חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קבלן שיפוצים

מאת: רחלישיפוצים14/05/20131140 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך בוחרים קבלן שיפוצים?

קבלן השיפוצים אחראי על כל תהליך השיפוץ  מא' ועד ת' על כל תחומיו- מבחירת החומרים לשיפוץ המיועד, דרך העסקת הפועלים ועד סיומו של השיפוץ כאשר הבית נמצא במצב אותו תכננתם.

השאלה הנשאלת היא- איך בוחרים קבלן שיפוצים?

הרי מדובר באדם שאתם מפקידים את ביתכם ובידיו ומשלמים לו סכום כסף מאוד גבוה, איך תדעו לבחור את קבלן

השיפוצים הטוב ביותר, שתוכלו לסמוך עליו שיבצע עבורכם את העבודה המקצועית ביותר?

לפניכם מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור קבלן שיפוצים:

בדיקות מקדימות לגבי רקע קבלן השיפוצים והפועלים שלו

אל תהססו לבצע בדיקות מקדימות על רקע קבלן השיפוצים, כיוון שאלו חשובים מאוד ויתנו לכם אינדיקציה על רמת מקצועיותו של הקבלן:

- חשוב לברר דברים כגון וותק הקבלן ואפילו לדרוש לראות עבודות קודמות שביצע

- חפשו באינטרנט המלצות מלקוחות קודמים שלו

- בררו מהיכן הקבלן מגיע לביצוע העבודות

- בררו עם הקבלן האם כבר בנה בעבר באזור בו אתם מתכננים את ביצוע העבודה שלכם

- אל תהססו גם לברר מהי מידת האיתנות הכלכלית שלו, והאם הוא מסוגל לעמוד כלכלית בהתחייבות מולכם ומול הספקים השונים.

דבר נוסף שחשוב לברר טרם תחילת העבודה מיהו קבלן השיפוצים הנבחר הוא רקע הפועלים שלו- ברוב המקרים הפועלים המועסקים אצל הקבלנים אינם יהודים כך שחשוב לדרוש ממנו שיציין בחוזה כי קיים להם היתר עבודה בארץ.

מומלץ גם לבדוק האם שכרם של הפועלים משולם בצורה סדירה- במידה ולא הדבר עלול ליצור מצבים שלא יגיעו לעבודה ויגררו עיכובים בתהליך השיפוץ.

הסדר התשלומים ועמידה בלוחות הזמנים

בתחילת העבודה עם הקבלן מאוד מומלץ להשאיר סכום כסף מסוים בצד- הסכום יכול להוות שימוש עתידי במקרה של סכסוך עם הקבלן וישמש אתכם לצורך השלמת תהליכים במקרה כזה.

שימו לב כי לוח התשלומים צריך להיות מחולק לפי שלבי ביצוע העבודה ולהיות משולם בתום כל שלב בעבודה לאחר שהתקבל אישור המפקח או האדריכל שהעבודה בשלב זה בוצעה כראוי.

יש להשאיר חלק מסכום הכסף לתקופה מסוימת לאחר תום הביצוע לצורך בדיקת איכות העבודה על ידי קבלן השיפוצים.

לרוב לא מדובר בסכום גבוה ולתקופה קצרה בלבד, אך הסכום הנ"ל ישמש כמקדם ביטחון למקרה שבסיום העבודה יתגלו דברים קטנים שידרשו תיקון.

דבר נוסף שחשוב לסכם עם הקבלן טרם סגירת החוזה הוא אחריותו לטיב העבודה, וכמובן לקבוע מועדים מוגדרים לתחילתה וסיומה של העבודה- נושא זה לא מוגדר כראוי בחוק וחשוב לתת לו ביטוי מפורש בחוזה העבודה מול קבלן השיפוצים.

ביטוח עבודות הבנייה ומינוי מנהל עבודה

עבודות הבנייה עלולות להוביל למקרים של סכנות ותאונות, לכן יש לוודא מול הקבלן שקיים לו ביטוח מתאים שיכלול גם את אתר העבודה שלכם.

בנוסף, חשוב לוודא כי שירותי קבלן השיפוצים כי מינה מנהל עבודה כחוק כדי למנוע התרחשות תאונות ולהסיר את האחריות מעליכם לגבי תאונות כאלה.

 



תגיות המאמר: רחלי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי

מאת: רחליניקיון19/06/131077 צפיות
פוליש לרצפות הוא כלי יעיל מאין כמוהו אשר עוזר להפוך את הרצפות, גם אם הם ישנות ומהוהות, לנוצות, למבריקות ולבעלות מראה חדש ממש. כאשר אנחנו מנקים את הבית אנחנו אמנם מקרצפים ומנקים את הרצפות אך לא משנה עד כמה ננקה את הרצפה וכמה ספונג'ה נעשה לעתים קרובות הרצפות מאבדות את הברק ואת הזוהר הראשוני שלהן.

מאת: רחליריהוט 23/05/131000 צפיות
שולחנות לילדים צריכים להיות פונקציונאליים ככל האפשר ולמלא את הצרכים שלהם על הצד הטוב ביותר. אם ילדיכם למשל מכינים שיעורי בית ועבודות על מחשב, או משתמשים במחשב כדי לשחק בחדרם, חשוב שהשולחן שלהם יתאים למחשב נייח

מאת: רחלינדל"ן ומקרקעין22/05/131140 צפיות
תמ"א 38 היא תכנית מתאר ארצית. המטרה של תמ"א 38 היא לחזק מבנים קיימים מפני סכנות של רעידת אדמה.

מאת: רחליריהוט 22/05/131325 צפיות
אם אנו בעלי גן או גינה בבית אנו נצטרך למצוא ריהוט גן מתאים. ריהוט גן כולל שולחן לגינה וכיסאות, יכול לכלול כיסא נדנדה או ערסל, תאורה לגינה, שמשייה לגינה, סכך או פרגולה

מאת: רחלישיפוצים14/05/131103 צפיות
כל מה שרציתם לדעת לפני שאתם מתחילים שיפוץ אמבטיה ולא היה לכם מושג מה לשאול וגם לא את מי לשאול. כאשר אנו מדברים על שיפוץ אמבטיה אנו בעצם מתכוונים לשיפוץ כללי של כל חדר השירותים

מאת: רחלירפואה09/05/131293 צפיות
כאבי כתפיים יכולים להיגרם ממגוון לא קטן של גורמים ונסיבות. הגיל למשל, הוא גורם מרכזי להיווצרותם של כאבי כתפיים אצל אנשים. ככל שהגיל מבוגר יותר,

מאת: רחלירהיטים09/05/13977 צפיות
אח, השמש הישראלית. אי אפשר איתה ואי אפשר בלעדיה. כולנו נהנים ואוהבים את האקלים הישראלי אך כולנו גם יודעים שכדי שנוכל ליהנות מישיבה נעימה במרפסת הדירה שלנו או בגינה של הבית שלנו, אין לנו יותר מדי ברירות אלא לקרות אותן

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232635 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223301 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211348 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica