חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חולצות פולו - פה לא יכולים להפסיק להתלהב מהן

מאת: רחליאופנה22/02/20121181 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חולצות פולו - פה לא יכולים להפסיק להתלהב מהן

חולצות פולו הן חולצות טריקו בעלות שרוול קצר עם צווארון. זה כל ההיסטריה. שלא תבינו לא נכון - מדובר על היסטריה. חולצות פולו לגברים כבשו את העולם כולו ואלפי רשתות ביגוד בעולם מיצרות אלפי דגמים של חולצות פולו במידות שונות, בצבעים שונים, בדגמים שונים ועם סמלים מסחריים של המותגים השונים העומדים מאחורי החולצות. חולצות פולו החלו את ה"קריירה" כחולצות למעמד העליון, היינו לאריסטוקרים שידעו לחיות נכון. חולצות פולו נחשבות עד היום כסמל לחיים הטובים וניתן לראות גברים לובשים בגאווה חולצות פולו במגרשי הגולף, במשחקי טניס, בשיט על יאכטה ובעוד עינוגים ופינוקים השייכים לעשירים ולמאושרים.

חולצות פולו בקרב הגברים האירופאים והאנגלו סקסים:

האנגלו סקסים הם מה לעשות- יותר אלגנטים מהישראלים. קל להם גם להיות יותר אלגנטים כי פחות חם, פחות לח, פחות צפוף וכי הגברים הם לא בוגרי גבעתי וגולני (היינו קרביים שרגילים ללבוש את אותם בגדים, כולל אותן גרביים, במשך ימים שלמים). לכן חולצות פולו הצליחו לכבוש אותם כתחליף לחולצות יום יום קלילות לעונות הקיץ ולעונות מעבר. גברים המורגלים ללבוש חולצות מכופתרות, מחוייטות או לחילופין חליפת שלושה חלקים מעוצבת - מרגישים בנוח כאשר הם לובשים חולצות פולו קלילות אך הצווארון של החולצה הוא זה שמשדרג אותה ממעמד של טי שרט למעמד של חולצה קלילה אבל אלגנטית (אלגנט ספורטיבי מה שנקרא).

חולצות פולו בקרב הגברים הישראלים:

הגבר הישראלי כמעט שאינו לובש חליפות שלושה חלקים בפרט לא בקיץ החם והדביק. בכלל הגבר הישראלי מתקשה להתחבר לסגנון מחוייט, לסגנון אליו הגבר האירופאי כל כך מחובר בתבור, אבל באופן מפתיע, דווקא לטרנד של חולצות פולו התרגלו במהרה ובכל שנה ושנה ניתן לראות אלפי דגמים של חולצות פולו, מכל מיני מותגים, צבעים, דגמים ומידות, בכל הרשתות המובילות של הלבשת גברים בארץ. כמו כן, חולצות פולו הן בין הפריטים הנמכרים ביותר באמצעות סחר אלקטרוני (מכירת פריטים דרך האינטרנט) והסיבה היא פשוטה - לא מדובר על טרנד אופנתי שבא והולך, לא מדובר על לקיחת סיכון - חולצות פולו הפכו למיין סטרים וגברים מכל קצות הארץ, מכל המעמדות, מרמות השכלה שונות ותחומי עניין שונים, כולם מוצאים עניין באותו דגם קלאסי של חולצות פולו.

חולצות פולו ומקומן בשוק העבודה של ימינו:

שוק העבודה של ימינו הוא שוק תובעני. אנשים יוצאים מהבית השקם בבוקר וחוזרים רק לקראת הערב. בגדי העבודה משמשים אותם במהלך כל שעות היום ולכן גם כאשר הופעה יצוגית מתבקשת - לשם דיון, פגישה חשובה עם לקוח, הופעה בבית משפט וכו', אז גברים רבים מחליפים לחולצות מחוייטות מכופתרות - עד אז ואחרי זה - הם במראה הנוח היינו מכנס בד מחויט או דגמ"ח וכמובן חולצות פולו. חולצות פולו מאפשרות לגברים להתלבש יפה אבל לא מחייב מידי, לא לוחץ מידי ולא מגביל מידי. חולצות פולו הן פתרון קלאסי לגברים שלא אוהבים להתגנדר אבל מבינים שעליהם להראות יצוגים ורשמיים וכי הם לא יכולים להגיע לעבודה עם גופיה או טי שרט ישנה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי

מאת: רחליניקיון19/06/131077 צפיות
פוליש לרצפות הוא כלי יעיל מאין כמוהו אשר עוזר להפוך את הרצפות, גם אם הם ישנות ומהוהות, לנוצות, למבריקות ולבעלות מראה חדש ממש. כאשר אנחנו מנקים את הבית אנחנו אמנם מקרצפים ומנקים את הרצפות אך לא משנה עד כמה ננקה את הרצפה וכמה ספונג'ה נעשה לעתים קרובות הרצפות מאבדות את הברק ואת הזוהר הראשוני שלהן.

מאת: רחליריהוט 23/05/131000 צפיות
שולחנות לילדים צריכים להיות פונקציונאליים ככל האפשר ולמלא את הצרכים שלהם על הצד הטוב ביותר. אם ילדיכם למשל מכינים שיעורי בית ועבודות על מחשב, או משתמשים במחשב כדי לשחק בחדרם, חשוב שהשולחן שלהם יתאים למחשב נייח

מאת: רחלינדל"ן ומקרקעין22/05/131140 צפיות
תמ"א 38 היא תכנית מתאר ארצית. המטרה של תמ"א 38 היא לחזק מבנים קיימים מפני סכנות של רעידת אדמה.

מאת: רחליריהוט 22/05/131325 צפיות
אם אנו בעלי גן או גינה בבית אנו נצטרך למצוא ריהוט גן מתאים. ריהוט גן כולל שולחן לגינה וכיסאות, יכול לכלול כיסא נדנדה או ערסל, תאורה לגינה, שמשייה לגינה, סכך או פרגולה

מאת: רחלישיפוצים14/05/131140 צפיות
איך בוחרים קבלן שיפוצים? קבלן השיפוצים אחראי על כל תהליך השיפוץ מא' ועד ת' על כל תחומיו- מבחירת החומרים לשיפוץ המיועד

מאת: רחלישיפוצים14/05/131103 צפיות
כל מה שרציתם לדעת לפני שאתם מתחילים שיפוץ אמבטיה ולא היה לכם מושג מה לשאול וגם לא את מי לשאול. כאשר אנו מדברים על שיפוץ אמבטיה אנו בעצם מתכוונים לשיפוץ כללי של כל חדר השירותים

מאת: רחלירפואה09/05/131293 צפיות
כאבי כתפיים יכולים להיגרם ממגוון לא קטן של גורמים ונסיבות. הגיל למשל, הוא גורם מרכזי להיווצרותם של כאבי כתפיים אצל אנשים. ככל שהגיל מבוגר יותר,

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: דניאל מלמדאופנה16/02/222808 צפיות
האם שמלות חורף זה פריט לבוש שניתן לקנות אונליין?

מאת: רוני הכהןאופנה07/11/195519 צפיות
היכן רוכשים שמלות ערב לחתונה בתל אביב שגדולה עד מאוד? כאן התשובות

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193718 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאת: רוני הכהןאופנה07/02/181651 צפיות
מכיוון שמחיר לא משקף איכות, ובהחלט יכולים למצוא אפילו מיטה במבצע נהדר שאיתה יהיה נעים ונוח ללכת לישון מידי לילה למשך של שנים רבות הלאה. איך יודעים לעשות בחירה נכונה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוני הכהןאופנה23/01/181599 צפיות
מה יכולים לעשות כאשר אירוע חשוב מתקרב וצריכים את השמלה החגיגית מוקדם ככל האפשר? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה22/12/171718 צפיות
האם זה אומר כי רכישת טלפון חכם מבטלת גם את הצורך ברכישה של שעון ליד? ובכן, רבים רואים כי רכישה של שעון לגבר היא עדיין פעולה שמביאה איתה יתרונות שאי אפשר לבטל בקלות שכזו. קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןאופנה18/11/171896 צפיות
איזה מקום יכול להכיל מלאי נהדר של שמלות יותר מעניינות שכאלה? קראו הלאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica