חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המלצה על יועץ פרישה

מאת: רן חובבפנסיה25/02/20128141 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המלצה על יועץ פרישה

פרישה מעבודה אינה פשוטה, ולכן לרוב פורש מחפש המלצה על יועץ פרישה, כדי שיוכל לייעץ לו בתחום פרישה ופנסיה, לפעמים מרוב שאנחנו מחפשים המלצות על יועץ פרישה אנחנו מקבלים הרבה יועצי פרישה ולא יודעים בסופו של דבר באיזה יועץ לבחור, חשוב להבין שמדובר על יועץ פרישה איכותי צריך לקחת את כל הפרמטרים לכך כמו: ניסיון, מומחיות, עדכונים בפרישה וכדומה.

סוגי המלצות בבחירת מומחה פרישה מעבודה

יש סוגים רבים של המלצות כאשר אנחנו באים לבחור יועץ פרישה מומחה, יש לנו את ההמלצות מהחברים, שהם גם כמובן הגיעו לגיל פרישה והם ממליצים לנו על יועץ פרישה שסיפק להם שירות ללא כל תחרות, חשוב שליועץ יהיו המלצות, ושהוא יהיה מוכר משום שבטוח אתם רוצים לקבל את הטוב ביותר ולא יועץ פרישה חסר ניסיון, ככה שהמלצות הם אחד הפרמטרים החשובים ביותר.

רשת האינטרנט והזירות ברשת יכולות גם לעזור לכם לראות המלצות על יועצי פרישה, אם תיקחו לדוגמא את עצמכם בבחירתכם יועץ פרישה לטובת פנסיה טובה שתקבלו בכל חודש, אז מה שתעשו כדי לבחור יועץ פרישה מומחה זה תבדקו ראשית כל מול מי יש לכם עסק, חפשו את שמו בגוגל זה אחד הדברים שנעשים לרוב על ידי גולשים, כדי לראות מול מי אנחנו עובדים ועם מי יש לנו עסק.

למה עדיף המלצות על יועצי פרישה

החובה שלכם כלקוחות היא לבדוק המלצות על יועצי פרישה גם ברשת האינטרנט וגם עם חברים אתם רוצים רק שמומחה אמיתי בפרישה יעניק לכם את השירות הטוב ביותר, וכמובן לא פחות חשוב הוא המומחיות הטובה ביותר, לא הייתם רוצים שאדם שלמד אתמול ייעוץ מס יספק לכם שירות, אתם צריכים מומחה אמיתי שיהיה מעודכן בכל העדכונים בתחומי המיסים, החשבונאות והפרישה.

המאמר נכתב ע"י רן חובב מומחה למיסוי ופרישה
טלפון: 054-7500-405

 



תגיות המאמר: פרישה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רן חובב מומחה למיסוי ופרישה
טלפון: 072-222-3339, 054-7500-405
כניסה לאתר: פרישה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן חובב

מאת: רן חובבפנסיה07/03/128475 צפיות
תזונה נכונה בגיל השלישי היא אחד מהיסודות החשובים ביותר שצריכים לקחת בחשבון בעת פרישה מעבודה, ידוע שהמזון הוא אחד הדברים שיכולים לשפר את איכות חיינו, בד בבד אם אנו לוקחים ויטמינים על מנת לשמר ולתחזק את המערכת הגופנית, חשוב מאוד לקבוע עיתים לאכילת

מאת: רן חובבפנסיה05/03/128855 צפיות
לא פעם אנו תרים אחר יועץ פרישה בראש העין ולא מוצאים אחר יועץ פרישה מראש העין שיוכל להעניק לנו מה שבדיוק אנו צריכים, נשאלת השאלה מה באמת פורש צריך, האם הוא צריך רק יועץ פרישה שיתכנן עבורו את המסים והזכויות השונות המגיעות לו, או שהוא צריך מישהו שבאמת יקשיב לצרכים האמיתיים שלו, אז יש לי חדשות בשבילכם, רוב הפורשים המגיעים אל יועצי פרישה

מאת: רן חובבפנסיה02/03/128163 צפיות
איך להפחית מס על כספיי פרישה? ניתן להפחית את כספי המס בפרישה מהעבודה על ידי פריסת המס, בואו נחשוב לרגע מהי פריסה, פריסה זוהי פריסת כל הכספים שתקבלו בעת פרישה מעבודה כמו: מענקי פרישה, פיצויים, ועוד אשר חייבים במס הכנסה לפי חוק, ניתן להפחית את כספי המסים על המענקים והתקבולים שמגיעים לכם מהעבודה על ידי פריסת המס למשך מספר שנים, מומלץ לבצע את

מאת: רן חובבמיסים - כללי28/02/121358 צפיות
יועץ פרישה בתל אביב הוא אדם המומחה בתחום מיסוי ופרישה, חשוב להבין שלא כל יועץ מס הוא מומחה למיסוי ופרישה, כדי להיות מומחה בפרישה צריך להיות מעודכן באופן תדיר ולעבור השתלמויות רבות בתחום המיסים, החוקים השונים ועוד הרבה מעבר לכך, לא פעם אני שומע

מאת: רן חובבמיסים - כללי26/02/121206 צפיות
מאמר זה יעסוק בטיפים קצרים בתכנון פרישה בצורה טובה, אם אין לכם מושג איך לתכנן את הפרישה שלכם אז המאמר הזה יכול לסייע לכם בצורה חד משמעית, כדי לתכנן פרישה בצורה טובה וגם נוסף על כך שלא חס ושלום תחלו בשפעת פרישה שמקורה במצב נפשי המוגדר כהלם פרישה של פורשים שלא התכוננו מבעוד מועד לפרישתם ונמצאים כעת בסערת רגשות לקראת הפרישה.

מאת: רן חובבגיל הזהב24/02/121165 צפיות
שפעת פרישה מוגדרת כשפעת לכל דבר, כמובן במובן החולי שבה מבחינה רגשית ולא מבחינת מחלה פיזית, שפעת פרישה מתקיימת בממוצע בין 2-5 שנה לפני הפרישה וגם לאחריה היא פעילה, כשמדובר על שפעת פרישה צריך לדעת כיצד לטפל גם בה, ולא להזניח משום שכמו שאפשר לחלות בשפעת רגילה ככה גם שפעת פרישה יכולה להחמיר, בהמשך המאמר אפרט יותר על שפעת זו.

מאמרים נוספים בנושא פנסיה

מאת: דרור אטריפנסיה22/12/182935 צפיות
אם יש לכם משכנתא שהיא יותר נמוכה מ50 אחוז משווי הבית, אז ניתן להגדיל את המשכנתא הקיימת עד 50 אחוז משווי הבית כדי לקחת את הכסף ולסגור בעזרתו את כל ההלוואות הקיימות בחשבונות עובר ושה וכל שאר הדברים.

מאת: עידן שלומןפנסיה04/06/175011 צפיות
שנת 2016 הביאה לא מעט שינויים מהותיים, אחד מהם הוא חוק פנסיה חובה לעצמאים. מה באמת מחייב בחוק הזה? האם קרן השתלמות לעצמאים פוטרת את העצמאים מחסכון פנסיה? אלו הם חלק מהדברים שעולים במסגרת החוק שנכנס לתוקפו כבר בינואר 2017.

מאת: אירה סימנספנסיה26/11/152128 צפיות
אפשר לומר שאנחנו חוווים במהלך חיינו רגע מקצועי משמעותי פעמיים. פעם אחת עם גזירת החוגר בעת השיחרור מצה"ל, ופעם נוספת עם החזרת תג העובד שלנו למעביד בעת שאנחנו לוחצים ידיים ויוצאים אל החופש הגדול באמת – אל הפנסיה. הרגע הזה עבור רבים הינו רגש מרגש ומכונן שכן הם כעת חופשיים, בעלי זמן רב פנוי ועם השאלה מה עושים בבוקר של מחרת. כיום ישנם גופי תעסוקה רבים עבור הפנסיונרים אשר דואגים למלא את לוח הזמנים שלהם ורוב הפנסיונרים מביעים שביעות רצון מהפרק החדש בחייהם.

מאת: נעם צדוק, רו"ח, עו"ד, cisaפנסיה20/08/142924 צפיות
על הממשלה לקדם חקיקה שתגדיר לגופי הפנסיה מסלולי השקעה מובנים באגח שישמשו רק פרויקטי תשתיות לאומיות ודיור להשכרה

מאת: danפנסיה02/06/144395 צפיות
הלוואות לרכישת רכב חדש או משומש היא אחת מן ההלוואות השכיחות בארץ, בעולם המערבי המודרני, רוב המשפחות מחזיקות ברכב פרטי להתנייד בקלות לעבודה או להסעת המשפחה והילדים לטיולים, אירועים וכו'.

מאת: שלום כהןפנסיה17/09/131763 צפיות
צו הרחבה לפנסיית חובה בישראל אשר נכנס לתוקפו בתחילת שנת 2008 חולל מהפיכה במשק הישראלי ותרם לכל שכמיליון שכירים מצאו עצמם לפתע נכללים בהסדרים פנסיוניים. חוק פנסיה חובה קבע כי הפקדה לקרנות הפנסיה או לקופות הגמל אינו עוד הטבה אלא הן חובת המעביד.

מאת: גיל שושיפנסיה20/08/131719 צפיות
פתרונות לפרישה הם עניין למקצוענים. יש לא מעט היבטים כשמדובר על החסכונות הפנסיונים שלכם. החל מבחירה של קרן

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica