חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגוון עיצובים לאירוע מושלם

מאת: yael levעיצוב אירועים14/03/2012962 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מתכננים בדיוק חתונה? כמעט כולם מעוניינים שהארוע שהם מארגנים יהיה המקורי ביותר. בימים עברו המארגנים פשוט סמכו על בעל מקום הארוע שיטפל בכל עניין העיצוב; החופה, השולחנות, קישוטי הקירות וגופי התאורה. התוצאה היתה שלא מעט מסיבות נראו פשוט זהות, עם זר ציפורנים על כל שולחן, אורות מתחלפים וחופה פשוטה למדי. בגלל זה בזמן האחרון לא מעט זוגות מעדיפים להיעזר בשירותי עיצוב אירועים מקצועי.

חייבת למצוא עיצוב חתונות?

בעבור מחיר די סביר כולם יכולים להיעזר באיזשהו מעצב מיומן, אשר יוכל לסייע לכם בכל הקשור לחלק הוויזואלי של הארוע.

עיצוב ארועים נותן לכם את האפשרות לקבוע כל פרט באירוע- החל בסוג המעמד החופה, סידורי הפרחים וגופי התאורה באולם, ועד סידור השולחנות. כמו כן, המעצב תפקידו ליצור קשר עם הספקים השונים לתאם ביניהם ולוודא שהכל יהיה כפי שרציתם.

דבר זה מבטיח שהדברים ייראו מדהים ושהאירוע שארגנתם יהיה אישי ממש עד הפרט הכי קטן. כדאי מאד לקחת מעצב ארועים בעל ניסיון רב שנים, שיהיה מסוגל להבין את הראש שלכם ויוכל להגשים את בקשותיכם. תמיד בקשו לראות אירועים אחרים שעיצב בשביל שתוכלו להתרשם מאופן פעולתו, דבר שגם יכול להביא לכם מספר רעיונות לאירוע שלכם.

מחפשים מידע נוסף בנושא עיצוב חופות לחתונה?

מאד חשוב לבדוק מראש אם המעצב גם מעצב של זרי כלה, שהרי כמו ששמלת הכלה היא פריט חשוב מאין כמוהו, בדומה לכך, זר של כלה ייחודי ומעוצב באופן אישי הוא אינו דבר שתבחרו להחמיץ. הזמנת זר פרחים מקורי תבטיח לכם שהכלה תקבל זר פרחים עוצר נשימה שיהיה מתאים לשמלתה, ובמרבית המקרים גם סידור ברמה גבוהה יותר מאשר סידורי פרחים קנויים בחנות.

אם אתם מעוניינים ללמוד עוד על עיצוב שולחנות חתונה היכנסו לאתר שלנו ע"מ למצוא מעצבי אירועים טובים !
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yael lev

מאת: yael levהפקות אירועים01/04/121243 צפיות
בזמנים אלו, חגיגה הבריתה היא מעבר לסתם עוד חובה מסורתית, אלא שמחה גדולה; המשפחה מציגה בשמחה את התוספת החדשה למשפחה עם החברים במתחם אירועים, על אוכל טוב, מגוון משקאות ותפאורה מיוחדת.

מאת: yael levטיולים בארץ01/04/121269 צפיות
כשהייתי ילד, אחי הבכור עבד בעגלות במזרח הרחוק למשך כשנה. כולם דאגו לו והתגעגעו. ואז, כאשר הוא חזר, זה היה אחרי מסעות ארוכים, קניות מכל טוב, הרפתקאות והתנסויות, ותכנית חסכון מכובדת.

מאת: yael levהפקות אירועים01/04/121067 צפיות
איך בימינו יוצרים רושם בחתונה או בבר מצווה? זו בהחלט אחת הנקודות המשמעותיות ביותר שכל אחד ואחד מחפש מידע לגביה טרם תכנון הארוע הגורלי שלו. לקושיה זו אין פיתרון חד משמעי, אולם היום לא חסרות אופציות שבאמצעותן ניתן למתג את האירוע שלך ולשדרגו לייחודי וליותר מרק מאורע שגרתי.

מאת: yael levחוק ומשפט - כללי01/04/121110 צפיות
פעמים רבות בחיינו אנו זקוקים למאמרים או ספרים מתורגמים; אלה יכולים להיות לצורך קורס מסוים, כתבים ספרותיים או אפילו הוראות שימוש של מוצר חדש. חיים מודרניים הם מאוד גלובאליים, ואנו משתמשים ללא הרף בטקסטים זרים.

מאת: yael levהפקת אירועים01/04/121240 צפיות
כאשר אומרים ארועים או חגיגות אתם מתחילים לחשוב בכיוון גן אירועים? אז חכו רגע, יש מספר רעיונות שמומלץ לשמוע קודם. בתקופה האחרונה זוגות החלו לקבל את הרעיון של עריכת אירוע בחוף ים או ביער קק"ל, אך למרביתנו זה עדיין משהו הזוי.

מאת: yael levטיולים בחו"ל01/04/121167 צפיות
הרווח שלך מעבודה בחוץ לארץ הוא שהרווחת חוויה אחת ענקית. בהחלט, העבודה קשה מאוד והשעות לפעמים מטורפות, אבל עדיין, אתה חופשי בסופ"ש, סופג תרבות חדשה ואוסף חוויות חדשות במדינות אחרות במהלך זמן ממושך.

מאת: yael levטיולים בחו"ל29/03/121148 צפיות
היתרון של לעבוד בחוץ לארץ הוא שהרווחת כמה חוויות נלוות. אין פה ויכוח, העבודה קשה גופנית ושעות העבודה ארוכות, אולם בכל זאת, אתה אדון לעצמך, מכיר תרבות אחר ואוסף חוויות מקצה העולם תקופה יחסית ארוכה. כל היתרונות הללו, מבלי לציין את הסיפוק מהשכר הגבוה שתרוויח מהעבודה הקשה.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אירועים

מאת: Shiraעיצוב אירועים22/06/152235 צפיות
אתם צריכים למצוא אולם אירועים עבור האירוע שלכם. בהתחלה ברור לכם שאתם תבחרו אך ורק באולם איכותי במיוחד, שיהיה הטוב ביותר. אולם לצד כל הארגונים של האירוע, אתם מתחילים להרהר באפשרות של בחירת אולם שיהיה פחות איכותי ופחות טוב ממה שציפיתם

מאת: אביעיצוב אירועים13/01/151613 צפיות
אזור השרון משלב את היתרונות של אזור מרכז עירוני עם טבע ירוק ופורח. גני האירועים בשאזור נהנים מהיוקרה והגישה הנוחה של המרכז ומאפשרות גם לחגוג בלב הטבע. אך, זהו אחד האזורים הנחשקים בארץ לקיום אירוע ועל כן המחירים יקרים יותר ויש להזמין מקום חודשים מראש. אנו, בפורטל מתחתנים, סיכמנו לכם כמה נקודות חשובות שיעזרו לכם בבחירת גן אירועים באזור.

מאת: דודיתעיצוב אירועים18/03/147717 צפיות
עיצוב זרי פרחים וסידורים באירועים הינו נושא מרכזי שדורש מעורבות של שוזרת פרחים מדופלמת שדואגת לבצע הזמנת משלוח פרחים מהסוגים ובכמות שדרושים לצורך ארגון אירוע מרשים ומכובד.

מאת: אבי לויןעיצוב אירועים04/05/131743 צפיות
הזרחן היינו אחד מאבני היסוד של הצמח בפרט ושל הטבע בכלל, במיוחד צמחים במצב הנמצאים בעיצומו של תהליך הפריחה.

מאת: טל לבלעיצוב אירועים28/02/132320 צפיות
עיצוב אירועים בשילוב צמחייה מלאכותית דקורטיבית ייחודית המכניסה את החוץ לפנים ויוצרת חוויה של ישיבה בחוץ תוך בחירה של נוף תואם הקונספט בתוך החלל. היבט חשוב נוסף המעניק פתרונות פונקציונליים ויעילים עבור בעלי המקום ומעצבי האירועים.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210782 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאת: Shaiעיצוב אירועים27/12/128412 צפיות
פותחים עסק? "נולד" סניף חדש לעסק המתרחב? מעוניינים לערוך מסיבת השקה שלא תישכח? עיצוב בבלונים הוא הדרך שלכם להצליח!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica