חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי אדריכלות - כאן לומדים מקצוע בכיף

רק אחת מהשאלות שאולי אנחנו רגילים לשאול את עצמנו זאת, מה אנחנו מתעניינים לעשות שנהיה בוגרים. יש כל מי שמוצאים תשובות לשאלה הקיימת בטווח גיל קטן והולכים איתה ועד הסוף. מספר לא מבוטל של פעמים צעירים ובני נוער אומרים, שהם מעוניינים להמצא אדריכלים.

אומנם מספר לא מבוטל של זאטוטים חולמים שיום בודד הינם ירוצו במגרשי הכדורגל, יטיסו מטוסים, או לחילופין יעמדו אל מול מצלמות הטלוויזיה והקולנוע. אבל צאצאים מגוונים חולמים גם לצעוד ברחוב הומה ולדעת, שאת הבית ממול הנם תיכננו, ואת הבניין שליד הינם ככל הנראה עיצבו. ילדים אוהבים להפעיל את אותו הדמיון ונדמה ואין מקצוע אשר בו הדמיון והיצירתיות מועילים ממש כמו באדריכלות, אדריכלות נוף או לחילופין שאפילו צורת פנים, אחרי כל, שאפילו מוצלח הציירים, לאונרדו דה וינצ'י שימש כאדריכל, שכן את אותו דמיונו הפורה הינו היה מוכרח לחלק כמו כן לסקטור זה בהחלט.

שניה בזמן שהתחלנו להפעיל את אותו הדמיון ורגע לפני שנתכופף היישר אל שולחן השירטוט ונתחיל לדאוג לתכנים, אנו צריכים לקחת בחשבון, שבשביל להקרא אדריכלים, כדאי להשתלם באחר המקצוע. לימודי אדריכלות הם בוודאי מהלימודים היוקרתיים יותר מאחרים שקיימים, אפילו במידה שהינם ככל הנראה עדיין נחשבים לאחד מהמקצועות הקשים מבין כולם ללמידה.

לימודי אדריכלות לתואר ראשון נלמדים במדינת ישראל הן באוניברסיטאות וגם בשורה שהן מכללות. מדובר על לימודים שלוקחים חמש שנים בתואר הראשוני שבבעלותם. ניתן להשכיל באדריכלות בלבד, אבל ניתן נוסף על כך ולרכוש ידע באחד מהתחומים הרבים שקיימים באדריכלות ולהתמחות בהם, כמו, עיצוב פנים, אדריכלות נוף, אדריכלות תעשייתית ועוד. לא מעטים משלבים את העיסוק אדריכלות יחד עם עיצוב פנים. בלימודי תואר שני ניתן להתמחות בתחום אדריכלות מיוחד באופן ספציפי יותר.

לימודי אדריכלות משלבים בתוכם, לימודים רחבים ביותר, של כל דבר שקשור בתחום. אנחנו מדברים על לימודי אומנות, מדע, טכנולוגיה, ובפרט יותר מכך, מדובר כאן בדבר נושאים כמו שרטוט, ציור, הנדסת בניין, לימודי סביבה, תיכנון ועוד. מירב אלה צריכים להפוך את התלמידים לאדריכלות, לאדריכלים ושבאמתחתם מומחיות רמה, באשר כל מה שיאפשר להם לבצע בניין או מוצרים מרשימים מזה מעתה והלאה.

חשוב מאוד לדעת, אדריכלים אינם בהכרח אחראים דווקא לחזות הפרוייקט מבחינה חיצונית או אולי לכמות החדרים ברחבי בית המגורים, גם על אדריכל לקחת ברצינות עניינים שונים ומשונים דוגמת, הסביבה שבה מצוי הפרוייקט שבבעלותו, מדוע הנו משמש, אלו דרישות קיימות לו, באיזה אופן לבחור את כל הפעילות בעזרת הנהלים באתר, גדלים ובנוסף המון נתונים חשובים וגדולים שבלעדיהם אין תוכלו לערוך תכנון של פרוייקט ובוודאי ממש לא להוציא את הפעילות לפועל.

לימודי אדריכלות מעניקים לתלמידי האוניברסיטאות את כל שלל היכולות והידע להוציא לפועל, אחר מה שהדמיון שלהם מורה לסטודנטים ולהגשים ככה את כל חלומם, לפסוע יום מסויים ברחוב מסחרי ולהגיד לעצמם, שאת הבניין הזה הינם פיתחו, עיצבו והיו אחראים למעשה על בנייתו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רותם יונה

מאת: רותם יונהאבטחת הבית05/03/12982 צפיות
במאמר זה תקבלו את כל המידע על סורגים לבית ולמשרד

מאת: רותם יונהריהוט 05/03/12964 צפיות
במאמר זה תקבלו את כל המידע על נגריות ועבודת נגרים

מאת: רותם יונהאבטחת הבית05/03/12984 צפיות
במאמר תוכלו ללמוד על עבודת מנעולנים לבית ולרכב

מאת: רותם יונהבניין ואחזקה - כללי05/03/12994 צפיות
במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע על שירות מזגנים לבית

מאת: רותם יונהבניין ואחזקה - כללי05/03/12988 צפיות
במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע על דוד שמש

מאת: רותם יונהלימודי תעודה ומקצוע05/03/121280 צפיות
במאמר זה תוכלו לקרוא על לימודי גינון במקומות שונים

מאת: רותם יונהבניין ואחזקה - כללי01/03/121249 צפיות
במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע על אינסטלציה ועבודות ביוב

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222830 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223146 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211379 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211336 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211595 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211571 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211769 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica