חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קוקטיילים לפורים

מאת: דנה כותבתבר אירועים03/03/20121073 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חג פורים הוא חג שמח גם למבוגרים. במהלך החג נהוג להתחפש, לבלות במסיבות פורים, לשתות אלכוהול ולהעניק זה לזה משלוחי מנות של פורים. בתוך המשלוח מנות נהוג לשים אוזני המן, שוקולדים, סוכריות גומי, בקבוק יין, רעשן או הפתעה קטנה.

משלוחי מנות

גם מבוגרים וגם צעירים נהנים לקבל משלוח מנות בחג פורים. אפשר אפילו לשים בתוך המשלוח את אותם הממתקים בדיוק. גם מבוגרים נהנים לאכול ביצי הפתעה משוקולד, שוקולדים, סוכריות על מקל, סוכריות גומי, מסטיקים ועוד.יחד עם זאת, חשוב לציין כי בעבור מבוגרים נהוג לצרף למשלוח המנות גם בקבוק יין איכותי.

מסיבות פורים למבוגרים

בכל חג פורים נעכות מסיבות תחפושות בבתים פרטיים, במועדונים וברחובות. החוגגים יוצאים עם התחפושות לרחובות ונהנים ממסיבות רחוב מיוחדות ומלאות בהפתעות. לאלכוהול יש תפקיד חשוב בחגיגות, בחג פורים זאת מצווה לשתות אלכוהול ולהשתכר. במסיבות מגישים וודקה עם כל מיץ תפוזים, מיץ תפוחים, לימונדה, מיץ אוכמניות ועוד. בעבור חובבי משקאות האנרגיה ניתן להציע וודקה עם תוספת של משקה אנרגיה.

פרט לוודקה נהוג להגיש גם בירה, רום וקולה ועוד קוקטיילים צבעוניים של חורף. בכדי לשדרג את המסיבה כל שיש לעשות הוא להכין קערה גדולה של פונץ' אדום מלא באלכוהול, סוכריות גומי וטעמי פירות מתוקים. בארה"ב נהוג להכין קערת פונץ' בכל מסיבת אלכוהול. את הפונץ' מוזגים לכוסות בעזרת כף של מרק, כאשר רוצים להכין פונץ' חזק מוסיפים הרבה אלכוהול וכאשר מבקשים להכין פונץ' חלש יותר אז מוסיפים יותר מיץ פירות ופחות אלכוהול.

ניתן למצוא כיום מגוון רב של מתכונים לפונץ' או מתכונים של קוקטיילים לפורים. כאשר מכינים פונץ' חם וכדאי להכין פונץ' חם בשביל כל האורחים שמגיעים ממזג האוויר הקר, חשוב לא להרתיח את הפונץ'. יש לחמם את המשקה אך אסור להרתיח אותו. ברגע שהאלכוהול רותח הוא מיד מתאדה ומאבד את ההשפעה שלו. אלכוהול אינו עמיד בפני הרתחה ולכן כאשר מבשלים עם אלכוהול הוא מאבד את ההשפעה שלו. ברגע שמרתיחים אלכוהול הוא מתנדף ונעלם.

הברמן במסיבה

כאשר מארגנים מסיבה בבית נהוג להניח על שולחן בקבוקי אלכוהול וכוסות, כל אחד מהאורחים מוזג לעצמו שתייה. אם אתה או אחד החברים הטובים שלך עברתם קורס ברמנים אז בהחלט כדאי שאחד מכם יהיה הברמן. ברגע שמישהו אחר מוזג את האלכוהול אנשים שנוטים לשתות יותר מידיי ולהתנפל על האלכוהול ירגישו פחות נוח לעשות את זה.

אל דאגה! הברמן התורן במסיבה לא מפסיד את המסיבה, הוא נהנה יותר מכולם היות ועיקר הפעילות מתרשת תמיד מסביב לבר. הברמן יוכל לפנק את האורחים ולהוסיף סוכריות גומי לכל משקה ולהפוך את אזור הבר המאולתר למרכז המסיבה. כאשר יש במסיבה ברמן טוב יש אורחים בראש טוב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר נכתב על ידי : דנה כותבת

אנו מספקים שירותי כתיבת תוכן לצורכי קידום אתרים ותוכן איכותי לאתרי אינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דנה כותבת

מאת: דנה כותבתהסרת שיער15/09/131179 צפיות
שוק הסרת השיער בישראל הוא שוק תחרותי. בעזרת השוואת מחירים פשוטה תוכלו לקבל טיפולי לייזר במתכונת של 1+1. מבצע של לייזר בבית השחי עם לייזר במפשעות חינם מומלץ.

מאת: דנה כותבתהסרת שיער03/08/131314 צפיות
לכולנו, גברים וגם נשים, צומח שיער בבית השחי. שיער זה מפריע לפעילות גופנית, מעודד הזעה וריח מסריח. זה פשוט לא נעים ולא אסתטי. נשים רבות בוחרות לעבור הסרת שיער בלייזר כדי להוריד את השיער לחלוטין, או לפחות לדלל אותו. בשנים האחרונות אפשר לראות עלייה בכמות הגברים שפונים אל הסרת שיער בלייזר. הגבר המודרני מודע למראה החיצוני שלו ומשקיע בו לא מעט משאבים.

מאת: דנה כותבתקורסים וסדנאות27/01/131073 צפיות
יש בתי ספר בהם אפשר ללמוד איך להיות ברמן. קורס ברמנים נותן לבוגרים שלו יתרון משמעותי אל מול מועמדים שמנסים להשתלב בתחום בלי הכשרה מקצועית. לפני שאתה בוחר קורס מקצועי חשוב לוודא שיש להם תכנית השמה בעבודה. הטובים ביותר מציעים לך ליווי עד שתתקבל לעבודה.

מאת: דנה כותבתהסרת שיער02/01/131324 צפיות
יש לי הצלחה גדולה עם לייזרים! כבר עשיתי טיפולים בבית השחי, במפשעה ובאזור הפנים. הלייזר נפלא בעבור אזורים מאוד ספציפיים אך לא בכל אזור אפשר לעשות לייזר. ההוצאות שלי על סכיני גילוח נשים ושאר תשלומים לקוסמטיקאית הצטמצמו פלאים ואני ממליצה בחום לכולם על מכוני הלייזר המקצועיים.

מאת: דנה כותבתזוגיות ואהבה10/12/121314 צפיות
המאמר הזה יכול לשפר את החיים שלך ולהעניק לך כישורים מדהימים. אחד הדברים החשובים ביותר בפיתוי הוא לבנות בסיס איתן של ביטחון עצמי וליהנות מהתהליך. אחרי הכל, המטרה של פיתוי היא להפוך אותך לאטרקטיבי יותר בכדי שתוכל ליהנות עם הבחורה שאתה רוצה כל כך. אני ממליץ לא להתעצל ולקרוא מדריכים שמסבירים איך להתחיל עם בחורות. המאמרים האלה יעזרו לך ליצור חיים טובים יותר, משמעותיים יותר ובעיקר הרבה יותר אטרקטיביים.

מאת: דנה כותבתזהות06/12/1210864 צפיות
כבוד המשפחה הוא ערך עליון בחברה הבדואית וישנם מנהגים אשר מטרתם לתחום את האישה לספרה הביתית,לדכא את רצונה החופשי ואת תשוקותיה. בין המנהגים הללו קיים מנהג מילת הנשים.

מאת: דנה כותבתפסיכומטרי04/12/121318 צפיות
השינויים האחרונים שעשו במבחן הביאו למהפכה בכל המכונים. כל הספרים והסימולציות שכבר היו להם הפכו ביום אחד ללא רלוונטיות. בתי ספר לפסיכומטרי מתבקשים להרכיב מחדש את כל מערך ההכנה של התלמידים למבחן ומהר.

מאמרים נוספים בנושא בר אירועים

מאת: גולאסובר אירועים10/06/161940 צפיות
בר מתוקים ודוכני מזון מתאימים לכל סוג של אירוע , בין אם מדובר באירוע גדול כמו חתונה, או באירוע קטן יותר, כמו ימי גיבוש. המגוון הרחב של סוגי בר מתוקים מאפשר התאמה מצוינת של הכיבוד לאופי האירוע.

מאת: פלאש ברבר אירועים25/08/143109 צפיות
בר מתוקים הינו אטרקציה מתוקה ומלהיבה אנשים רבים המוזמנים לאירועים. אם אתה רוצה להפתיע את האורחים שלך, לפנק את בן או בת הזוג או את הילד בחגיגת בר המצווה שלו, אטרקציה מתוקה ומלהיבה התפורה בדיוק לסוג האירוע ולגיל האורחים הינה בר מתוקים.

מאת: ספיר ספירבר אירועים28/08/131831 צפיות
פתיחת סניפים בכל הארץ של חברת קייטרינג חלבי יכול באמת לעזור לכל חברה שאר רוצה באמת לקבל הצלחה מידית בגל הארץ בו זמנית .

מאת: בני חגואלבר אירועים11/08/131809 צפיות
אני בטוח שאיי פעם שאלתם את עצמכם, מהו בר מתוקים? ואיך אפשר לראות אותו באירוע? מאחר ויש הרבה סוגים של אירועים, חתונות, בר מצוות, בריתות וכדומה, אנו צריכים להציע לקהל שלנו משהו מתוק לאכול, משהו שיגדיל את השמחה, כאן בא לידי ביטוי בר המתוקים....

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131720 צפיות
תכנון וארגון החתונה כולל תהליך ארוך ומייגע של חשיבה על פרטים חשובים מכריעים אך גם פרטים קטנים חשובים לא פחות. בגלל זה, התכנון יכול לגזול זמן רב, ומצד שני, יכול להיות מהנה ומאוד מספק. כשמצליחים ביעילות ובעזרת האנשים הנכונים להגיע לאירוע שישלב את כל מה שאתם רציתם בחבילה אחת. החתונה יכולה להיות כלי בידיים של החתן והכלה להביע את עצמם. חלק מהבחירות שעל החתן והלכה לבצע כוללות: בחירת המיקום והאולם לאירוע, בחירת העיצוב והמראה של המקום הנבחר, האוכל והמנות שיוגשו ועוד המון המון המון דברים...

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131763 צפיות
אל תשקיעו כל כך הרבה מחשבה במה שתלבשו, בר ממתקים ומפלי שוקולד יהיו פינוק, הפתעה והקינוח המושלם בכל אירוע! האוכל והקינוח והאופן בו אתם והאורחים שלכם תוכלו להתפנק חשובים לא פחות, מהאולם, העיצוב, המוזיקה או העיצוב.

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131762 צפיות
בשנים האחרונות, ובמיוחד בעשור האחרון, דוכני ממתקים ובר מתוקים באירועים הפכו להיות חלק כמעט בלתי נפרד מאירועים שונים ברחבי הארץ. שוקולד, ממתקים הריחות והמראות יעלו חיוך על פני כל האורחים שלכם, וזאת הבטחה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica