חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יועץ פרישה בתל אביב

מאת: רן חובבמיסים - כללי28/02/20121356 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מומחה פרישה בתל אביב

יועץ פרישה בתל אביב הוא אדם המומחה בתחום מיסוי ופרישה, חשוב להבין שלא כל יועץ מס הוא מומחה למיסוי ופרישה, כדי להיות מומחה בפרישה צריך להיות מעודכן באופן תדיר ולעבור השתלמויות רבות בתחום המיסים, החוקים השונים ועוד הרבה מעבר לכך, לא פעם אני שומע מלקוחות שלקח להם הרבה מאוד זמן למצוא יועץ פרישה תל אביב רק משום שאין מומחים בתחום.

הכנה מוקדמת לפגישה עם יועץ המומחה בפרישה

לפני שאתם נגשים אל יועץ פרישה מומחה, תצטרכו להכין את עצמכם לפגישה זו, ראשית כל גשו למעסיק שלכם ובקשו ממנו את כל ההסכמים וחוזי העבודה שחתמתם עליהם כשהתחלתם לעבוד עם אותו מעסיק, אם היה מדובר על מספר מעסיקים חשוב שתבקשו מכולם את כל החוזים, לפעמים החוזים נמצאים באחד מארונות הבית, או בבוידם בדקו ושלפו אותם ושימו אותם בצד בתור התחלה.

חוזה ההעסקה הוא לא הדבר היחיד שחשוב להציג בפני יועץ פרישה, חשוב בנוסף לחוזה אישי להציג את כל תלושי המשכורת על מנת שיהיה אפשר לחשב, ולדעת היכן אתם נמצאים מבחינת מצבכם הכלכלי לקראת פרישה מעבודה, התחילו לאסוף את כל התלושים, ובאם לא שמרתם אותם תוכלו לבקש מהמעסיק שלכם את תלושי השכר מהארכיון בעבודה והוא יביא לכם בחפץ לב את זה.

מה עוד חשוב להביא לפגישה

דבר נוסף שחשוב לא פחות שתביאו לפגישה שלכם עם יועץ פרישה מומחה, הוא כל התקבולים או האישורים שלכם מקופות הגמל או קרנות ההשתלמות שלכם, וזאת על מנת לראות כיצד ניתן יהיה לבצע עבורכם פריסת מס בצורה אפקטיבית וטובה, וזאת על מנת שתוכלו להפחית את סכום המס אותו תצטרכו לשלם עבור הכספים והתקבולים שיגיעו לכם בעקבות פרישתכם מהעבודה שלכם.

היתרון של מומחה פרישה

יועץ פרישה מכיל בתוכו יתרון רב מאוד של מומחיות ויכולות פיננסיות ועדכונים רבים הנדרשים ממנו על מנת שיוכל להיות ממחה פרישה, ממש כשם שאתם הולכים לרופא אף אוזן גרון כך גם אותו הדבר עם יועץ פרישה, חשוב ללכת אל יועץ מומחה בעל שם שעליו יש הרבה המלצות ועל ידי כך תוכלו לחסוך כספים רבים שיכולים להתבזבז לכם כתוצאה מחוסר תכנון נכון של כלכלת המשפחה.

המאמר נכתב ע"י רן חובב מומחה למיסוי ופרישה
טלפון: 054-7500-405

 



תגיות המאמר: פרישה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רן חובב מומחה למיסוי ופרישה
טלפון: 072-222-3339, 054-7500-405
כניסה לאתר: פרישה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן חובב

מאת: רן חובבפנסיה07/03/128474 צפיות
תזונה נכונה בגיל השלישי היא אחד מהיסודות החשובים ביותר שצריכים לקחת בחשבון בעת פרישה מעבודה, ידוע שהמזון הוא אחד הדברים שיכולים לשפר את איכות חיינו, בד בבד אם אנו לוקחים ויטמינים על מנת לשמר ולתחזק את המערכת הגופנית, חשוב מאוד לקבוע עיתים לאכילת

מאת: רן חובבפנסיה05/03/128855 צפיות
לא פעם אנו תרים אחר יועץ פרישה בראש העין ולא מוצאים אחר יועץ פרישה מראש העין שיוכל להעניק לנו מה שבדיוק אנו צריכים, נשאלת השאלה מה באמת פורש צריך, האם הוא צריך רק יועץ פרישה שיתכנן עבורו את המסים והזכויות השונות המגיעות לו, או שהוא צריך מישהו שבאמת יקשיב לצרכים האמיתיים שלו, אז יש לי חדשות בשבילכם, רוב הפורשים המגיעים אל יועצי פרישה

מאת: רן חובבפנסיה02/03/128163 צפיות
איך להפחית מס על כספיי פרישה? ניתן להפחית את כספי המס בפרישה מהעבודה על ידי פריסת המס, בואו נחשוב לרגע מהי פריסה, פריסה זוהי פריסת כל הכספים שתקבלו בעת פרישה מעבודה כמו: מענקי פרישה, פיצויים, ועוד אשר חייבים במס הכנסה לפי חוק, ניתן להפחית את כספי המסים על המענקים והתקבולים שמגיעים לכם מהעבודה על ידי פריסת המס למשך מספר שנים, מומלץ לבצע את

מאת: רן חובבמיסים - כללי26/02/121205 צפיות
מאמר זה יעסוק בטיפים קצרים בתכנון פרישה בצורה טובה, אם אין לכם מושג איך לתכנן את הפרישה שלכם אז המאמר הזה יכול לסייע לכם בצורה חד משמעית, כדי לתכנן פרישה בצורה טובה וגם נוסף על כך שלא חס ושלום תחלו בשפעת פרישה שמקורה במצב נפשי המוגדר כהלם פרישה של פורשים שלא התכוננו מבעוד מועד לפרישתם ונמצאים כעת בסערת רגשות לקראת הפרישה.

מאת: רן חובבפנסיה25/02/128138 צפיות
פרישה מעבודה אינה פשוטה, ולכן לרוב פורש מחפש המלצה על יועץ פרישה, כדי שיוכל לייעץ לו בתחום פרישה ופנסיה, לפעמים מרוב שאנחנו מחפשים המלצות על יועץ פרישה אנחנו מקבלים

מאת: רן חובבגיל הזהב24/02/121165 צפיות
שפעת פרישה מוגדרת כשפעת לכל דבר, כמובן במובן החולי שבה מבחינה רגשית ולא מבחינת מחלה פיזית, שפעת פרישה מתקיימת בממוצע בין 2-5 שנה לפני הפרישה וגם לאחריה היא פעילה, כשמדובר על שפעת פרישה צריך לדעת כיצד לטפל גם בה, ולא להזניח משום שכמו שאפשר לחלות בשפעת רגילה ככה גם שפעת פרישה יכולה להחמיר, בהמשך המאמר אפרט יותר על שפעת זו.

מאמרים נוספים בנושא מיסים - כללי

מאת: איתמר כוכבימיסים - כללי03/09/201686 צפיות
מילת הקסם "קורונה" מייצרת רעיונות חיוביים עבור מי שמחזיק מזומנים בשטרות שונים בביתו או בכל מקום מסתור כגון כספות או "מתחת לבלטות". ההערכה המינימלית הינה כי קיימים לפחות 10 מיליארד שקלים במזומן המוסתרים במטבעות שונים בכספות, בבתים ובמקומות מסתור, אך ייתכן שהסכומים אף גבוהים עוד יותר.

מאת: שלום כהןמיסים - כללי09/11/171781 צפיות
לאימהות צעירות קשה לפעמים לשלב בין המשפחה וגידול הילדים לבין קריירה. כל אם שרוצה לצאת לשוק העבודה ולפרנס את עצמה ואת המשפחה שלה יכולה לעשות זאת על ידי לימודים של מקצוע מעשי. לימודי הנהלת חשבונות הם דוגמא ללימודי מקצוע מעשיים שיכולים לאפשר לאימהות רבות לרכוש מקצוע שיהיה להם נוח לעבוד גם לצד גידול וטיפול בילדים שלהן. השעות שבהן מנהלות חשבונות עבודות הן נוחות מאוד והן פעמים רבות כוללות משרת אם – כלומר משרה בה עובדים עד השעה 15:00 בצהריים – בדיוק בזמן לאסוף את הילדים מהצהרון והגן שלהם.

מאת: רוני הכהןמיסים - כללי22/09/162704 צפיות
חשוב מאוד טרם חתימה על הסכם העסקה שכזה לבדוק את התנאים עבור קבלת האופציות, המימוש, תנאי המיסוי והכמות של האופציות שמקבל העובד לרשותו

מאת: אבי דוידימיסים - כללי31/08/162730 צפיות
בקצרה על ייעוץ מס לגיל הפרישה, מה עליכם לדעת?

מאת: אבי דוידימיסים - כללי21/06/162615 צפיות
בקצרה בעד ונגד החוק לעידוד השקעות הון בישראל - מה אתם חושבים בנושא?

מאת: מנחם כהןמיסים - כללי30/12/152600 צפיות
תיקון 206 לפקודת מס הכנסה[1] הינו תיקון עקיף לחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (קופות גמל)(תיקון מס' 13 והוראת שעה), התשע"ו-2015. תחילתו של התיקון מיום פרסומו ב-5.11.15.

מאת: מנחם כהןמיסים - כללי07/09/153023 צפיות
חוקי המס מעודדים צבירת חסכונות בקופות גמל במשך שנות העבודה והפעילות, כך שישמשו בעתיד, בעת הפרישה, למקור הכנסה ומחיה. קיימים סוגים שונים של קופות גמל: קופת גמל לקצבה, לפיצויים, לחופשה, קרן השתלמות או קופת גמל לכל מטרה אחרת דומה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica