חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שפעת פרישה

מאת: רן חובבגיל הזהב24/02/20121165 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שפעת פרישה

שפעת פרישה מוגדרת כשפעת לכל דבר, כמובן במובן החולי שבה מבחינה רגשית ולא מבחינת מחלה פיזית, שפעת פרישה מתקיימת בממוצע בין 2-5 שנה לפני הפרישה וגם לאחריה היא פעילה, כשמדובר על שפעת פרישה צריך לדעת כיצד לטפל גם בה, ולא להזניח משום שכמו שאפשר לחלות בשפעת רגילה ככה גם שפעת פרישה יכולה להחמיר, בהמשך המאמר אפרט יותר על שפעת זו.

שפעת פרישה לקראת פרישה ותוך כדי פרישה

לפני שאתם פורשים מהעבודה אתם נמצאים במצב של אי וודאות, וקושי רב בהבנת התהליכים שהולכים לקרות לכם בחיים, מצד אחד יש לכם את התעסוקה המובטחת, ומהצד השני אתם הולכים לעזוב את העבודה, פורשים רבים טוענים כי פרישה מעבודה היא אחד מהאירועים הקשים שחוו בחייהם, ממש כמו אירוע קשה שעלולות להיות לו השלכות רחוקות טווח אם לא יודעים לטפל בה.

כשאנו מדברים על שפעת פרישה חשוב לבדוק את כל הנושא הזה לעומק, החל מטרום פרישה, לדעת שאם לא נתכונן לפרישה מראש אז ככל הנראה שנכנס להלם פרישה ולכן מומלץ לקחת יועץ פרישה שיוכל לסייע לכם גם ביצירת פנסיה טובה וגם שיוכל להכין אתכם מבחינה אמוציונאלית לפרישתכם מהעבודה, ועל ידי כך תוכלו לפרוש בכבוד ללא שום יראה שתביא אתכם לשפעם פרישה.

מוכנות רגשית לפרישה

אחד הדברים החשובים ביותר בפרישה הוא להיות מוכן לפרישה, הרבה פורשים פשוט לא מתכוננים לפרישה ונותנים לחיים לזרום, דבר זה הוא גרוע מיסודו משום שלכל דבר בחיים צריך להתכונן, ממש כמו שאתם מתכוננים למבחן גדול, אז בפרישה המצב הרבה יותר גדול משום שזהו אחד מהאירועים הבולטים שיש לאסכולת גיל השלישי שעומדת לפרוש מעבודה ונדרשת לקבל החלטות רבות בחייהם.

המאמר נכתב ע"י רן חובב מומחה למיסוי ופרישה
טלפון: 054-7500-405

 



תגיות המאמר: פרישה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רן חובב מומחה למיסוי ופרישה
טלפון: 072-222-3339, 054-7500-405
כניסה לאתר: פרישה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן חובב

מאת: רן חובבפנסיה07/03/128475 צפיות
תזונה נכונה בגיל השלישי היא אחד מהיסודות החשובים ביותר שצריכים לקחת בחשבון בעת פרישה מעבודה, ידוע שהמזון הוא אחד הדברים שיכולים לשפר את איכות חיינו, בד בבד אם אנו לוקחים ויטמינים על מנת לשמר ולתחזק את המערכת הגופנית, חשוב מאוד לקבוע עיתים לאכילת

מאת: רן חובבפנסיה05/03/128855 צפיות
לא פעם אנו תרים אחר יועץ פרישה בראש העין ולא מוצאים אחר יועץ פרישה מראש העין שיוכל להעניק לנו מה שבדיוק אנו צריכים, נשאלת השאלה מה באמת פורש צריך, האם הוא צריך רק יועץ פרישה שיתכנן עבורו את המסים והזכויות השונות המגיעות לו, או שהוא צריך מישהו שבאמת יקשיב לצרכים האמיתיים שלו, אז יש לי חדשות בשבילכם, רוב הפורשים המגיעים אל יועצי פרישה

מאת: רן חובבפנסיה02/03/128163 צפיות
איך להפחית מס על כספיי פרישה? ניתן להפחית את כספי המס בפרישה מהעבודה על ידי פריסת המס, בואו נחשוב לרגע מהי פריסה, פריסה זוהי פריסת כל הכספים שתקבלו בעת פרישה מעבודה כמו: מענקי פרישה, פיצויים, ועוד אשר חייבים במס הכנסה לפי חוק, ניתן להפחית את כספי המסים על המענקים והתקבולים שמגיעים לכם מהעבודה על ידי פריסת המס למשך מספר שנים, מומלץ לבצע את

מאת: רן חובבמיסים - כללי28/02/121358 צפיות
יועץ פרישה בתל אביב הוא אדם המומחה בתחום מיסוי ופרישה, חשוב להבין שלא כל יועץ מס הוא מומחה למיסוי ופרישה, כדי להיות מומחה בפרישה צריך להיות מעודכן באופן תדיר ולעבור השתלמויות רבות בתחום המיסים, החוקים השונים ועוד הרבה מעבר לכך, לא פעם אני שומע

מאת: רן חובבמיסים - כללי26/02/121206 צפיות
מאמר זה יעסוק בטיפים קצרים בתכנון פרישה בצורה טובה, אם אין לכם מושג איך לתכנן את הפרישה שלכם אז המאמר הזה יכול לסייע לכם בצורה חד משמעית, כדי לתכנן פרישה בצורה טובה וגם נוסף על כך שלא חס ושלום תחלו בשפעת פרישה שמקורה במצב נפשי המוגדר כהלם פרישה של פורשים שלא התכוננו מבעוד מועד לפרישתם ונמצאים כעת בסערת רגשות לקראת הפרישה.

מאת: רן חובבפנסיה25/02/128143 צפיות
פרישה מעבודה אינה פשוטה, ולכן לרוב פורש מחפש המלצה על יועץ פרישה, כדי שיוכל לייעץ לו בתחום פרישה ופנסיה, לפעמים מרוב שאנחנו מחפשים המלצות על יועץ פרישה אנחנו מקבלים

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216151 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171857 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162024 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162143 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162058 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152044 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151710 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica