חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל על פרקט לבית

בדמיון שלנו, יש שלא אחת, נכס נדל"ני אדיר, שיש לו חצר שמביט לאגם, מרפסת שמש שצופה על אותו המקום, חנייה פרטית מכוסה, יש אפשרות שאפילו בריכת שחייה בינונית וכמובן שמרבית בתינו בנוי למעשה על פרקט מוצלח ומבריק. אך דבר זה רק חלום לנו אמנם אף בדמיונות הרוב מומלץ להמצא מושלם וומורכב כהוגן, לכן ראוי לזכור, אודות חובה לאמת בעת שהולכים לבצע רכישה של דגם פרקט מקצועי. אף אחד לא יכול לנחש מתי החלום יהיה למציאות.

קיימים אוספים משתנים אשר מחליטים את סוג הפרקט. משתנים מסוג זה מחליטים האם אנחנו מדברים בפרקט בעל רמה שיחזיק הרבה זמן או אולי שלא. מהותי לומר, שבכל חנות שתקנו הפרקט שלכם, ניתן להיעזר בעובדי המקצוע שעובדים בשטח שיצליחו להסביר לכל אחד ביותר הדבר אמת אם קרה שמדובר בפועלים השייכים לחברות פרקטים עצמם, מה השוני בקרב הפרקטים המגוונים. אולם במידה ואנחנו משתוקקים לבוא כראוי, ראוי שתקראו לפני זה גם על חברות פרקטים ועל אודות המשאבים שלהם ברשת האינטרנט ועל ידי כך תדעו הכול על אודות שאתם זקוקים לדעת עליהם.

ישנם מספר מועט של נושאים שקובעים באיזו דרך אנחנו מדברים על פרקט בעל איכות. קודם כל, אפשרות ההרס של הפרקט. עליכם לא לשכוח, על אותו זן פרקט יש רהיטים עצומים, מעבירים ציוד, צועדים אנשים, כל זה עלולים לגרום לפרקט להישחק ללא קושי. ככל שלפרקט יש יכולת בלאי גבהה מהמקובל יותר, באופן זה זמן איכות החיים של הפרקט רב במיוחד. יכולת הבלאי השייכת ל הפרקט שלכם מסומנת בכיתוב AC, כשלה נלווה מספר, ככל שהינו גדול במיוחד, ככה אפשרות השחיקה גדולה יותר.

עוד עוביו השייך לסוג הפרקט. פרקטים שונים פותחו משכבות, עם זה פרקט עץ מלא ויחד עם זהשל נסורת ודבקים. ככל שסוג הפרקט עבה בהרבה בדרך זו פרקט זה נחשב לפרקט מושקע יותר. על פי רוב מדובר למעשה על עובי ששייך בין 8 מ"מ ל15 מ"מ.

בנוסף, בידוד הפרקט. פרקטים צריכים להוות מחלישים מחום וקור, וגם מרעשים (רעשי צעידה). הבידוד מתבצע ע"י תפעול ספוג תחת לליבה השייך לפרקט. מהות הבידוד מושג באמצעות עובי הספוג שלו. העובי הרצוי נע שבין מ"מ יחיד לשלוש מילימטר.

לסיום, עמידות מפני מים. פרקט סופי הוא למעשה בסוף עץ (אלא אם כן הינו זן פרקט חזית מחוספסת אשר מסועפת נסורת ומכובה כיסוי סינטטי), עקב כך זה אמור להיות עמיד בפני מים. על מנת שעוד לא יינזק, צריך בכלל לא בלבד זן פרקט ש עמיד ממים אלא אף תיקון טוב שבו. במילים אחרות, ייבוש קל יחד עם המים ששופכים או לחילופין נשפכים על הפרקט.

ארבעת האלו יקבעו והיה אם באמת מדובר בפרקט מושקע, שיחזיק מעמד זמן רב וישרת אותנו כמו שצריך. ודאי שלסעיפים הנ"ל, יש להוסיף רק את העיצוב של הפרקט וצבעו. לאחר שתשיגו את אותם כל הנתונים והתשובות, תצליחו להחליט איזה פרקט אתם משלמים וקונים, לבית או לחילופין למשרד שלנו.

ברור שנותרת השאלה איך מתבצע ניקוי פרקטים נפוצים. שלב זה בטח ייעשה בידי חברה שמתמחה בענין זה, חיוני לבדוק יחד עם בעלי חברת פרקטים שונים באיזה אופן עושים מבלי לפגוע בפרקט, בכלל לא משנה במידה שזה פרקט עץ או שמא פרקט מיוחד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רותם יונה

מאת: רותם יונהאבטחת הבית05/03/12976 צפיות
במאמר זה תקבלו את כל המידע על סורגים לבית ולמשרד

מאת: רותם יונהריהוט 05/03/12958 צפיות
במאמר זה תקבלו את כל המידע על נגריות ועבודת נגרים

מאת: רותם יונהאבטחת הבית05/03/12976 צפיות
במאמר תוכלו ללמוד על עבודת מנעולנים לבית ולרכב

מאת: רותם יונהבניין ואחזקה - כללי05/03/12990 צפיות
במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע על שירות מזגנים לבית

מאת: רותם יונהבניין ואחזקה - כללי05/03/12983 צפיות
במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע על דוד שמש

מאת: רותם יונהלימודי תעודה ומקצוע05/03/121275 צפיות
במאמר זה תוכלו לקרוא על לימודי גינון במקומות שונים

מאת: רותם יונהבניין ואחזקה - כללי01/03/121245 צפיות
במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע על אינסטלציה ועבודות ביוב

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222776 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223082 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211364 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211321 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211582 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211554 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211742 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica