חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חזיות ספורט

מאת: רחליביקורות מוצרים22/02/20121239 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חזיות ספורט נועדו כדי לאפשר לנשים לעסוק בפעילות גופנית. חזיות ספורט מיועדות לנשים שמרגישות שהחזה מגביל את התנועה שלהן במהלך פעילות גופנית, בין אם זה בגלל גודל החזה, חזה נפול או כל סיבה אחרת שעשויה להיות. למעשה, חזיות ספורט נותנות תמיכה מקסימלית לחזה של נשים ומאפשרות לנשים לעסוק בפעילות גופנית, יהיה גודל החזה אשר יהיה.

חזיות ספורט מחולקות בעיקר ל-2 סוגים. ישנן חזיות ספורט שדוחסות את השד ולמעשה מחזיקות את השדיים של האישה כמה שיותר קרובות אל הגוף שלה, ויש חזיות ספורט שהן בעלות קאפ מובנה ובעצם מונעות תזוזה רבה של החזה במהלך הפעילות הגופנית (וכמובן יש חזיות שמשלבות בין 2 הדברים הללו).

כאשר נשים עוסקות בפעילות גופנית החזה שלהן עשוי להגביל אותן- התנועה של החזה עשויה להיות מטרידה ואפילו להגביל אותן בלעסוק בדברים מסוימים.

חזיות ספורט נותנות מענה לנשים שרוצות לעסוק בפעילות גופנית אבל צריכות איזו שהיא תמיכה לחזה שלהן, במיוחד כשמדובר בחזה גדול במיוחד או נפול- חזיות ספורט נותנות תמיכה מרבית לחזה ומאפשרת לנוע בחופשיות במהלך הפעילות הגופנית. הדבר רלוונטי במיוחד כאשר עוסקים בפעילות גופנית אינטנסיבית.

חזיות ספורט צריכות להיות בעלות כמה מאפיינים-

ראשית כל אתן צריכות להחליט איזה סוג אתן רוצות- האם אתן רוצות חזיות ספורט שידחסו את השדיים שלהן (דבר שעשוי להיות לא נוח עבור נשים מסוימות) או בעלות קאפ מובנה.

שנית, הבד ממנו עשויות חזיות ספורט מאוד רלוונטי- רוב חזיות הספורט עשויות בדים סינטטיים (כך שאם אתן אלרגיות או רגישות אליו אז חבל לכן על הזמן), זאת מכיוון שעיסוק בפעילות גופנית גורם לגוף להזיע, ותכונה שאמורה להיות לכל חזיות ספורט היא יכולת נידוף זיעה ויכולת נשימה.

כמו כן, בדים סינטטיים הם בדרך כלל בדים גמישים וחזקים שמאפשרים נוחות בעת לבישת החזייה.

שלישית, הכתפיים של חזיות ספורט צריכות להיות כמה שיותר רחבות כדי לספק כמה שיותר תמיכה במהלך הפעילות הגופנית.

כאשר אתן הולכות לבחור לעצמכן חזיות ספורט, חשוב לעשות כמה שיותר תנועה- לקפוץ, לרוץ, לרקוד וכן הלאה. זה נועד כדי לתת לכן אפשרות להיות מודעות לנוחות האמיתית של חזיות ספורט במהלך פעילות גופנית אמיתית. כמו כן חשוב לשים לב לתפרים שעשויים להיות על החזיה ולהימנע מהם כדי שלא יצרו חיכוך במהלך הפעילות הגופנית.

בסופו של דבר, חזיות ספורט נועדו ליצור תנאים הרבה יותר טובים לכל אישה רוצה לעסוק בפעילות גופנית ולשמור על עצמה בריאה. בחירת חזיות ספורט היא חוויה שעשויה להיות מספקת, ולו רק מההתחייבות שיש לנשים כלפי עצמן לעסוק בפעילות הגופנית והרצינות על ידי קניית חזיות ספורט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי

מאת: רחליניקיון19/06/131080 צפיות
פוליש לרצפות הוא כלי יעיל מאין כמוהו אשר עוזר להפוך את הרצפות, גם אם הם ישנות ומהוהות, לנוצות, למבריקות ולבעלות מראה חדש ממש. כאשר אנחנו מנקים את הבית אנחנו אמנם מקרצפים ומנקים את הרצפות אך לא משנה עד כמה ננקה את הרצפה וכמה ספונג'ה נעשה לעתים קרובות הרצפות מאבדות את הברק ואת הזוהר הראשוני שלהן.

מאת: רחליריהוט 23/05/131002 צפיות
שולחנות לילדים צריכים להיות פונקציונאליים ככל האפשר ולמלא את הצרכים שלהם על הצד הטוב ביותר. אם ילדיכם למשל מכינים שיעורי בית ועבודות על מחשב, או משתמשים במחשב כדי לשחק בחדרם, חשוב שהשולחן שלהם יתאים למחשב נייח

מאת: רחלינדל"ן ומקרקעין22/05/131143 צפיות
תמ"א 38 היא תכנית מתאר ארצית. המטרה של תמ"א 38 היא לחזק מבנים קיימים מפני סכנות של רעידת אדמה.

מאת: רחליריהוט 22/05/131327 צפיות
אם אנו בעלי גן או גינה בבית אנו נצטרך למצוא ריהוט גן מתאים. ריהוט גן כולל שולחן לגינה וכיסאות, יכול לכלול כיסא נדנדה או ערסל, תאורה לגינה, שמשייה לגינה, סכך או פרגולה

מאת: רחלישיפוצים14/05/131144 צפיות
איך בוחרים קבלן שיפוצים? קבלן השיפוצים אחראי על כל תהליך השיפוץ מא' ועד ת' על כל תחומיו- מבחירת החומרים לשיפוץ המיועד

מאת: רחלישיפוצים14/05/131105 צפיות
כל מה שרציתם לדעת לפני שאתם מתחילים שיפוץ אמבטיה ולא היה לכם מושג מה לשאול וגם לא את מי לשאול. כאשר אנו מדברים על שיפוץ אמבטיה אנו בעצם מתכוונים לשיפוץ כללי של כל חדר השירותים

מאת: רחלירפואה09/05/131296 צפיות
כאבי כתפיים יכולים להיגרם ממגוון לא קטן של גורמים ונסיבות. הגיל למשל, הוא גורם מרכזי להיווצרותם של כאבי כתפיים אצל אנשים. ככל שהגיל מבוגר יותר,

מאמרים נוספים בנושא ביקורות מוצרים

מאת: אבי דוידיביקורות מוצרים02/01/192909 צפיות
מתי ואיפה כדאי לרכוש מזרונים זולים לשנת לילה נוחה ובריאה.

מאת: אלכס אדמוןביקורות מוצרים07/06/173204 צפיות
בישראל קיימות חנויות קוסמטיקה רבות בהן ניתן להשיג מוצרים ים המלח בזול. מה כדאי לכם לדעת על מוצרי קוסמטיקה ים המלח לפני קנייתם וכיצד להשתמש בהם כדי להפיק מהם תועלת מרבית?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161837 צפיות
מזה שנים רבות כל אחד במדינת ישראל יודע כי לשתיית מים מהברז מתלווים לא רק טעם לוואי, אלא גם חלקים של חול, חלודה ואפילו אבנים קטנות. את כל אלו, אנחנו בוודאי שלא רוצים במי השתייה שלנו, ולכן, האופציה הטובה ביותר היא לשתות

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161691 צפיות
מים מסוננים של בר מים תמי 4 מספקים לנו לא רק את המים הטובים והבריאים ביותר לשתייה, אלא גם שומרים על הסביבה. אם התלבטתם פעם, מדוע עדיף ליהנות ממים טריים ואיכותיים ממכשיר בר המים של חברת תמי 4, לפניכם כל הסיבות.

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161655 צפיות
המים שאנחנו שותים עלולים להכיל לא מעט חיידקים, אשר חלקם עלולים לסכן אותנו. למרות שהחיידקים נמצאים בכל מקום, הרי שכאשר אנחנו

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161779 צפיות
כולנו יודעים כי מים הם הבסיס לחיים, אבל חשבתם פעם איזה מים אתם שותים? אם אתם רגילים לצרוך את מי השתייה שלכם מהברז, כדאי שתחשבו שוב. המים המגיעים אלינו מהברז מכילים לא פעם מזהמים, אשר בהחלט אינם ראויים לשתייה. אז מה עושים?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161781 צפיות
איזה מים הכי כדאי לנו לשתות? זוהי שאלה שכל אחד שואל את עצמו. האם אפשר להסתפק בשתייה של מי ברז? או שאולי לקנות בקבוקי מים מינרלים? האם מים מסוננים של בר מים תמי 4 הם התשובה האופטימאלית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica