חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הלבשת אמבטיה - עבודה מדויקת ואיכותית

מאת: ניר גרטישיפוצים05/03/20121371 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הלבשת אמבטיה - עבודה מדויקת ואיכותית


מי שמבצע הלבשת אמבטיה, אמור ליהנות בסיום התהליך מאמבטיה מחודשת ורעננה למראה, אשר לא ניתן להבחין כי עברה תהליך הלבשה. הלבשת אמבטיה אמנם מתבצעת באמצעות הרכבת 'תותב' על גבי האזור הרקוב, אך מבחינה ויזואלית, שני החלקים אמורים להיראות כאחד.
איך זה מתבצע
כדי להבטיח הלבשת אמבטיה מדויקת, יש לוודא שבעל המקצוע לוקח את המידות המדויקות של האמבטיה. התותב אמור להיות קטן יותר מהאמבטיה המקורית, מה שאמנם מקטין את נפחה אך הוא הכרחי אם רוצים לבצע הלבשה מדויקת (הרי לא ניתן להלביש חלק בגודל זהה לנפח האמבטיה).
כדי להבטיח אחידות ויזואלית, שצריך לבחור בתותב אשר דומה במראהו למראה האמבטיה, רק שהוא מוכרח להיות נקי יותר ונעים יותר לעין, שהרי זוהי המטרה. כלומר, אם בעל המקצוע יבחר בתותב בעל מרקם או גוון שונה, סביר להניח שניתן יהיה לזהות מיד שלא מדובר ביחידה אחת.
כיצד מבטיחים איכות
הלבשת אמבטיה אמורה להבטיח לכם מוצר שיאריך חיים, היות והתותב עצמו אמור להיות עשוי מחומר איכותי העמיד בפני חומרי ניקוי וחומצות. כדי להבטיח את איכותו, יש לוודא שבעל המקצוע בוחר בתותב אקרילי העשוי מפיברגלאס איכותי. הרי המטרה היא לא רק לייצר אמבטיה אסתטית למראה, אלא גם אמבטיה איכותית, שלא תחייב אותנו בכל זאת לבצע שיפוצים בחדר תוך פרק זמן קצר.
ומה לגבי ציפוי אמבטיה
גם תהליך הציפוי, על אף שהוא שונה מביצוע הלבשת אמבטיה, צריך להתבצע בצורה איכותית כדי להבטיח את שביעות רצונו של הלקוח. דיוק ואיכות במונחים של ציפוי אמבטיה, באים לידי ביטוי באמצעות הורדת ציפויים או שאריות צבע קודמות, התזת האמבטיה בחומר הבסיס ולאחר מכן ביצוע התזה נוספת של חומר הציפוי עצמו. על אף שציפוי והלבשת אמבטיה הם אינם תהליכים מורכבים, חשוב בכל זאת לוודא כי הם מתבצעים בדיוק רב ובהקפדה הנדרשת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צ'יבי ציפוי וחידוש אמבטיות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר גרטי

מאת: ניר גרטיבתים משותפים27/05/131109 צפיות
צ'יבי אמבטיות מתמחה בשירות של ציפוי אמבטיה והלבשת אמבטיות בשיטה יחודית.

מאת: ניר גרטישיפוצים24/12/12950 צפיות
בכדי שאדם יסכים להוציא ממיטב כספו על שירות של ציפוי אמבטיות הוא חייב להיות בטוח שלשירות זה אכן יש יתרונות מוכחים. עם כל הכבוד לפרסומים שונים ולמהלכי שיווק של מי שמציע שירות מעין זה הרי שבסופו של דבר רק הצגת יתרונות מוכחים היא זו שתשכנע את הלקוח בצורה הוגנת. לכן חשוב להכיר את דרך עבודתו של איש מקצוע רציני על מנת לראות עד כמה ציפוי אמבטיה באמת יכול לתרום בכל מבנה. אם נחזור לעניין המקצועיות נראה עד כמה היא קריטית להצגת תוצאה מושלמת שתשביע את רצונות של הלקוח בכל ציפוי אמבטיה

מאת: ניר גרטישיפוצים14/10/12882 צפיות
לא מעט ישראלים כבר מכירים את השירות החשוב של חידוש אמבטיה. נראה כי ההבנה שלא ממש צריך לרוץ ולהחליף אמבטיה ישנה בחדשה היא זו שמדגישה עד כמה ציפוי אמבטיה הוא דבר שמביא לחידושן האמיתי של אמבטיות רבות. בין אם זו אמבטיה מלבנית או מסוגננת יותר ובין אם זוהי אמבטיה שעשויה מפח או מחומרים אקריליים הרי שאפשר לראות כיצד עבודות מקצועית של שיפוץ אמבטיה מאפשרות לכל בעל בית או דירה ליהנות ממקום הרבה יותר היגייני והרבה יותר נעים לרחוץ או לטבול בו בכל פעם שהוא רוצה בכך.

מאת: ניר גרטישיפוצים24/08/12841 צפיות
בכדי להיעזר בשירות מסוים חשוב מאוד להבין עד כמה הוא יכול לתרום לנו בכל היבט שהוא. במיוחד כשאנו רוצים לבצע מהלך חסכוני ויעיל מאוד כמו ציפוי אמבטיה

מאת: ניר גרטישיפוצים04/04/12997 צפיות
בכל בית בישראל אנו יכולים לראות כיצד בצורה טבעית ביותר פריטים שונים מתיישנים להם. אך חשוב להבין שלא כל פריט שמתיישן הוא כזה שצריך להחליף אותו. כך הוא הדבר לגבי אמבטיה ישנה שלעתים אנו ממהרים לחשוב שרק החלפה שלה בחדשה תאפשר לנו לחזור ולהשתמש בחדר האמבטיה בצורה מושלמת. כיום אפשר לראות כיצד עבודות מקצועיות של ציפוי אמבטיה עושות טוב כמעט לכל אמבטיה בכל מבנה.

מאת: ניר גרטישיפוצים22/03/12996 צפיות
דירות ישנות, בעיקר בתל אביב, גבעתיים ורמת גן, מכילות חדרים קטנים במיוחד שאפיינו את הבנייה הישנה. גם חדרי הרחצה זעירים בדירות אלו ולרוב מדובר על אמבטיה סטנדרטית בגודלה הממוקמת בחדר שמכיל רק עוד כיור קטן וזהו. בחדרי רחצה אלו קשה לבצע שיפוץ כיוון שדבר זה יחייב חריגה מגבולות החדר ושבירת קירות. לכן, הלבשת אמבטיה יכולה להיות מצוינת במקרים של מראה מוזנח.

מאת: ניר גרטישיפוצים16/03/121004 צפיות
מאחר ואנו כבר לא חיים בעולם בו כל פעולת שיפוץ צריכה להיות אגרסיבית ומסורבלת הרי שאנו יכולים לראות כיצד בעלי מקצוע איכותיים מציעים שיטות מודרניות שיכולות להקל רבות על כל משפץ. אם ניקח למשל את ההתייחסות לאחד החדרים החשובים ביותר בבית, הלא הוא חדר האמבטיה, נוכל לראות כיצד ציפוי אמבטיה הוא תהליך נוח מאוד ומהיר יחסית שמחליף בצורה נהדרת את עבודות השיפוץ המסורתיות שאנו מכירים.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232606 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223277 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201127 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica