חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הובלות – הדרך הבטוחה שלנו לבית החדש

מאת: SEOnetoיבוא ויצוא06/09/2009827 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אדם ממוצע עובר לפחות פעמיים בשנה לבית חדש, הדבר החשוב לנו מכל - העברה נקייה, כאשר אנחנו עוברים דירה, אנחנו משקיעים יותר זמן על שימור החפצים והרהיטים שלנו מאשר בחירת הבית החדש עצמו.
מה שלא עושה האדם בעצמו, לרוב, יש חברות הובלות שעוזרות לנו בהעברת הדירה בצורה הטובה ביותר והבטוחה ביותר, מי מאיתנו לא מכיר את ימי העברת הדירה הראשונה שלנו בעזרת כמה מכוניות, כמה חברים ומקום מלא עד אפס מקום בכמה מכוניות נפרדות, הילדים מגיעים במונית וכל שאר המשפחה נוסעת עם הרהיטים במכונית הפצועה והשרוטה מהשולחן החדש שלנו.

חברת הובלות בימים של שנות ה90 הייתה מגיעה בעזרת כמה בחורים והיו מעמיסים את מה שיש - איך שיש. כיום חברות הובלות, דואגות ברמות הכי מקיפות שיש להובלה ולהעברת הדירה בשלמותה ובצורה המושלמת ביותר, דאגה להעברה בעזרת קרטונים חדשים, נייר מיוחד אשר משמר את החפצים ולו הקטנים ביותר בבית, אפילו הובלות קטנות נעשות בזהירות רבה ומושלמת.

חברות הובלות רבות התקדמו עם הטכנולוגיה והקדמה ועברו לשיטות הובלות מנוף למען העברה בטוחה יותר, מה שאז היו מעורבים כמה בחורים חסונים וחגורות של אבטחה, כיום - הובלות מנוף מקלות על הבעיה של חדרי המדרגות ואף מפחיתות סיכון ופגיעה בחפצים ואף בחדר המדרגות עצמו.
הובלות חייבות להיעשות בצורה בטוחה, חסרת סיכונים ונקייה, הובלה לבית חדש, משרד חדש זה לא רק לקחת כמה חפצים - לשים בקרטון ולנסוע למקום חדש. אפילו חפצים ישנים לפעמים יקרים לנו מפז, ומלאי ערך סנטימנטלי היותר חשוב מערך חומרי, אנו מלאי דאגות וחששות לשלום הרהיטים הישנים והזרוקים שקיבלנו מכמה דורות אחורנית.

כמה טיפים להובלה בטוחה ונקייה

  • דאגו לקטלג את הקרטונים ואת קופסאות האחסון לרמת חדרים ודברים שבירים
  • כל ארגז אשר מוכן - להפנות לכיוון הדלת ולכתוב בצד הארגז מה נמצא ולאן זה משויך
  • בגדים לאחסן בשקיות אשפה (שקיות גדולות וחזקות) למען חוסר בלבול ושייכות מובנת מאליו

כמה טיפים לבחירת חברת הובלות מקצועית

  • וותק חברה עתיקה משנה / שנתיים (בהתאם להמלצות)
  • המלצות ממשרדים או פרטיים (עדיפות לפרטיים - בעלי אבחנה דקה יותר)
  • בדיקת רישיון מוביל ממשרד התחבורה
  • השוואת מחירים ראשונית בין חברות שונות עם מפרט הובלה דומה

לעבור דירה זהו לא מעשה קל, אך יש לקחת הכול בחשבון, להתארגן בהתאם וכמובן, לעבור בשלום למקום החדש שבחרנו לחיים. חברת שליחויות דומות לחברת הובלות וההתנהלות צריכה להיות מבוקרת על ידי הלקוח בכדי שלא ימצא בעיה בשירות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים SEOneto.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOneto

מאת: SEOnetoהדברה25/12/131075 צפיות
בימים בהם המזיקים רק הולכים ומתרבים, כדאי מאוד לבצע הדברה בביתכם, ומוקדם ככל האפשר: המזיקים מעלים את מפלס הלחץ, הורסים את המזון והרהיטים ואף כוללים

מאת: SEOnetoתחביבים28/10/131211 צפיות
"יש לי מכונת תפירה בבית". המשפט הזה, שעד לפני כמה שנים היה נחשב מגוחך ובלתי סביר, הוא היום שיא האופנה. כן, אם אתם רוצים להרגיש בעניינים, כדאי שתחפשו מכונות תפירה ותתחילו לעבוד

מאת: SEOnetoרפואה21/10/131239 צפיות
העולם שלנו הוא עולם אלקטרוני. כמעט כל דבר כאן, כל פריט וכל חפץ שבו אנחנו משתמשים עובד על בסיס אלקטרוני וככזה - הוא פולט אנרגיה החוצה, אל הסביבה

מאת: SEOnetoעיצוב גינות07/10/131122 צפיות
היום, לקנות סוככים זו לא בעיה רצינית, לכאורה. הרי פרוסות לפניכם שלל חנויות שמציעות סוכך לכל מטרה, ואינספור יבואנים שמציפים את השוק בשלל סוגים של סוככים

מאת: SEOnetoבר ובת מצווה12/03/131227 צפיות
דמיינו לעצמכם .... האורות נכבים... אתם מתרגשים... ואז.... הסרט שלכם מוקרן ע"ג מסך ענק לכל האורחים ...והכפיים ..... קליפים לבר מצווה , זה ממש.. לא מה שהיה פעם. היום , בכדי להפיק קליפים לבר מצווה טובים , צריך להבין בקולנוע , ולהיות מיומן ומקצוען אמיתי

מאת: SEOnetoהפקות אירועים07/03/131123 צפיות
שבירת השגרה על ידי הוצאת העובדים ליום כיף השתרשה כנורמה בעולם העסקי כבר לפני עשרות שנים. כיום כמעט ולא ניתן למצוא חברה שלא מקפידה על קיום יום כיף לעובדים לפחות אחת לשנה, אם לא פעמיים בשנה.

מאת: SEOnetoאירועים עסקיים06/03/131056 צפיות
אירועים עסקיים הם המראה הצלולה ביותר לבבואתה של חברה או של בית עסק. אירועים עסקיים מספקים את ההזדמנות או סגירת הגולל ליצירת קשרים עסקיים ומיתוג מול קולגות, לקוחות קיימים ופוטנציאלים וכמובן בעלי השפעה והון בתחומכם – תלוי בטיבו של האירוע.

מאמרים נוספים בנושא יבוא ויצוא

מאת: רונית אלפסייבוא ויצוא05/03/211020 צפיות
יבוא מוצרים בצורה מסחרית מחייב ללמוד מה נדרש לייבוא מה החוקים החלים על אותם מוצרים. על מנת לעסוק בייבוא יש להוציא רישיון לייבוא ממשרד התמ"ת.

מאת: SEONET קידום אתריםיבוא ויצוא02/12/181998 צפיות
אתם זקוקים למבנה נייד לעסק או לבית זמני? רגע לפני שאתם בוחרים מבנה נייד להשכרה או לקניה הכנו עבורכם מדריך קצר להשכרת מבנה נייד

מאת: yoni romיבוא ויצוא15/07/181071 צפיות
המפעלים של היום הם לא המפעלים של פעם, היום המפעלים נראים יותר טוב, עובדים בשיטות יותר מתקדמות,  איכות העובדים גבוהה יותר וכפועל יוצא מכך גם המכונות שאנו משתמשים בהן צריכות להיות חזקות ועוצמתיות יותר.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא12/01/171466 צפיות
ראש השנה הסיני הוא החג החשוב והארוך ביותר בלוח השנה הסיני- ידוע גם בשמו "פסטיבל האביב"

מאת: ליאוריבוא ויצוא20/06/161933 צפיות
לוקליזציה פירושה, להתאים מוצר כלשהו, לאוכלוסייה שהיא שונה, מן האוכלוסייה המקורית, שאליה המוצר נועד. לוקליזציה כוללת, התאמה לחוקים המקומיים. לוקליזציה כוללת, התאמה למנהגים מקומיים.

מאת: אירה סימנסיבוא ויצוא21/04/161988 צפיות
יבוא מסין של תבניות להזרקת פלסטיק הוא תהליך מורכב מאוד שצריך להתבצע בצורה חכמה ובליווי אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום זה. מדובר על תבנית שיכולה לשקול מאות קילוגרמים, ואותה יש לייצר על פי מפרט מדוייק וברמת דיוק גבוהה מאוד. מרגע שהתבנית יוצרה ונשלחה ארצה, הכדאיות להחזרתה לסין לצורך תיקונים ושיפורים, צוללת פלאים ונעלמת, ולכן חשוב שתהליך העבודה וההתקשרות מול היצרן בסין, יתבצע בצורה חכמה עם נציג של הלקוח הנמצא בסין ובוחן את הדברים לעומק לפני שהתבנית יוצאת למשלוח.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא20/03/161730 צפיות
במאמר זה אנסה לרכז את כל הקשור בנושא איתור מפעלים בסין, כיצד מתחילים ואיך מגישים הצעות מחיר. נעבור על שאלות חשובות לבחינת רמת המקצועיות ורמת האיכות של מפעל בסין. קריאה מהנה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica