חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

קישורים נוספים
מלונות
   
 

מלונות בים המלח – איך לבחור מלון?

מאת: שירה דרוריבתי מלון27/02/20121139 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל מה שסיפרו לכם על ים המלח נכון. השלווה, הציפה המיוחדת, המים שעשירים במינרלים, הבוץ הפלאי והמלונות המפנקים. מלונות בים המלח מציעים אווירה חלומית של חופשה איכותית באחד המקומות המיוחדים בעולם אליו מגיעים תיירים מקצוות תבל. מרבית מלונות ים המלח ממוקמים בעין בוקק, סביבה נפלאה הרובה לחופים המטופחים, לצידם של מרכזי קניות, צופים מצד אחד לים המלח ומהעבר השני להרים השזופים. אם אתם מחפשים מלון מבין מלונות בים המלח, לפניכם מספר עצות לבחירת המלון האולטימטיבי:

חוף ים פרטי
חוף ים פרטי, רצועת חוף מבודדת, נקייה ושקטה, הוא נכס בים המלח. דמיינו איזה כיף זה לצאת מפתח המלון ולצעוד הישר אל ים המלח בחוף נקי ומסודר עם תאי שירותים מסודרים, מציל, מיטות שיזוף, גישה ישירה לחוף. מבחר מלונות בים המלח מציעים חוף ים פרטי צמוד למלון או סמוך לו (במידה וחוף הים דורש הליכה קצרה יש לרוב הסעות של שאטלים עד החוף שמגיעים בתדירות גבוהה).

מרכז ספא
ים המלח זה המקום האידיאלי למנוחה ולפינוקים, לאיזון הגוף והנפש. בבתי מלון בים המלח תמצאו מרכזי ספא ובריאות מפוארים המציעים מתקני ספא מתקדמים כמו סאונה יבשה או סאונה רטובה, בריכות גופרית ומתקני ספא ייחודיים לים המלח כמו בריכת מי מלח מקורה למי שמעדיף לצוף בבריכה מקורה ושלל טיפולים ייחודיים של מטפלים מקצועיים המבוססים על טהרת הבוץ כמו עטיפות בוץ, פילינג מלח. אבל זה לא הכל, החוויה בים המלח לא שלמה בלי טיפולים המשלבים בין סגולות הפלא של ים המלח והמקום. בחרו מלון שמציע לכם כניסה חופשית למרכז הספא והיצע עשיר של טיפולים קלאסיים ואלטרנטיביים, כך שהחופשה שלכם בים המלח תהיה יותר מפנקת.

פעילויות לכל המשפחה
אם הגעתם עם ילדים לים המלח, חשוב מאוד שתבחרו מלון שמתאים גם למשפחות ומציע לילדים שלא תמיד רוצים להיכנס לים מחשש שהמלח ייכנס לעיניהם, שלל פעילויות אטרקטיביות. מלונות בים המלח באוריינטציה לכל המשפחה מציעים פעילויות כמו מועדוני ילדים ונוער עם שפע של משחקים ומדריכים האחראים על הפעלות וסדנאות יצירה. בנוסף, מלונות ים המלח מארגנים פעילויות בידור לכל המשפחה בערבים ממסיבות דיסקו ועד מחזות זמר והפקות מקור. אקשן מתמשך. 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כתבת ועורכת תוכן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה דרורי

מאת: שירה דרורילימודי שפות31/03/146494 צפיות
הורים רבים חוששים לשלוח את ילדיהם לחו"ל וכך ילדיהם מחמיצים חוויה משנת חיים והזדמנות להעניק לילדיהם חוויה לימודית מסוג אחר. לפניכם מספר דברים שחשוב לדעת על סאמר סקול, כדי להבין שמדובר בחוויה בטוחה לא פחות מאשר מעשירה

מאת: שירה דרורילימודים בחו"ל31/03/147300 צפיות
למרות שמחקרים כבר מראים שסינית הופכת לשפת האם המדוברת ביותר בעולם, אין ספק שמדובר בשפה מורכבת ומאתגרת ללמידה. אז איך בכל זאת מייעלים את הלימוד? שילוב בין מחקר של המדינה המרתקת, למידת השפה ומימושה אפשרי באמצעות לימודי סינית בסין.

מאת: שירה דרורימשפחה וזוגיות - כללי02/01/141506 צפיות
מדוע נושר השיער ואיך התזונה קשורה לזה? דברים חשובים על נשירת שיער ובריאות, הזנה והרגלים נכונים

מאת: שירה דרורימשפחה וזוגיות - כללי02/01/141175 צפיות
הורים רבים, שהילד שלהם אובחן כבעל הפרעות קשב וריכוז, לא יודעים כיצד להתמודד עמו על בסיס יומיומי. שגרה חשובה לכל ילד ובמיוחד לילדים עם הפרעות קשב וריכוז.

מאת: שירה דרוריתוספי מזון02/01/148999 צפיות
כאבי מחזור מתרחשים כתוצאה משינויים הורמונאליים שלמעשה גורמים להתכווצויות של התרחבות והצרת הרחם בזמן המחזור. כאבי מחזור נפוצים אצל נשים בכל הגילאים מגיל ההתבגרות ועד גיל המעבר

מאת: שירה דרוריעיצוב גרפי05/12/138102 צפיות
תהליך מיתוג של עסק מתחיל בבחירת לוגו לעסק. הלוגו יהפוך עד מהרה לסימן ההיכר והזיהוי של העסק ואנשים יזכרו אותך או את העסק שלך על פי הלוגו. החשיבות של הלוגו נובעת מכך שלהלוגו יתנוסס על גבי מודעות הפרסום, יככב באתר האינטרנט או יופיע על גבי כרטיסי ביקור מודפסים, בחותמת המייל. אין ספק שעיצוב הלוגו או הבחירה בלוגו מתוך תבנית הינה בחירה מיתוגית חשובה בעלת השפעה רבה לאורך זמן. לפניכם מספר החלטות שיש לקבל לפני ובעת בחירת לוגו לעסק.

מאת: שירה דרורילימודי שפות25/10/137695 צפיות
כמה סיבות למה סאמר סקול היא הבחירה הכי טובה שלכם לקיץ לנוער שלכם בבית. ספקו להם את החוויה והאווירה שמגיעה להם בקיץ הזה, כדי שיזכרו אותה לכל השנה.

מאמרים נוספים בנושא בתי מלון

מאת: ליאורבתי מלון02/10/182160 צפיות
מלון ברמת גן שממליצים עליו, יכול להיות יעד מוצלח לחופשה באזור המרכז. מלונות ברמת גן, יכולים להיות באזורים שונים בעיר. מלון בעיר רמת גן, יכול להיות מלון בוטיק יוקרתי, שמעניק יחס אישי לאורחיו.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/08/182023 צפיות
מציאתו של בקבוק מים אשר יהיה אידאלי עבורכם זהו לא דבר פשוט. עליכם יהיה לדעת את כמות המים שאתם צפויים בכל פעם שתטיילו עם הבקבוק וזאת לצד כך שתצטרכו לבחור בבקבוק עם צורה נכונה ועיצוב אלגנטי. בדרך זו יתאפשר לכם ליהנות מחוויית צריכה של מים אשר תהיה אידאלית ובמאת האחוזים. בדיוק כפי שכל אחד ואחד מכם בוודאי היה רוצה שיהיה בעצם.

מאת: עופר שלובתי מלון29/06/181393 צפיות
אם אתם מחפשים מקום טוב ואיכותי לנפוש בו בזמן נסיעה לעיר הקודש ירושלים, תוכלו להנות מלינה איכותית במלון ממילא.

מאת: שלום כהןבתי מלון09/04/181494 צפיות
אחד הדברים שמאפיינים את המלונות המובלים באילת זה עצם היותם מלונות אשר ניחנים בנוף קסום לים האדום. לפיכך כל אחד מכם בוודאי יהיה מעוניין ליהנות מאותו נוף

מאת: ליאורבתי מלון01/03/181574 צפיות
מלונות ספא בתל אביב, מושכים תיירים מישראל, ומחוץ לארץ. במלון ספא, יש ספא עם שפע של טיפולים מפנקים. חלק מבתי המלון בתל אביב, מתאימים לחופשה, וגם לאנשי עסקים.

מאת: SEOMANבתי מלון14/01/181478 צפיות
איך בוחרים מלון ספא בוטיק לחופשה רומנטית ומפנקת בצפון אשר לא תוכלו למצוא באף מקום אחר? יש מספר דברים שעליכם לעשות לפחות פעם אחת בחיים וזהו בהחלט אחד מהם.

מאת: שלום כהןבתי מלון05/01/181466 צפיות
כאשר אנו מרגישים שהחיים עמוסים מדי ושאנחנו צריכים לקחת הפסקה כדי לתת מרגוע לגוף ולנפש, חשוב שנקשיב לתחושה הזו ונצא לחופשה שתאפשר לנו לנוח כמו שצריך ולאגור כוחות עבור הימים הבאים. בדיוק עבור המטרה הזו קמו מלונות נפלאים באילת שמטרתם היא לספק מרגוע לגוף ולנפש, ולאפשר לנו לנוח מטרדות היום בסביבה רגועה בה נוכל להתפנק כמו שמגיע לנו ולחזור לשגרה שלנו עם חיוך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica