חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צלוליטיס

מאת: מלך האינטרנטטיפול בעור07/03/20125937 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר זה נבחן מהו הצלוליטיס ואלו סוגי צלוליטיס קיימים.
צלוליטיס היא בעיה רפואית לכל דבר המופיעה בעור באזורים שונים וברוב המקרים ניתן לטפל בצלוליט
בעיקר בשלבים הראשונים להופעת הצלוליטיס.

הסיבות לצלוליטיס: 1. גנטיקה - צלוליטיס נובע מסיבות גנטיות. 2. תזונה - תזונה לא נכונה, דיאטות לא מבוקרות, ומחסור בנזולים גורמים לצלוליטיס. 3.זרימת דם לקויה הנובעות מחוסר פעילות גופנית, גלולות הריון, לידה ובעיות רפואיות שונות יכולים גם הם לגרום להופעת צלוליטיס. הצלוליטיס הוא בעיה רפואית לכל דבר גם אם נראה שהדבר הינו קוסמטי בלבד. ניתן לטפל בבעיה במגוון שיטות וכמו כן ניתן למנוע את הופעת הצלוליט. ניתן לטפל בצלוליטיס באמצעות שיטות רבות שאחת מהן היא שאיבת שומן שטחית ללא אשפוז ובעזרת הרדמה מקומית בלבד.

הגדרת הצלוליטיס:
צלוליטיס הוא עודף שומן שמופיע על גבי שכבת העור החיצונית ויש יאמרו כי נראה כמו גלים קטנים או כמו שכבת עור דמוי פסים, צלוליטיס נגרם כתוצאה מתאי שומן שלוכדים בתוכם נוזלים. הסיבה להצטברות שומן זו נובעת מכך שתאי השומן לוכדים בתוכם כאמור נוזלים אך גם פסולת בהיפודרמיס ובדרמיס. במצב רגיל הגוף מסלק את העודפים הללו אך במקרה שיש צלוליט משמע שהגוף אינו מצליח לפרק שומנים אלו. כ-90 אחוז מהנשים סובלות מתופעת צלוליטיס וזאת ללא הבדל בין גיל או משקל כאשר הרוב נוטה לנשים בגיל המעבר. סיבה זו נובעת מכך שבגיל צעיר העור גמיש ולא תמיד הצלוליטיס נראה לעין, ככל שמזקנים והעור מאבד את האלסטיות שלו מופיע הצלוליטיס. קיימים 4 סוגי של צלוליטיס - מקומי ומפושט בשלבים מאוחרים יותר מופיע צלוליט מלווה כאבים ודמוי ג'ל. באם לא מטפלים בשני השלבים הראשונים של הצלוליטיס הוא עלול להתפתח ולגרום בעיות רפואיות חמורות.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מלך האינטרנט

מאת: מלך האינטרנטבניין ואחזקה - כללי23/11/141341 צפיות
ישנם סוגים רבים של קמינים, כאשר עיקר ההבדל בין הדגמים השונים הוא סוג המתכת ועובייה, עיצוב הקמין וצורתו (לרוב מעוגל או מלבני) ואיכות הגימור. הבחירה בצורת הקמין ובגודלו נעשית בהתאם למיקום אליו הוא מיועד בבית.

מאת: מלך האינטרנטדיני משפחה02/11/141216 צפיות
בחירת עורך דין אשר נמצא באזורכם סביר להניח זו הבחירה הנכונה בגלל הקרבה, הנוחות והגישה שיש לכם לכל פגישה עם עורך הדין שלכם. לדוגמה אם אתם גרים באזור הקריות בחרו או חפשו עורך דין גירושין בקריות, אם אתם גרים בחיפה אז חפשו עו"ד גירושין בחיפה

מאת: מלך האינטרנטדיני משפחה02/11/141137 צפיות
עו"ד לגירושין בקריות לדוגמה יכול אגב להיות תקף גם לגבי אזורים אחרים בארץ ואנחנו משתמשים בקריות רק בתור דוגמה, אך עו"ד גירושין בקריות נגיש, שמין וקרוב אליכם, הדיונים קרובים וכך גם כל פגישה עם עורך הדין יכולה להיות קרובה ונגישה.

מאת: מלך האינטרנטתיירות ונופש - כללי27/02/141456 צפיות
בישראל רק בשנים האחרונות החל הטרנד של השכרת חדרים לפי שעה בקריות ובכלל בכל הארץ. מה חשוב לדעת שאתם מחפשים חדרים להשכרה בקריות?

מאת: מלך האינטרנטבניין ואחזקה - כללי16/12/131160 צפיות
הקמין ידוע מזה שנים רבות כמערכת חימום זולה הן בעלויות והן בהוצאות הקמין מפיץ חום בבית בעלויות זולות יחסית לשטח גדול מעבר לכך חימום על ידי קמין נחשב כחימום בריא לעומת מערכות חימום אחרות

מאת: מלך האינטרנטאירועים וחתונות – כללי02/12/131027 צפיות
בר אקטיבי לחתונה הוא גימיק נהדר. אין כמו יין, בירה או אלכוהול בכלל לשמח לב אנוש. אין ספק שאלכוהול איכותי יותר כאשר כמובן הוא נצרך בכמות נורמלית יכול לשמח את האורחים בצורה נעימה יותר בלי הרגשת בחילות או אחרת של שכרות.

מאת: מלך האינטרנטבניין ואחזקה - כללי02/12/131076 צפיות
הקמינים הם אמצעי חמום מעולה לבית ללא כל ספק. הם נחשבים חימום בריא, נעים, מסוגנן שמעניק אוירה חמה בבית מרק להתסכל עליו. תוכלו למצוא קמינים מרובעים או עגולים שמתאימים לכל גודל של בית.

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187553 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172299 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162029 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162064 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152332 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151834 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151629 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica