חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ספות עור- כיצד מנקים אותן?

מאת: בתיה כץריהוט 14/03/20121157 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


ספות עור- כיצד מנקים?
ספות הן משמשות כרהיט חשוב ומרכזי בבית ומשום כך הן יכולות לפעמים לספוג כתמים בזמן קצר ובלי בעיה.

אכן אפשר להוריד כתמים שאינם קשים להורדה , אולם כשמדובר בספות שהן עשויות מעור, צריך לזכור כמה דברים :
לא כל סוגי ספות העור דומים וגם לא כל הסוגים השונים של הכתמים זהים, ומשום כך לכל כתם יש שיטת הסרת לכלוך משלו, אך בכל זאת יש את אותו נקיון כללי וההתחלתי אותו ניתן לעשות.  

כל כתם נעשה מחומרים שונים לדוגמא: כתם של דבק וכתם של גלידה, מסיבה זו יש צורך להשתדל לנהוג בצורה עדינה בזמן הנקיון. 

אכן יש אפשרות לרכוש בסופרים השונים מוצרי נקיון לספות המיועדים לזה

אולם כשמדובר בספות עור עדיף להיזהר מהתכשירים הללו בגלל שהם מסוגלים לגרום לנזק חסר תקנה לספות האלו, וזה לא כדאי!

כיוון שהספות שלכם עוברות תהליך של שימוש מרובה מיום הקנייה לכן הנקיון בהן צריך להיות באופן זהיר ביותר.

במשך היום בני הבית עולים על הספות קופצים עליהם ואף מלכלכים אותן, בערב בני המשפחה יושבים ביחד ולעיתים קורה שנכנסים חברים.

ולעיתים קרובות יהיה דבר שעשוי לעצבן דבר זה יכול להתבטא בגרימת לכלוך של הספה שלנו באמצעות שפיכת נוזלים  או אולי התמרחות קרם העוגה בלי כוונה כמובן.

בכל מיני גוונים, ואפילו הצבעים של הילדים עלולים לעשות לכלוך חזק שלא ניתן להורדה.

על כן כשמדובר על ניקוי הספות מומלץ ללכת למומחים בתחום.

בשנים האחרונות הוקמו  הרבה חברות מקצועיות בנקיון ספות אותם חברות מספקות שירות לספות האלו באופן מאד מוצלח.

בחברות העוסקות בניקוי ספות, ישנו ציוד גדול של מוצרי ניקוי שלא ניתן להשיג אותם בשום חנות ויש להם גם מכשירי שואב אבק שיש להם עוצמה מאד חזקה וזה בשביל להסיר את אותו לכלוך שנמצא בצד הפנימי של הספה.

החברות לנקוי ספות גם מספקות שירות מיוחד לתיקונים לספות שנפרם להם הבד או קרועות ובסיום התיקון הספה שנשלחה לתיקון מגיעה מבריקה היא תיראה חדשה וריחנית כמו ביום שקניתם אותה.

כדאי 2 פעמים בשנה להשתמש ולשכור את אותם שירותים שמביאות החברות העוסקות בניקוי ספות, באופן זה הספה עשויה להיות מבריקה  במהלך כל השנה.

ניקוי של ספות העשויות מעור  זה פרט נחוץ בהחלט בגלל שהספות הללו קולטות סוגים לא מעטים של כתמים בהרבה יותר משאר הסוגים של בדים אחרים.

עור הוא סוג בד מיוחד מאד ועל כן הוא נצרך לטכניקות ניקוי לא רגילות.

אם ברצונכם לשמור על הספה שלכם נוצצת וחדשה, הינה הבסיס לניקיון ותחזוקת עור - הניקיון שלה באמצעות אנשי המקצוע המומחים בתחום ניקוי ספות

 



תגיות המאמר: ניקיון, ספה, ספות, ניקוי ספות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

לקבלת קורסים חינם במייל בנושאים: חינוך ילדים, זוגיות ומודעות עצמית

כנסו לקורסים מעניינים

מעונייינים בזוהר מתוק מדבש

כנסו לקישור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בתיה כץ

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196068 צפיות
תיאורית האבולוציה סוברת שבעלי חיים מתפתחים מבעלי חיים פרימיטיביים מהם, בתהליכים איטיים ובמשך מיליוני שנים. למשל, שדג מסוגל להפוך לזוחל וזוחל לציפור או יונק וקוף פרימיטיבי לאדם החושב. אנו נבחון את התיאוריה לפי סעיפים, ונענה על כל ראיה שהללו מציעים לתיאורית ההתפתחות ההדרגתית.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196034 צפיות
במאמר על התנין וציפור התנינן הצגנו סימביוזה בין התנין לציפור המקננת בתוך שיניו כדי לאכול את שאריות המזון. האם אבולוציה מסוגלת ליצור סימביוזה בין בעלי חיים, או שרק תכנון עומד מאחורי הדברים? יהיו אנשים אשר ינסו לבטל את הסימביוזה שבין התנין לתנינן בטענה שעדיין מדובר במקרה נדיר. אך אין זה אומר ששיתוף פעולה קיצוני בין בעלי חיים בטבע הוא נדיר. למעשה, מקרים רבים של שיתוף פעולה קיצוני בין טורף לנטרף מתועדים בטבע.

מאת: בתיה כץבעלי חיים - כללי03/12/195934 צפיות
אך מה יהיה ניתן לומר על מנגנון המשלב בו מספר חלקים מופרדים הפועלים בתיאום? הרי כדי שאבולוציה תשמור מקרה כלשהו, עליו לתת יתרון הישרדותי משמעותי בו ברגע, אחרת היצור לא "ישרוד יותר טוב מאחיו". מסתבר שקיימים מנגנונים בטבע המראים של"אבולוציה" ניחנה גם בראיית העתיד, או במילים אחרות, עובדה נוספת לקיומו של גורם אינטלגנטי חיצוני.

מאת: בתיה כץתאולוגיה03/12/196058 צפיות
מתוך מיקרוסקופ או אפילו באמצעות עין בוחנת, יתגלו טביעות האצבע כבקעים בתוך העור, רכסים ועמקים מסוטטים, קוים עמוקים המקבילים אלה לאלה. הן גורמות לכך שהידיים שלנו מחוספסות קמעה. הסיבה לכך היא גאונית.

מאת: בתיה כץמדעי הטבע - כללי03/12/196019 צפיות
תיאוריה זו התבססה על הרעיון של מישהו בשם לאמרק, אשר טען כי היצורים משתנים והופכים מותאמים לסביבתם הודות לשינויים הסביבתיים והמאמצים שהם עושים לשם כך. לפי תיאוריה זו סברו שבני האדם העתידיים יהיו נמוכים ובעלי אצבעות ארוכות...

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/1991818 צפיות
לפני פחות ממאה שנה היו מלמדים בבתי הספר כי הג'ירפה מתחה את צווארה ולכן נולדו צאצאיה עם צוואר ארוך יותר. כמו כן היו מספרים כי הדג במים הרדודים רצה מאות ללכת על החוף, ולכן צאצאיו נולדו עם סנפירים-רגליים. זו היתה תיאוריית האבולוציה של פעם, אך עד היום הזה יש אנשים החושבים שזה מה שהאבולוציה טוענת.

מאת: בתיה כץתאולוגיה02/12/195792 צפיות
חלק מהתומכים בתיאורית האבולוציה, מנסים לטעון שהסיכוי שהחיים נוצרו בעצמם הוא יותר טוב מהגרלה בלוטו,

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201163 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201715 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191608 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191588 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica