שיש פה מידת סיכון גבוהה בעיקר בקניית כלי עבודה, כיון שמוסר או מברגה הן בעלי בלאי טבעי, שלרוב גם פוגם בביצוע ובאיכות של התוצר. אני הייתי חושב פעמיים אם לרכוש מוצר שכזה , ובמידה וכן, יש צורך בבדיקות מקיפות לפני הרכישה בכדי לוודא קבלת סחורה איכותית.

 



תגיות המאמר: יד שניה, כלי עבודה, מסור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הכותב

מאת: הכותבקניות 09/02/12897 צפיות
כשאתם יוצאים לקניות, תזהרו לא לשכוח את עצמכם בדרך...

מאת: הכותבשיפוצים08/02/12824 צפיות
בטיחות בעבודה הינה ערך נעלה. שימוש בכלי עבודה מצויינים ומתוחזקים, הם רק חלק מככלי הזהירות.כך נשמור עלינו!

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222822 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223136 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211377 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211334 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211594 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211570 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211761 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica