חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך נבחר ידיות שמתאימות לרהיטים?

מאת: Shiraשיפוצים22/06/20173864 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרהיטים העיקריים שמחייבים התאמה של ידיות קשורים לתחום האחסון. אפשר לראות שילוב של מוצרי פרזול מן הסוג הזה בארונות, שידות, שולחנות עם מגירות ועוד. בניגוד לדלתות שבהן יש לידית תפקיד פונקציונאלי, ידיות לרהיטים אמורות לתת מענה גם על צרכים אסתטיים. זו הסיבה שקשה יותר לבחור אותן ויש כמה טיפים שיכולים לעזור:

א. נבדוק את איכות חומרי הגלם – השלב הראשון בבחירת כל סוג של ידיות הוא בדיקה לעומק של איכות חומרי הגלם. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל ידיות שמיוצרות ממתכת הן באותה רמת איכות. בדיקת חומרי הגלם היא שלב חיוני בהתאמת הידיות לאופי השימוש ברהיטים ולצרכים של הלקוחות.

ב. נתרשם מקטלוג עיצובים ודוגמאות – בשלב השני כבר נבדוק את ההיבט האסתטי והחזותי של ידיות לרהיטים. נתרשם מקטלוג עיצובים ונתרשם מדוגמאות באתרי האינטרנט. נגיע לאולמות התצוגה כדי לראות מקרוב את ההבדלים בין הידיות, נוודא שהן מתאימות לחזון שלנו לגבי עיצוב הבית ונביא בחשבון גם את השיקול הכספי.

ג. נתייעץ עם אנשי מקצוע – לקוחות פרטיים בדרך כלל לא מכירים את מערכת השיקולים שמעורבת בבחירת ידיות לרהיטים. כתוצאה מכך הם עלולים לעשות טעויות שעולות ביוקר. הפתרון הוא להתייעץ מראש עם אנשי מקצוע. לאנשי מקצוע בתחום הפרזול ניסיון משמעותי שעוזר להם לכוון את הלקוחות ולהשיג ידיות איכותיות במחיר משתלם.

איפה נקנה ידיות לרהיטים?

חשוב גם לדעת איפה לקנות את הידיות ולא רק איך לבחור אותן. באמצעות רכישת ידיות במקום המתאים ניתן לחסוך בהוצאות. אפשר למשל לתת עדיפות לרכישה מקוונת של ידיות דרך אתרי האינטרנט, או להגיע באופן פיזי לרשתות, לחנויות ולאולמות התצוגה. אפשרות אחרת היא לקבל הצעת מחיר ממעצבי פנים ואדריכלים. זו אופציה שרלוונטית בעיקר עבור מי שמתכנן לעצב מחדש את הבית ומעוניין לשמוע המלצות מקצועיות על הנושא.

 

לסיכום, בחירת ידיות מתחילה בהגדרת צרכים ומטרות. היא דורשת התאמה לסוג הרהיטים ולאחר מכן בדיקה של איכות חומרי הגלם. בהמשך אפשר להתרשם מהעיצוב של הידיות, להתייעץ עם אנשי מקצוע ולמצוא מקום אמין.

 



תגיות המאמר: ידיות, ידיות לרהיטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shira

מאת: Shiraעסקים - כללי22/06/172260 צפיות
לשדרג את מקום מגוריך או מקום עבודתך יכול להיות שינוי מרענן אך תקופת המעבר היא תמיד לא נעימה. יש צורך לקפל הכול ולהיפרד מהמקום הישן וכל המקום רובץ בבלגן

מאת: Shiraעסקים - כללי22/06/171666 צפיות
שירותי הובלות נדרשים על ידי אנשים רבים ברחבי המדינה לסיבות שונות. בדרך כלל מדובר בהובלות של רהיטים ממקום הקנייה עד לבית הלקוח, הובלה של מוצרי מזון מהמפעל לחנויות ולסופר מרקטים, הובלות של ציוד דירה שלם כשעוברים דירה והובלות סטודנטים

מאת: Shiraתעשייה22/06/172801 צפיות
כספות לבנקים הם מהכספות המפורסמות ביותר. מי לא ראה סרטי שוד נועזים בהם צוות שודדים מיומן מגיע לבנק הומה באדם, מוציא כמה אקדחים, יורה באוויר ולוקח את כך הכסף גם מהלקוחות וגם מהבנק

מאת: Shiraרפואה21/06/172575 צפיות
פונדקאות הינה אחד מהנושאים המדוברים ביותר כיום בעולם ובישראל. מדובר בתהליך בו אם פונדקאית נושאת ברחמה עובר שנוצר למעשה מביצית וזרע של זוג הורים אחרים שאין ביכולתם להביא ילד לעולם בעצמם בשל סיבוכים רפואיים כאלה ואחרים. ניתן לבצע את התהליך בישראל או מחוצה לה.

מאת: Shiraעיצוב פנים06/08/152499 צפיות
עולם המקלחונים המעוצבים מתפתח בקצב מהיר, בכל תקופת זמן קצרה יוצאים לשוק חידושים מעניינים בתחום וגם רשימת הטרנדים המהווה חלק מעולם זה הולכת ומתארכת. כך שכל מי שתר אחר מקלחונים מעוצבים, מאוד חשוב ומומלץ שידאג וייחשף לכמה שיותר אפשרויות, אשר תאפשרנה לו לקבל את התמונה המלאה אשר תאפשר לכם בסופו של דבר לבצע את הבחירה הנכונה.

מאת: Shiraעיצוב אירועים22/06/152235 צפיות
אתם צריכים למצוא אולם אירועים עבור האירוע שלכם. בהתחלה ברור לכם שאתם תבחרו אך ורק באולם איכותי במיוחד, שיהיה הטוב ביותר. אולם לצד כל הארגונים של האירוע, אתם מתחילים להרהר באפשרות של בחירת אולם שיהיה פחות איכותי ופחות טוב ממה שציפיתם

מאת: Shiraבניין ואחזקה - כללי14/01/152294 צפיות
חברת כלי עבודה מעמידה לרשותכם קטלוג מגוון של כלי עבודה. אנו בחברה מתמחים בהתאמת כלים לצרכי הלקוח. מאחורינו ניסיון משמעותי של עשרות שנים וצוות שלם של אנשי מקצוע העומד לרשותכם בכל דרישה.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232607 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223277 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212868 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica