חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סטטוסים לפייסבוק.

מאת: אלוןתחביבים10/03/20121171 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סטטוסים לפייסבוק,

כתיבת סטטוס בפייסבוק זו הפעולה הנפוצה כיום בעולם וכל אחד יכל לבצע אותה ללא כל בעיה , פעם כדי לשתף חברים בהרגשות שלך היית צריך להיפגש איתם או לספר לכל אחד בנפרד בצ'אט או בטלפון . כיום ניתן להעביר את מה שעובר עליך לכל החברים שלך וזה תוך מספר דקות מעטות בעזרת סטטוסים. ניתן לשתף ולעדכן חברים בתמונות חדשות, סיפורים מרתקים, מיקום נוכחי ואפילו חוויות אבל לרוב זה משפט שמסכם את כל היום. החברים שרואים את הסטטוס שלכם יכולים להגיב ולתמוך בפרסום או ללחוץ על כפתור הlikeשמראה שהחבר שלך אוהב את מה שפרסמת. לכל סטטוס שנרשם יכולה להיות חשיפה אדירה של מאות אנשים שיקראו את מה שרשמת.

רוב האנשים רוצים שחברים שלהם יעקבו אחרי הסטטוסים שהם רושמים כדי שכל החברים שלהם יוכלו להזדהות איתם, ולכן כל מי שרושם סטטוס מקווה שהוא יקבל חשיפה גדולה ושיותר אנשים יקראו אותו , יגיבו או יעשו LIKE

אך גם לסטטוסים יש צד רע , אף אחד לא יודע מי קורה אותם , מי מסתכל על התמונה שלך באותו הרגע או יודע איפה אתה נמצא. אתה אולי אתה משתף את הסטטוסים מצחיקים בין החברים שלך אבל יכל להיות שבן אדם זר שאינך מכיר קורא באותו רגע בדיוק כמו כל החברים שלך וינצל את המידע שחשפת לטובתו האישית.

 



תגיות המאמר: סטטוסים לפייסבוק


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איזה קורס שתרצו תמצאו באתר קורסים.

בואו לעשות כסף באינטרנט.....

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלון

מאת: אלוןבגרויות03/04/121146 צפיות
במאמר זה אנו נלמד אתכם וניתן לכם טיפים והסברים, מדוע זה כל כך חשוב לבצע השלמת בגרויות. אנו ניתן לכם הסברים שאנו מאמינים שיצליחו לשכנע אתכם מדוע השלמת בגרויות זהו צעד כל כך חשוב והכרחי לאנשים שלא הספיקו או לא יכלו להוציא בגרות מלאה עוד בימי התיכון שלהם, להשלים בגרויות מכיוון שזה יעזור להם במציאת עבודה טובה בהמשך החיים ובקבלה לאוניברסיטאות או מכללות.

מאת: אלוןקורסים וסדנאות23/10/11763 צפיות
אנחנו מאפשרים קורס צילום מכל רמה של הכיר, ממתחילים וגם למתקדמים. קורסים אלו מתארים טיפים וש מועברים בצורה כיפי וחוויתי שמותאמים לכולם.

מאת: אלוןקורסים וסדנאות22/10/11717 צפיות
אם וכאשר ואתה מבקש לקיים קריירה ולצבור ידע בענף עיצוב הבית הגרפי,נושא מבוקש בעיקר ויצירתי באופן מיוחד המתאים לבני משפחה במקצועות רבים בעלי צורך להוסיף גרפיקה ממוחשבת בעבודה שלהם ואפילו למעצבים גרפים שרוצים להרחיב אותם הידע שיש ברשותם בשטח הדקורציה הגרפי.

מאת: אלוןקורסים וסדנאות21/10/11829 צפיות
פוטושופ היא התוכנה הפופולרית מבין כולם לעיבוד, ציור, ועריכה של תמונות דיגיטליות. פוטושופ היא תוכנה בעלת מבחר גדול עצום של כלי גרפיקה מתקדמים שמאפשרת עיבודים רבים של צורה, יצירת אלמנטים וגופים, וכמו כן עיבוד טקסט (נקרא גם עיבוד טיפוגרפי). כלי הפוטושופ הוא כלי שימושי ביותר ועוזר מגוונות בשטחים מגוונים. בסיוע הפוטושופ אפשר לשפר, לתקן, לשנות ולעוות המראה, לשלב אחד מ תמונות, גרפיקה, פונטים, ליצור אריזות, פוסטרים, סמלים, שילוט, כריכות לספרים, עטיפות לדיסקים, מדבקות, ואינספור שימושים שונים.

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161859 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162890 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162471 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162281 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162288 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152458 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152475 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica