חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון עסקי- מי צריך את זה בכלל?

מאת: תמר אדלראימון עסקי01/09/2009873 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אימון עיסקי- מי צריך את זה בכלל?

שאלות מהקהל

כשהתיישבתי לכתוב את המאמר בדקתי "במקורות" מהי ההגדרה "היבשה" לגבי מטרות האימון עסקי. אם נתמצת ונארגן כמה מקורות כאלה נגיע להגדרה הבאה: "תהליך האימון העיסקי נועד לספק לכל מנהל את הכלים הדרושים לו  לניהול העסק". קצת יבש אני חושבת לעצמי. ואני לא לבד. "את זה אפילו אני יודע" צועק שם מישהו מאחור.  מה שבאמת מעניין אותי הוא מה בדיוק את עושה, מהם הסודות המקצועיים של המאמנים העיסקיים.

ואני עונה. מה אני עושה? הכול!

אימון עסקי- חליפת עילית מותאמת אישית

עבור אחד יהיה זה אימון עסקי- להכנת תוכנית עסקית, לאחר יהיה זה אימון לגידול בהכנסות ולשלישי אימון לשיפור השירות . אז מה אני אומרת בעצם? האימון העיסקי הוא כפפה ליד, חליפה התפורה לצרכיך- המתאמן.

לזה ששם מאחור יש עדיין עוד שאלות. הוא לא רגוע.  נו הוא אומר, הבנתי. יש הרבה תחומים לאימון עסקי ובכל זאת מה את עושה כמאמנת כמאמנת עסקית? והמאמנת שבי עונה- "הכול מהכול". לפעמים נכין תוכנית שיווק, פעמים אחרות נעבוד על רשימת העוצמות של אותו המנהל, במקרים אחרים ירצה המתאמן לבדוק דווקא את הסיבה בשלה הוא פוחד מעימותים. ובעצם אם נעצור ונחשוב על זה אימון עסקי לא יכול להתנהל בדרך אחת ויחידה מכיוון שעליו להתאים למטרות ולרצונות של כל עסק באשר הוא. כפפה ליד כבר אמרתי?

 

לנצח את הפחדים- עכשיו!

לפעמים נדמה כי לעולם לא יגיע הזמן הנכון לפנות למאמן העיסקי. לכאורה תמיד יהיו דברים בוערים יותר, חשובים הרבה יותר. אבל... כמו בהרבה דברים אחרים צריך לנשום עמוק ו...? לעשות!  נכון. זה לא פשוט. יותר נכון לומר אפילו מפחיד. מיני פחדים יצוצו בדרך, חששות, תהיות, סיבות לדחייה.  לטעמי דווקא הפחדים וההיסוסים מעידים על כך שאתם יוצאים אל מחוץ לאיזור הנוחות ומקבלים החלטה נכונה. הפחד אינו מגיע "סתם" יש לו סיבה. ולכן אנחנו כאן. כדי לנצח!

סדר רבותיי. סדר

אוקיי אתם אומרים התגברנו על כל הפחדים ואפילו קבענו פגישה עם המאמן העיסקי. ומה עכשיו? בראש ובראשונה עלינו להתמקד. לברור בין העיקר ובין הטפל. בין מה שחשוב למה שדחוף ולמה שאינו זה וגם לא זה. פעמים רבות נתקשה להתעלם מהרעש שמייצרת לנו סביבת העבודה. כל הדברים שהיינו משוכנעים צריך, האמנו שחייבים ועוד כהנה. ולכן, קודם כל נעשה סדר, נבהיר לעצמינו מהן מטרותינו (כעסק או כאדם בארגון). כי הרי רק כשנדע לאן נרוץ יהיה כדאי לנו להעביר הילוך. והאימון העסקי יעזור בהעברת ההילוך. לחמישי! J

 

מאמן עסקי רק למי שלא הצליח לבד? האמנם

ההוא בשורה האחרונה שוב מוטרד. המממ... אבל העסק שלנו דווקא מצליח. ואכן לפעמים נדמה שרק עסקים כושלים צריכים אימון עסקי. הפתעה. או חדשות טובות אם תעדיפו, מאמן עסקי או מאמנת עסקית יכולים לסייע והרבה גם לעסקים של הטובים שבינינו. נסו לחשוב על זה כך: אתם ספורטאי מקצועי, מוכשר אפילו זכית בגביע באליפות ישראל. לא רע נכון? הכישורים קיימים. וזה מספיק? מממ... שאלה מצויינת. אתם הרי רוצים את המדלייה האולימפית. רוצים להיות טובים יותר ושכולם ידעו ואם אפשר אתמול. והדרך לעשות זאת? מאמן. צמוד. אחד על אחד. כל הזמן איתך ובשבילך שיהפוך אתכם לספורטאים שתמיד חלמתם להיות והמאמן העסקי? הוא יעשה יעשה בדיוק את אותו הדבר רק לעסק שלך.

גם לעסק הטוב בתחומו. תמיד יהיו  יעדים חדשים לכבוש ושווקים חדשים המתאימים בדיוק לך. אימון עסקי ממקצוען יהפוך אותך מפחם ליהלום. יאפשר לך למצות את הפוטנציאל.

אז קדימה, למה אתם מחכים? אימון עיסקי כי זה אפשרי!

הכותבת תמר אדלר MBA , מנהלת מרכז מנטורינג לייעוץ, חניכה ואימון.

יועצת ארגונית ומאמנת אישית ועיסקית. tamar.adler@gmail.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תמר אדלר (MBA) אימון אישי ועסקי, ייעוץ ארגוני

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תמר אדלר

מאת: תמר אדלראימון אישי - כללי23/03/091043 צפיות
נגמרו האתגרים הוא אומר המתאמן שלי. שנתיים בעבודה וזהו. נגמר לי הסוס. את מכירה אותי הוא אומר. תמיד צריך חידושים, אתגרים, איתגורים עכשיו ומהר. את הניצוץ הזה בעיניים. ואין. אין יותר. אז מה אני עושה עכשיו? עוזבים? איך עוזבים עבודה כזו? עבודה מתגמלת ביותר ממובן אחד. עוזבים? בתקופה כזו? מה עושים? הוא שואל.

מאמרים נוספים בנושא אימון עסקי

מאת: ניר שגבאימון עסקי24/11/193616 צפיות
ייעוץ אסטרטגי הוא חובה לכל בעל עסק או דורש עבודה. בצורה הזו ניתן להגיע לתוצאות מיטביות ולהשגת יעדים ביעילות.

מאת: ירון שוראימון עסקי14/08/173762 צפיות
מי שאחראי על התוצאות העסקיות שלנו זה אנחנו. יש לנו 100% אחריות על התוצאות שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי07/08/173788 צפיות
ה-well-being שלנו כולל תזונה, שינה, פעילות גופנית, בריאות, יחסים ופנאי. הוא משפיע בצורה ניכרת על העבודה שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי28/06/174132 צפיות
איך למקסם את ההצלחה שלכם במכירות בעזרת 2 כלים חשובים: הקשבה יוצאת דופן ובחירת הוויות.

מאת: ירון שוראימון עסקי11/12/162638 צפיות
גם אתם מרגישים פער בין המקצועיות שלכם לבין מה שאתם מרוויחים? כל הזמן חיים במתח שלא תצליחו? שלא תקודמו בעבודה? מפחדים להיכשל? לא מרגישים בטוחים בעצמכם? הגיע הזמן לשחרר את מה שמעכב אתכם. התחילו לצמוח.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163059 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי20/04/162601 צפיות
חג האביב מביא עמו תחושות של התחדשות והתרעננות במישור האישי. במאמר הקודם הצגנו בפניכם מה קורה במוחנו במהלך תהליך היצירתיות ואת הרשתות המוחיות שמופעלות בעת עיסוק בפתרון בעיות יצירתי. במאמר זה, כפי שהבטחנו, נציג בפניכם מדריך פשוט, הכולל 6 הנחיות פשוטות להגברת יצירתיות ועידוד החדשנות בארגונכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica