חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל על מנעולן

מנעולן אומנם איננו מצוי בין בעלי העבודה השכיחים מכולם ברשימת הקריאות של משקי בית פרטיים, אולם הדחיפות של עזרת מנעולן מקצועי כאשר עולה בהם צורך היא בעצם ראשונית במעלה. בשורות המובאות נציין אי אלו פרטים מועילים שבהם רצוי להתייחס עוד לפני ששוכרים את כל עזרתו השייכת למנעולן, כולל הסמכות נדרשות, המחירים של שירות מיוחד וזמני דרך התנהלות.

זהותו של בעל המקצוע, או שמא מה בין מנעולן לפורץ

אכן, ממש לא מעט חששות פוקדים לא מעטים מן הציבור הישראלי בזמן שעולה הדרישה בהזמנת מנעולן ובכלל לא משנה במידה ומדובר במנעולן כמעט בכל המדינה, מנעולן בת"א או לחילופין מנעולן בירושלים, בעיקר מפני הפחד שאותו איש מקצוע מוצלח שהצליח להתגבר גם על אבטחת ביתנו בנוכחותכם, אינו יעמוד בפיתוי ויגבר עליה ושוב עדיין לא בפניכם.

אמנם פחדים כאלו מובנים, אולם ברוב המקרים אין הם מוצדקים ביותר. משטרת מדינת ישראל מקיימת פיקוח צמוד על עבודתם ששייכים למנעולנים, יחד עם רישום מרבית המנעולנים העובדים ברחובות והדרישה להציג אסמכתת יושר השוללת מכל וכל מעורבות בפעילות רעה ומחודשת 1 לשנה. אמנם שוויה השייך לתכולת חלל המגורים שלנו גבהה מהמקובל בדרך כלל משכר עיסוקו ששייך למנעולן (300-1000 ש"ח) אבל הסיכון האדיר שבאובדן הפרנסה העתידית במקרה ששייך לכישלון מטרתו למנוע אף מהחמדנים שבבני העסק מלנסות את כל מזלם בפריצה לא חוקית. את מרב הטיעונים האלה יתאפשר לכם ומומלץ לחזק דרך דרישת הצגת תעודת מנעולן באישור ממשטרת ישראל מכל בעל מקצוע שהזמנתם לבצע תפקיד התקנת מנעולים, פריצה, או כמעט כל נגיעה ברשת ההגנה והאבטחה ששייכים למעונכם.

זהותו של המזמין, או אולי מה שבין קונה לפורץ

בהתאם לחששות שפירטנו לעיל, מובנת נוסף על כך הדרישה של משטרת מדינתנו מכל מנעולן, ושוב לא משנה אם אנחנו מדברים על מנעולן בירושלים, מנעולן בתל אביב או מנעולן בחיפה, לקבל הוכחה בנושא זהותו השייכת למזמין. ההוכחה הכדאית מכולן והנפוצה מבין כולן היא בעצם תעודת זהות (או אותו אישור מזהה קביל אחר, כולל רשיון נהיגה או שמא דרכון בתוקף) בתוכה מצויינת הכתובת המדוברת. אם וכאשר ומדובר בדבר פריצת רכב, הדרישה הנה תעודת בעלות גם על הרכב או שמא פוליסת חבילת ביטוח ששייכת להרכב בדבר שמכם. אם וכאשר ואין ברשותכם אסמכתא המקובלת על הצדדים, מנעולן צריך על פי חוק לאמת את זהותכם עם 1 מן השכנים שממש לא בפניכם, וגם לחפש הוכחה חד משמעית לבעלות הבית לאחר פתיחתו (אותו ההליך תקף בנושא פריצת רכבים). במידה ואף 1 מאלו לא צלח, נדרש המנעולן לחכות לבואו של שוטר.

עת המלאכה ושכרה

מלאכתו ששייכת למנעולן נמשכת בדרך כלל 15 דקות (במקרה של מנעולים לא מיוחדים בלעדי מערכות הגנה נוספות) ועד 30 דקות ויותר (במידה והשקעתם מאוד במיגון בית המגורים). עת הפעילות מותנה בוודאי גם בכושרו הטכני והידע של אותו מנעולן. בד"כ השכר השייך למנעולן תלוי באופי העשייה ובעיקר במסגרת הזמן שנדרש, ונע בקרב 200-300 שקלים חדשים במידה והקריאה היא בשעות העבודה המקובלות ועד 1000 ש"ח במידה ומדובר גם על דרך התנהלות קשה, בשעות יוצאות דופן ובמיקום לא קרוב. אפי' שבדרך כלל מנעולן לא רק ישאיר נזקים בלתי הפיכים למנגנון הנעילה, בתופעות מסויימות אין מנוס מפני שיפוץ המנגנון כולו בסיומה של הפריצה.

אם אתם תרים אחרי מנעולן בתל אביב, מנעולן בירושלים או אולי בכל מקום נוסף במדינה שלנו אל תשכחו לוודא לעבור גם על המדריך כדי להיות מודעים לכך שאתם בוררים את אותו המנעולן המוצלח ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רותם יונה

מאת: רותם יונהאבטחת הבית05/03/12982 צפיות
במאמר זה תקבלו את כל המידע על סורגים לבית ולמשרד

מאת: רותם יונהריהוט 05/03/12964 צפיות
במאמר זה תקבלו את כל המידע על נגריות ועבודת נגרים

מאת: רותם יונהאבטחת הבית05/03/12984 צפיות
במאמר תוכלו ללמוד על עבודת מנעולנים לבית ולרכב

מאת: רותם יונהבניין ואחזקה - כללי05/03/12994 צפיות
במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע על שירות מזגנים לבית

מאת: רותם יונהבניין ואחזקה - כללי05/03/12988 צפיות
במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע על דוד שמש

מאת: רותם יונהלימודי תעודה ומקצוע05/03/121280 צפיות
במאמר זה תוכלו לקרוא על לימודי גינון במקומות שונים

מאת: רותם יונהבניין ואחזקה - כללי01/03/121249 צפיות
במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע על אינסטלציה ועבודות ביוב

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222830 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223146 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211379 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211336 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211595 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211571 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211767 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica