חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יום ביומו- כך הצלחתי לתפוס קצת שמש בירושלים.

מאת: הכותבקניות 09/02/2012894 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זה התחיל כמו כל בוקר שגרתי, התעוררתי בבוקר, שתיתי קפה, והצצתי בשמים, ירושלים היא עיר קרה, זה ידוע, לכן על כל קרן אור צריך לברך.

נזכרתי שיש לי מטלה לא גמורה, לקדוח מדפים, ולהבריג את הציריות של הדלת. זה לא צריך להיות דבר כל כך מסובך חשבתי לעצמי, במיוחד עם השמש הזאת בחוץ. אז אזרתי מוטיבציה, וניגשתי למחשב  וחיפשתי חנות כלי עבודה בירושלים, קיבלתי רשימה של חנויות כלי עבודה בעיר, מצאתי אחת ממש קרובה לבית, וצלצלתי אליה כדי לברר שבאמת יש להם מקדחה , מברגה , מסמריםועוד דברים מהסוג הזה.האיש בקו השני, היה נחמד מאוד, ונתן לי הדרכה איך להגיע לחנות בדרך הפשוטה ביותר, כמו גם כמה מילים על המוצרים שיש בחנות.

יצאתי החוצה כולי נרגש מעוד יום נהדר בעל אניצי שמש, הגעתי לחנות כלי העבודה , ורכשתי לי מקדחה ומברגה נטענת כולל הדרכה מדוייקת איך לעשות ומה. השמש חיממה את עורי ומצאתי את עצמי ממשיך לשוטט בעיר שהרחובות שלה מוכרים לי מאוד, אך יחד עם זאת תמיד טומנים בתוכם סוד לא ידוע. עצרתי ליד בית דירות מסוים , בקע משם תיפוף אדיר, אמרתי לעצמי אין מצב שהייתי מצליח לתופף בווליום כזה.

המשכתי בדרכי עם השמש שאט שאט החלה לשקוע, אני והקניות החדשות שלי,שעם ההליכה כבר לא הרגשתי את משקלם.המשכתי להפליג בין הלחישות של האבנים הישנות , ומצאתי את דרכי לבית. בבית חיכה לי מרק חם על השולחן. הבטתי בידיים העדינות שהגישו אותו.ונזכרתי שידיי המחוספסות עדיין לא סיימו את מלאכתם להיום...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הכותב

מאת: הכותבבניין ואחזקה - כללי21/02/12810 צפיות
בימנו יד שניה נהיה שם דבר לתחליף לקניה הרגילה מהניילונים. יש בזה אופי מיוחד, רוכשים פריט שכבר נעשה בו שימוש בעבר, לעתים יש לו פגמים קטנים אולם הוא מתפקד כראוי

מאת: הכותבשיפוצים08/02/12821 צפיות
בטיחות בעבודה הינה ערך נעלה. שימוש בכלי עבודה מצויינים ומתוחזקים, הם רק חלק מככלי הזהירות.כך נשמור עלינו!

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213710 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205168 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186758 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173161 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172919 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica