חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מנופים לשימושים שונים

מאת: Shiraבניין ואחזקה - כללי27/02/20124721 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מנופים הם מתקנים המשמשים לפעולות שונות בגובה, לשם העברה ושינוע של מטענים וציוד ממקום נמוך למקום גבוה ולהיפך. כמו כן מנופים מיועדים להרמה של מטענים כבדים בעלי משקל רב שכח אנושי לא יעמוד בו. יש כמה סוגים של מנופים, חלקם אנו מכירים יותר וחלקם פחות, נעמוד על כמה סוגי מנופים ועל השימושים שלהם ביום יום.

מנופים לבנייה לגובה

התחום הנפוץ ביותר שבו משתמשים במנופים הוא תחום הבנייה. המצאת המנופים למעשה אפשרה את כל נושא הבנייה לגובה וכאשר אנו רואים בניינים גבוהים מסביבנו, הן נבנו הודות למנופים. הצורך במנופים עלה יותר ויותר עם השנים, כאשר הבנייה לגובה החלה להיות פופולארית יותר והרצון לנצל יותר יותר ספייס אווירי התחזק. בעקבות זאת, מנופים החלו להשתכלל מבחינת החומרים שמהם הם בנויים ורמת הביצועים והדיוק שלהם. כאשר מדובר בבניין גבוה, גורד שחקים יש להשתמש במנופים הטובים ביותר בשוק, שעושים את העבודה הטובה ביותר ושומרים גם על ביטחונם של העובדים. ישנם מנופים שונים המשמשים לבניינים פחות גבוהים, למשל עד 6 קומות ויש כאלו המותאמים לביצוע עבודות מנוף מורכבות יותר עם גורדי שחקים.

מנופים לצורך הובלה

בתחום ההובלות, מנופים הפכו ללהיט בזמן האחרון במיוחד כאשר מדובר על הובלות והעברת ציוד מבניינים גבוהים במיוחד, מקומות צפופים שלא מאפשרים תזוזה מרבית והעברת מטען כבד במיוחד. חברות הובלה מרבות להשתמש במנופים לצורך הובלות מורכבות, בדרך כלל מדובר במנוף נייד כמו זרוע, המחובר למשאית ובאמצעותו מעבירים את הציוד, בשונה מהובלה שגרתית. הובלות מנוף מסייעות במעבר דירה כאשר אין מעלית בבניין ומדובר בקומה גבוהה, או שאין אפשרות להעביר את הציוד מבעד לדלתות הכניסה. במקרים כאלו הפיתרון הוא להעביר את הדברים דרך המרפסת או דרך החלון, דרך זו יכולה להקל על העבודה עבור המובילים, לזרז את המעבר ולחסוך מאמץ מיותר.

מנופים בתחום הימי

ניתן גם למצוא עבודות מנופים בנמלים שונים בארץ ובעולם. הסחורה והמטענים המועברים באונייה דרך הים, מגיעים במכולות גדולות כבדות משקל, כאלה שאין ממש אפשרות להרים אותם באופן עצמאי. לשם כך משתמשים במנופים שמרימים את המכולות ומעבירים אותם ממקום למקום – מהאונייה לקרקע. הסחורה מגיעה בבטחה ליעדה ולא נדרש כוח או מאמץ מיוחד לסחוב את המשא, אלא רק להפעיל את המנוף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shira

מאת: Shiraעסקים - כללי22/06/172262 צפיות
לשדרג את מקום מגוריך או מקום עבודתך יכול להיות שינוי מרענן אך תקופת המעבר היא תמיד לא נעימה. יש צורך לקפל הכול ולהיפרד מהמקום הישן וכל המקום רובץ בבלגן

מאת: Shiraעסקים - כללי22/06/171668 צפיות
שירותי הובלות נדרשים על ידי אנשים רבים ברחבי המדינה לסיבות שונות. בדרך כלל מדובר בהובלות של רהיטים ממקום הקנייה עד לבית הלקוח, הובלה של מוצרי מזון מהמפעל לחנויות ולסופר מרקטים, הובלות של ציוד דירה שלם כשעוברים דירה והובלות סטודנטים

מאת: Shiraשיפוצים22/06/173865 צפיות
הרהיטים העיקריים שמחייבים התאמה של ידיות קשורים לתחום האחסון. אפשר לראות שילוב של מוצרי פרזול מן הסוג הזה בארונות, שידות, שולחנות עם מגירות ועוד

מאת: Shiraתעשייה22/06/172805 צפיות
כספות לבנקים הם מהכספות המפורסמות ביותר. מי לא ראה סרטי שוד נועזים בהם צוות שודדים מיומן מגיע לבנק הומה באדם, מוציא כמה אקדחים, יורה באוויר ולוקח את כך הכסף גם מהלקוחות וגם מהבנק

מאת: Shiraרפואה21/06/172575 צפיות
פונדקאות הינה אחד מהנושאים המדוברים ביותר כיום בעולם ובישראל. מדובר בתהליך בו אם פונדקאית נושאת ברחמה עובר שנוצר למעשה מביצית וזרע של זוג הורים אחרים שאין ביכולתם להביא ילד לעולם בעצמם בשל סיבוכים רפואיים כאלה ואחרים. ניתן לבצע את התהליך בישראל או מחוצה לה.

מאת: Shiraעיצוב פנים06/08/152500 צפיות
עולם המקלחונים המעוצבים מתפתח בקצב מהיר, בכל תקופת זמן קצרה יוצאים לשוק חידושים מעניינים בתחום וגם רשימת הטרנדים המהווה חלק מעולם זה הולכת ומתארכת. כך שכל מי שתר אחר מקלחונים מעוצבים, מאוד חשוב ומומלץ שידאג וייחשף לכמה שיותר אפשרויות, אשר תאפשרנה לו לקבל את התמונה המלאה אשר תאפשר לכם בסופו של דבר לבצע את הבחירה הנכונה.

מאת: Shiraעיצוב אירועים22/06/152237 צפיות
אתם צריכים למצוא אולם אירועים עבור האירוע שלכם. בהתחלה ברור לכם שאתם תבחרו אך ורק באולם איכותי במיוחד, שיהיה הטוב ביותר. אולם לצד כל הארגונים של האירוע, אתם מתחילים להרהר באפשרות של בחירת אולם שיהיה פחות איכותי ופחות טוב ממה שציפיתם

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222805 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223115 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211330 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211564 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211751 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica