חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל על חשמלאים

בניגוד לבעלי מקצוע בחלק מן התחומים האחרים, חשמלאים מפוקחים הדוקות על ידי משרד התעשיה, המסחר והתעסוקה, ומאוגדים בכמה אגודות מקצועיות. אי לזאת, קיימת אחידות יחסית ברמת השירות, בסטנדרטים של העבודה הנדרשת, וגם מחירון חשמלאים הוא דבר יחסית אחיד (שוב, בהשוואה לבעלי מקצוע אחרים). עם זאת, מובן כי מחיר כל שירות נקבע ומשתנה מאוד כתלות במגוון גורמים, בין השאר מיקום, זמן השירות, עלות חומרי הגלם, הידע והמוניטין של החשמלאי ועוד. לצורך הפשטת ההחלטה העומדת בפניכם, הלקוחות, צירפנו מחירון חשמלאים מוערך וכללי.

איזה חשמלאי? לפני שנעבור למחירים, חשוב לציין נתון חשוב לגבי חשמלאים. החוק מגדיר כתריסר רמות הכשרה שונות של חשמלאים. ההכשרות הרלוונטיות במיוחד למשקי בית ובתי עסק קטנים עד בינוניים הם חשמלאי מעשי, חשמלאי מוסמך, וחשמלאי ראשי. למעשה, מלבד בניית תוכניות גדולות בזרמים גבוהים (3X250) בדרך כלל מספיקה בהחלט הסמכתו של חשמלאי מוסמך, ובמקרים רבים חשמלאים מעשיים יבצעו את העבודה הנדרשת ללא כל הגבלה (כאשר מדובר על חיבור חד פאזי עד 40 אמפר.

באופן כללי ניתן לומר כי עדיף לשכור קבלני חשמל או לחילופין, חשמלאי מוסמך פחות כאשר הדבר אפשרי (משיקולי עלות), אם כי העובדות משתנות מאוד ובכל מקרה כדאי לבצע סקר שוק כמה שיותר רחב, ולהחליט לפי התוצאה הטובה ביותר בשטח ללא דעות קדומות. ביקור חשמלאי בבית כולל בדיקה.

במקרים רבים, אין לנו, למשתמשי הקצה, ולו מושג קלוש לגבי הגורם האפשרי לבעיה. במקרים אלה, עוד לפני ההחלטה על הטיפול, דרושה אבחנה. במקרה זה כדאי לקרא לחשמלאי לפי אופי רשת החשמל (חשמלאי מעשי יספיק לחיבור חד פאזי, ואילו לחיבורים בהספק גבוה יותר כדאי להזמין כבר מן ההתחלה חשמלאי מוסמך). ביקור ביתי שכזה יעלה בין 100 ל150 שקלים בשעות העבודה (ימים א-ה', בערך בין השעה 9 בבוקר לשעה 4-6 אחר הצהריים). במקרה של ביקורי לילה או ביקורים בסופי שבוע ומועדים, המחיר יעלה עד פי שנים מהתעריף הרגיל. מחירון חשמלאים- החלפות ותיקונים קטנים.

מחירון חשמלאים זה כולל אינספור ווריאציות שונות, ואנו נציג רק את הנפוצות שבהן בעבודה עם אביזרי חשמל שונים . החלפת שלטר או נקודת חיבור לחשמל (שקע) תעלה בין 100-200 שקלים (כולל חומרים, שעלותם כמעט אפסית), החלפת נקודת מאור בתקרה תעלה 150-220 שקלים, החלפת פעמון או זמזם 150-300 שקלים, וכדומה. מחירון חשמלאים- החלפת שאלטרים ולוחות חשמל.

עבודה עם אביזרי חשמל כמו החלפת מפסק מגן (ממס פחת) בלוח חד פאזי תעלה 250-450 ש"ח (תלוי אם מדובר בלוח בזרם 25 או או 40 אמפר), ואילו בלוח תלת פאזי מעט יקר יותר, בסביבות ה 300-500 שקלים. החלפת מהדק או מאמ"ת (לא כל כך תלוי בזרם או בכמות הפאזות) תעלה בין 100 ל350 שקלים בדרך כלל. התקנת לוח חשמל תלת פאזי בזרם 25 או 40 אמפר (לא כולל אגרה של חברת החשמל) תעלה בין 900 ל3000 שקלים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רותם יונה

מאת: רותם יונהאבטחת הבית05/03/12976 צפיות
במאמר זה תקבלו את כל המידע על סורגים לבית ולמשרד

מאת: רותם יונהריהוט 05/03/12958 צפיות
במאמר זה תקבלו את כל המידע על נגריות ועבודת נגרים

מאת: רותם יונהאבטחת הבית05/03/12976 צפיות
במאמר תוכלו ללמוד על עבודת מנעולנים לבית ולרכב

מאת: רותם יונהבניין ואחזקה - כללי05/03/12990 צפיות
במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע על שירות מזגנים לבית

מאת: רותם יונהבניין ואחזקה - כללי05/03/12983 צפיות
במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע על דוד שמש

מאת: רותם יונהלימודי תעודה ומקצוע05/03/121275 צפיות
במאמר זה תוכלו לקרוא על לימודי גינון במקומות שונים

מאת: רותם יונהבניין ואחזקה - כללי01/03/121245 צפיות
במאמר זה תוכלו לקבל את כל המידע על אינסטלציה ועבודות ביוב

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222772 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223081 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211364 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211321 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211581 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211553 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211742 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica