חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שחשוב לדעת על כפפות עבודה

מאת: גומי-כלשיפוצים29/02/20121118 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כפפות גומי משמשות במקרים בהם יש צורך בשמירה על סביבת עבודה סטרילית ובמצבים של עבודה עם חומרים מסוכנים. רופאים משתמשים בכפפות גומי בכדי למנוע מגע ישיר עם חיידקים וזיהומים. תחומי הרפואה מהווים צרכנים מבוקשים של מוצרים חד פעמיים מכל הסוגים. מרפאות נוהגות לרכוש כפפות גומי חד פעמיות, שרוולים חד פעמיים, מקלות ומוצרי היגיינה מיוחדים.

פרט לשימושי סטרילים בתחום הרפואה משמשות הכפפות גם בתחומי עבודה אחרים. בתעשייה משמשות כפפות גומי בכדי למנוע מגע של כפות הידיים עם חומרים מסוכנים. הכפפות נצמדות לידיים בצורה הדוקה ומאפשרות עבודה מדוייקת עם הכפפות.

בזירה הביתית משמשות הכפפות לצורכי ניקיון ועבודות תחזוקה ביתיות. מוממלץ לא לאפשר לחומרי ניקוי לבוא במגע ישיר עם כפות הידיים. על כן, מומלץ להשתמש בכפפות בכל מקרה של ניקיון באמצעות חומרים כימיקלים חזקים.

כפפות מגן עבות

פרט לכפפות גומי ישנו גם כפפות מגן עבות יותר המשמשות להגנה על כפות הידיים מפני עבודה פיזית קשה. הרמת משאות כבדים ושימוש מתמשך הכלי עבודה עשויים לגרור יבלות ופציעות בכפות הידיים. כפפות מגן מאפשרות עבודה מתמשכת עם חומרים כבדים ומסוכנים.

כל מעסיק מחויב לספק לעובדים שלו סביבת עבודה בטוחה ואביזרי מיגון מתאימים. עבודה ללא כפפות מגן עשויה לגרור פציעות מסוכנות. עובד פצוע הוא עובד אשר זקוק לימי מחלה וטיפולים רפואיים. כל מקרה של פציעה וימי מחלה פוגם בשגרת העבודה ויוצר עיכובים מיותרים בתהליך היצור.

על כן, אנו ממליצים לכל מעסיק להקפיד על שימוש באביזרי מגן מתאימים לסוג העבודה. המעסיקים מתבקשים לרכוש כפפות מגן, קסדת ראש, משקפי מגן, כיסוי נעליים, סרבלי עבודה ועוד. את כל הרכישות כדאי לבצע באמצעות ספק אחד של מוצרי תעשייה. הרכישה המרוכזת מאפשר למעסיק קבלת מחירים זולים ואטרקטיביים במיוחד. את ההזמנה מבצעים אחת לכמה שבועות בהתאם למלאי המוצרים במפעל. חלק מהמוצרים הם מוצרים לשימוש חד פעמי וחלק מיועד לשימוש רב פעמי מתמשך.

הגנה על כפות הידיים

כמעט כל עבודה ומלאכה שאנו מבצעים במהלך היום דורשת שימוש בכפות הידיים. הגנה על כפות הידיים נדרשת בכל תחום.שימוש תמידי בכפפות מגן, כפפות חד פעמיות סטריליות ועוד סוגי כפפות ומגיני יד  נדרש בתחום. מומלץ לעובדים לסרב לעבוד ללא כפפות מגן ולבקש את המעסיק לרכוש בעבורם כפפות עבודה מתאימות. עבודה עם חומרים מסוכנים עלולה לגרום לכוויות ופגיעות בעור העדין של כפות הידיים. פעמים רבות מזהים עובד כפיים באמצעות כפות הידיים אך עובד כפיים חכם הוא עובד אשר מגן על כפות הידיים שלו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת גומי כל מייצרת, מפתחת, מייבאת, משווקת מוצרי גומי, פי.וי.סי., פלסטיק, טקסטיל ומוצרי בטיחות.

אנחנו משווקים : נעלי בטיחות, כפפות עבודה, בגדי עבודה, ביגוד חד-פעמי, ביגוד זוהר, צנרת, שטיחים מונעי החלקה, אטמים, יריעות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גומי-כל

מאת: גומי-כלעסקים - כללי29/02/121639 צפיות
נעליים חשובות להענקת תמיכה אורתופדית לעמוד השדרה ושמירה על יציבה נכונה. כאשר נוח לעובד הוא מסוגל לעבוד עבודה פיזית לאורך שעות ארוכות.

מאת: גומי-כלעסקים - כללי29/02/121319 צפיות
מעיל דובון הוא מעיל מחמם במיוחד. המעיל מעניק הגנה מלאה מפני תנאי סערה לכל עובד וחייל. אין פלא כי המעיל משמש את חיילי צה"ל לאורך שנים רבות.

מאת: גומי-כלעסקים - כללי29/02/121533 צפיות
כל בעל עסק מחויב לספק לעובדים שלו בגדי עבודה מתאימים לתנאי העבודה. מעילים, נעלי עבודה, כפפות מיגון וחליפות מגן מסייעים להגן על העובד ומאפשרים עבודה גם בתנאי מזג אוויר קשים.

מאת: גומי-כלשיפוצים29/02/121111 צפיות
מוצרי גומי משמשים אותנו בכל שעות היום. כמעט בכל מוצר ומתקן ישנם חלקים פנימיים או חיצוניים עשויים גומי. הגומי משמש גם בתעשייה וגם בבתים פרטיים.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232656 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223314 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212880 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211351 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211230 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201404 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201135 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica