חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת מפעיל קריוקי למסיבת פורים


אם אתם מעוניינים לערוך מסיבת פורים בלתי נשכחת, ערב קריוקי מושקע שכולם ידברו עליו, חשוב מאד לבצע בחירה נכונה של מפעיל קריוקי. זכרו, בחירה נכונה של מפעיל קריוקי מהווה תנאי להצלחת האירוע שלכם.

כיום יש מבחר עצום של מפעילי קריוקי והבחירה נעשית קשה ככל שהמבחר גדול יותר, לכן פיתחה חברת שרים קריוקי מערכת המאפשרת לכל דורש לקבל 5 הצעות שונות וללא תשלום למפעיל קריוקי בכל רחבי הארץ כך שבחירת מפעיל הקריוקי תהיה תהליך קצר ופשוט שבסופו תבחרו במפעיל הקריוקי המתאים ביותר למסיבת הקריוקי שלכם.

אבי פטמן מנכ"ל חברת שרים קריוקי: "חשוב לזכור כי הצלחת האירוע תלויה במפעיל הקריוקי אשר מנחה את הערב, לכן חשוב מאד לקבל המלצות ולבדוק כל הצעה. פרט נוסף שחשוב לבדוק הוא החוקיות. דאגו לוודא כי למפעיל הקריוקי שלכם יש רישיון בתוקף וכי הוא מורשה להשמיע את תכני הקריוקי באירועים, אל תפקירו את האירוע שלכם בידיים לא מקצועיות."

שירות מפעילי הקריוקי של חברת שרים קריוקי כולל תקליטנים, מנחי קריוקי וגם מפעילי קריוקי שעובדים מידי ערב בתחום ושנבדקו והומלצו על ידי בעלי שמחות, אירועים ומסיבות מכל הארץ.

למפעילי הקריוקי של חברת שרים קריוקי מגוון פלייבקים שיהפכו את מסיבת הפורים שלכם לערב מוצלח עם אווירת פורים מושלמת! בין הפלייבקים של שירי פורים אותם החברה מציעה ניתן למצוא: ששון ויקר, משנכנס אדר, אני פורים, שושנת יעקב, שיר המסכות, ליצן קטן שלי, וכן מגוון מחרוזת פורים בסגנונות שונים (האוס, רוק, ים תיכוני ועוד).

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר שרים קריוקי:

www.karaoke.co.il

אודות חברת שרים קריוקי

קריוקי הוא בילוי חברתי שמקורו ביפן, המאפשר לשיר את השיר האהוב, גם אם לא יודעים את המילים. מילות השיר מופיעות על המסך, ומתוזמנות בהתאם ללחן ע"י סימון ויזואלי.

באתר שרים קריוקי למעלה מ-1,500 להיטים וקלאסיקות של מיטב הזמר הישראלי מכל הזמנים, שירי פופ, רוק וים תיכוני ניתנים להורדה למחשב הפרטי.

כל התכנים באתר מאושרים להורדה על ידי כל הגופים הרלוונטיים בארץ ובעולם, תוך הקפדה על שמירת זכויותיהם של המבצעים, הכותבים והמלחינים, כפי שמוגדר בחוק זכויות היוצרים ובאקו"ם, פלייבקים אלו הינם לשימוש פרטי בלבד.

אם אתם מחפשים מפעיל קריוקי במרכז, מפעיל קריוקי בשרון, מפעיל קריוקי בדרום, מפעיל קריוקי בחיפה או מפעיל קריוקי בצפון הארץ, ניתן להיכנס לאתר שרים קריוקי ולהתאים את מפעיל הקריוקי הטוב ביותר לאירוע שלך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה,

רונן הלל,

רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור

03-6855282

052-2508109

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן הלל

מאת: רונן הללניהול12/07/142458 צפיות
הצלחה עסקית בכוחות עצמך, האם זה אפשרי? אלי שביט עם הפתרונות והדרכים, בחמישה צעדים קלים וברי ביצוע

מאת: רונן הללעסקים - כללי03/05/141492 צפיות
בבניית בניין בן 5 קומות + 2 קומות מרתפי חנייה , 24 יחידות דיור עבור קבוצת קבוצת רכישה יהודה הימית, המורכבת מאנשי עסקים, עורכי דין, בעלי מקצועות חופשיים ופרסומאים.

מאת: רונן הללשיווק19/04/141892 צפיות
רשת אלטו איטליה, המתמחה גם בנעלי עור מגביהות לגברים, מתרחבת ומודיעה על פתיחת 4 סניפים חדשים בתל אביב, בראשון לציון, בירושלים ובאילת, בהשקעה של 2 מיליון ש"ח.

מאת: רונן הללספורט ימי 19/04/146116 צפיות
נבחרות השייט של ישראל יצאו לאליפות אירופה לנוער בגלשני ביק בגרדה, איטליה,ולגביע העולם בהייר, צרפת

מאת: רונן הללתיירות ונופש - כללי05/09/131303 צפיות
מדריך הטיולים אבי קומפני מזמין אתכם להיות שגרירים של רצון טוב עבור מדינת ישראל

מאת: רונן הללעסקים, מימון וכספים29/08/132419 צפיות
מאת רו"ח מוסא מושיק ג'ריס

מאת: רונן הללעסקים - כללי14/07/131162 צפיות
אמירת תודה זו דרך מצוינת להודות על נתינה ולהעריך קבלה ועשייה. בקורס סטארט אפ של אלי שביט לומדים הסטודנטים איך להקים עסק מצליח בלי שום הלוואה ועל כך תודתם. הנה דברים שכתבו הסטודנטים והתלמידים של אלי שביט. אנו בחרנו להציגם כאן לפניכם, כדי שגם אתם תחשפו לקורס סטארט אפ של אלי שביט ותכירו את היתרונות של מעבר מסטטוס של שכיר לעצמאי. וזה הזמן להגיד גם לכם תודה רבה ובהצלחה.

מאמרים נוספים בנושא בידור ופנאי - כללי

מאת: עופר שלובידור ופנאי - כללי23/09/181609 צפיות
טיפים למטבח

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי10/11/165764 צפיות
ילדה שמגיעה לגיל חמש רוצה בדרך כלל שההורים יעשו לה הפתעה מיוחדת כי מדובר על גיל מיוחד. מצד אחד הילדות בדרך כלל מרגישות כבר גדולות כי יש להן חברים וחברות אך מצד שני כמובן שהן זקוקות להורים כדי להפיק אירוע מרגש ומיוחד.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי07/11/161981 צפיות
בכל מסיבה ובמיוחד בימי הולדת תקליטן ליום הולדת, הוא זה שייצור את האווירה המתאימה. על התקליטן, להתאים את המוסיקה על פי הסגנון שמקובל על הילדים , אם מוסיקה ידועה שהילדים מכירים ושתהיה הכי עדכנית שיש. די ג'יי שהוא בעצם תקליטן, יודע לעבוד עם כל שכבות הגילים, עליו להכיר את כל סוגי המוסיקה ולהתאים אותה לקהל היעד. ילדים יאהבו את השירים הכי שמחים ויש כאלה שיבקשו קרצת מוסיקה מזרחית שהפכה להיות לחביבת כל הגילאים בישראל.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי25/10/161995 צפיות
מתקרב התאריך המרגש של השנה והבת שלכם עומדת לחגוג יום הולדת? אם כך, אתם בוודאי רוצים לשמח אותה, כי איזה זוג הורים לא היה רוצה לראות את הבת שלו מתרגשת ומרוצה? עם זאת, רוב ההורים לא באמת יודעים איך להפיק ימי הולדת בראשון לציון ולעשות אותם שונים, אחרים ומהנים במיוחד. כולנו זוכרים את ימי ההולדת שההורים שלנו נהגו לעשות לנו ואשר במסגרתם בדרך כלל ילדי הגן או הכיתה היו מגיעים, משחקים קצת ביחד ובכך הייתה מסתיימת החגיגה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי23/10/161921 צפיות
אם יום ההולדת של ילדיכם מתקרב, כדאי כי תארגנו לו בזמן, יום הולדת נפלאה שהוא וחבריו, לא ישכחו במהרה. ניתן למצוא מקומות רבים לעריכת יום ההולדת, אבל אם יש לכם בית מרווח, אולי יום הולדת בבית, תתאים לכם ותהי חסכונית יותר. מהבחינה הבטיחותית, אין סיכוי שילד יאבד בבית או שלא תהיה עליו השגחה כאשר מדובר בביתכם ואתם משגיחים על ילדי יום ההולדת כשהם באחריותכם. לרוב בימי החורף, רבים עורכים את יום ההולדת בביתו של בעל השמחה.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי26/09/162056 צפיות
ליצנים לידי הולדת הם אחת הבחירות המשובחות והקלאסיות ביותר לימי הולדת. היום הליצנים יודעים לא רק להצחיק את הילדים באמצעות מחוות גופניות וכדומה, אלא הם מסוגלים גם ללמוד קסמים, לנגן מוסיקה בכלים מוסיקליים שונים ומשונים, הם מסוגלים בנוסף להפעיל את הילדים בכל מיני פעילויות מגוונות ועוד דברים רבים אחרים.

מאת: שלום כהןבידור ופנאי - כללי19/08/162749 צפיות
אתם שואלים את עצמכם מדוע ליצנית תהיה הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות לאירוע הקרוב? ובכן, עקב כך שמדובר בטרנד די נשכח הזמנה של ליצנית לאירוע יכול להיות דבר מפתיע ויוצא דופן. כך ניתן יהיה לגרום לכל האורחים באירוע ליהנות כפי שלא נהנו הרבה מאוד זמן. ליצנית איכותית תוכל גם לספק לכם מופע בידורי רחב היקף אשר יבטיח את הנאתם את הקהל הבוגר והצעיר גם יחדיו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica